• Ik was dus van plan om een Tangle Teezer te kopen (vragen voor Sinterklaas) maar ik vroeg me af of iemand hier dus een Tangle Teezer heeft en daar tevreden over is of juist niet?
    Dus is het een aanrader of juist niet?

    Voor de mensen die niet weten wat een Tangle Teezer is: het is een soort van borstel.
    Klik


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Waarvoor is een Tangle Teezer überhaupt? (Je kan er mee borstelen, oke, maar heeft dat ook nog een specifiek effect?) Ik heb er ooit eens van gehoord, maar ik heb er verder geen ervaring mee. Sorry

    [ bericht aangepast op 25 nov 2014 - 18:47 ]


    26 - 02 - '16

    Ik vind het geen groot verschil, komt waarschijnlijk ook dat ik met mijn lengte weinig klitten heb. Gebruik sinds een tijd weer mijn pettlebrush in plaats van de Tangle Teezer omdat het iets praktischer is. Heb hem toen voor 9 euro gekocht, heb er geen spijt van maar het is een wondermiddel.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2014 - 18:49 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Mijn kapper zei dat ze heel goed waren en zo, maar ik heb er zelf geen. :Y)
    Ik vind het vooral vervelend dat er geen handvat aanzit, daarom kocht ik hem ook niet ;/


    wat was dit ookalweer

    Ik heb mijn handen. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Feline schreef:
    Waarvoor is een Tangle Teezer überhaupt? (Je kan er mee borstelen, oke, maar heeft dat ook nog een specifiek effect?) Ik heb er ooit eens van gehoord, maar ik heb er verder geen ervaring mee. Sorry


    Mensen die langer haar hebben over het algemeen eerder klitten en als je zoals ik iemand ben die door hell gaat met het borstelen dan helpt een tangleteezer. Het trekt minder aan je haar waardoor klitten uitborstelen makkelijker is.

    Zelf ben ik tevreden met de borstel. Het helpt vooral als je wat dikker haar heb/voller haar heb. Of lang haar heb dat snel klit.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2014 - 18:57 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik heb er ook een maar bij mij werkt het niet omdat ik krullen en heel veel haar heb waardoor ik eigenlijk alleen maar de bovenste laag kam. Het ligt denk ik dus ook aan je haar structuur.


    -

    Verityy schreef:
    Ik heb er ook een maar bij mij werkt het niet omdat ik krullen en heel veel haar heb waardoor ik eigenlijk alleen maar de bovenste laag kam. Het ligt denk ik dus ook aan je haar structuur.


    Hier heb ik dus ook last van, ook krullen. Maar ik kam/borstel het alleen als het nat is en dan ook de onderkant etc c:


    wat was dit ookalweer

    TomRiddle schreef:
    (...)

    Hier heb ik dus ook last van, ook krullen. Maar ik kam/borstel het alleen als het nat is en dan ook de onderkant etc c:


    Ook als het nat is werkt het niet bij mij ):


    -

    Wij hebben er twee geloof ik! Zelf vind ik ze wel prettig, maar gebruik liever een normale borstel.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Verityy schreef:
    (...)

    Ook als het nat is werkt het niet bij mij ):


    Nahw :c
    Ik gebruik ook zo'n old-school ding zonder geprust eraan, maar dan ligt ook weer aan mijn haar ;p


    wat was dit ookalweer

    Euron schreef:
    Ik heb mijn handen. :Y)


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Bedankt allemaal om te reageren.
    Ik denk dat ik er inderdaad ook eentje ga kopen (ik heb zelf vrij lang en stijl haar).


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ik heb lang, dik en stijl haar. Normaal kwam ik er bijna niet doorheen, maar tegenwoordig kan ik niet meer zonder dat ding.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Oh, wij hadden er twee van ofzo, wel neppe, maar die heeft mijn zusje nu allebei (cat)

    Hij was wel fijn ja.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Handig ding!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.