• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    • • •




    Happy dance!

    [ bericht aangepast op 18 nov 2014 - 19:41 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Drown schreef:
    Wow, wat een haat :'D.
    Ik zei enkel mijn mening, voor zo ver ik weet zijn meningen niet goed of fout.

    Nou, nou, ik geloof niet dat iemand hier iets op een hatelijke toon heeft gezegd. Ik geef in ieder geval mijn eigen mening en ik geloof dat jij net zegt dat dat niet fout kan zijn? (:


    Pretty is just a pretty word.

    People. :') It would almost be funny.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Mulleroni schreef:
    (...)
    Nou, nou, ik geloof niet dat iemand hier iets op een hatelijke toon heeft gezegd. Ik geef in ieder geval mijn eigen mening en ik geloof dat jij net zegt dat dat niet fout kan zijn? (:

    Volgens mij bedoelt ze het niet als haat, maar wel behoorlijk wat kritiek. Je mag best je mening geven, alleen het valt wel op dat er gelijk van alle kanten reacties komen. Dat kan ook gezien worden als een aanval op haar mening.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Gardenzio schreef:
    (...)
    Volgens mij bedoelt ze het niet als haat, maar wel behoorlijk wat kritiek. Je mag best je mening geven, alleen het valt wel op dat er gelijk van alle kanten reacties komen. Dat kan ook gezien worden als een aanval op haar mening.

    Er wordt een mening gegeven. Ik zie er echter geen kritiek in. :W


    Pretty is just a pretty word.

    Drown schreef:
    Wow, wat een haat :'D.
    Ik zei enkel mijn mening, voor zo ver ik weet zijn meningen niet goed of fout.


    Niet voor het een of ander, maar je lokte het wel lichtelijk uit.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mulleroni schreef:
    (...)
    Er wordt een mening gegeven. Ik zie er echter geen kritiek in. :W

    Het valt me op dat er wel vaker van meerdere mensen direct kritiek komt. Niet alleen hier, eveneens in andere topics. Je kunt het best niet eens zijn met een persoon, maar dat hoeft niet te betekenen dat er direct met z'n allen op één iemand gestort moet worden. Soms wordt het op best een denigrerende manier vermeldt, wat helemaal nergens voor nodig is.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Gardenzio schreef:
    (...)
    Het valt me op dat er wel vaker van meerdere mensen direct kritiek komt. Niet alleen hier, eveneens in andere topics. Je kunt het best niet eens zijn met een persoon, maar dat hoeft niet te betekenen dat er direct met z'n allen op één iemand gestort moet worden. Soms wordt het op best een denigrerende manier vermeldt, wat helemaal nergens voor nodig is.


    Ik weet dat ik misschien nogal bot overkwam, maar ik ben dat soort reacties even zat als zij het feit dat 1D-fans met Nirvana of Ramones-shirts rondlopen. Misschien had ik het anders moeten verwoorden, maar eh ... dat vind ik nogal moeilijk, is een minpunt van me.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hoogstwaarschijnlijk twee dagen naar londen voor een trainingsstage in de kerstvakantie. Ik heb er nu al zin in!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gardenzio schreef:
    (...)
    Het valt me op dat er wel vaker van meerdere mensen direct kritiek komt. Niet alleen hier, eveneens in andere topics. Je kunt het best niet eens zijn met een persoon, maar dat hoeft niet te betekenen dat er direct met z'n allen op één iemand gestort moet worden. Soms wordt het op best een denigrerende manier vermeldt, wat helemaal nergens voor nodig is.


    Als ik ooit denigrerend overkwam, dan spijt dat me. Ik gaf, net als Drown, gewoon mijn mening en daar wilde ik verder niemand mee kweten of zo. (Daarnaast vind ik dat de manier waarop Drown haar mening gaf niet erg vriendelijk, dus ik denk niet dat de fout volledig ligt bij de mensen die op haar reageerden)
    Nogmaals sorry als ik anders overkwam dan oorspronkelijk de bedoeling was.

    Ik word hier zo moe van.. (cat)


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Voordat m'n haar droog is, zijn we uren verder, zucht.


    'Darling, just hold on'

    The hell is dit? O____o
    Ga weg, emotie rollercoaster alstublieft, dank u wel.
    also hoe in godsnaam ga ik een... date... overleven... als het al een date is...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Griffiths schreef:
    (...)
    Als ik ooit denigrerend overkwam, dan spijt dat me. Ik gaf, net als Drown, gewoon mijn mening en daar wilde ik verder niemand mee kweten of zo. (Daarnaast vind ik dat de manier waarop Drown haar mening gaf niet erg vriendelijk, dus ik denk niet dat de fout volledig ligt bij de mensen die op haar reageerden)
    Nogmaals sorry als ik anders overkwam dan oorspronkelijk de bedoeling was.

    Het is eerder in het algemeen bedoeld. (:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Stop feelings, just stop please.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Fuck you, fuck you very very muuuuuuuuuuch. Mens, stop met neuten en aandacht vragen, echt waar.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried