• Ik was dus van plan om een Tangle Teezer te kopen (vragen voor Sinterklaas) maar ik vroeg me af of iemand hier dus een Tangle Teezer heeft en daar tevreden over is of juist niet?
    Dus is het een aanrader of juist niet?

    Voor de mensen die niet weten wat een Tangle Teezer is: het is een soort van borstel.
    Klik


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Waarvoor is een Tangle Teezer überhaupt? (Je kan er mee borstelen, oke, maar heeft dat ook nog een specifiek effect?) Ik heb er ooit eens van gehoord, maar ik heb er verder geen ervaring mee. Sorry

    [ bericht aangepast op 25 nov 2014 - 18:47 ]


    26 - 02 - '16

    Ik vind het geen groot verschil, komt waarschijnlijk ook dat ik met mijn lengte weinig klitten heb. Gebruik sinds een tijd weer mijn pettlebrush in plaats van de Tangle Teezer omdat het iets praktischer is. Heb hem toen voor 9 euro gekocht, heb er geen spijt van maar het is een wondermiddel.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2014 - 18:49 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Mijn kapper zei dat ze heel goed waren en zo, maar ik heb er zelf geen. :Y)
    Ik vind het vooral vervelend dat er geen handvat aanzit, daarom kocht ik hem ook niet ;/


    wat was dit ookalweer

    Ik heb mijn handen. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Feline schreef:
    Waarvoor is een Tangle Teezer überhaupt? (Je kan er mee borstelen, oke, maar heeft dat ook nog een specifiek effect?) Ik heb er ooit eens van gehoord, maar ik heb er verder geen ervaring mee. Sorry


    Mensen die langer haar hebben over het algemeen eerder klitten en als je zoals ik iemand ben die door hell gaat met het borstelen dan helpt een tangleteezer. Het trekt minder aan je haar waardoor klitten uitborstelen makkelijker is.

    Zelf ben ik tevreden met de borstel. Het helpt vooral als je wat dikker haar heb/voller haar heb. Of lang haar heb dat snel klit.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2014 - 18:57 ]