• Er zijn vast nog wel meer Jurassic Park liefhebbers die erg uitkijken naar Jurassic World.^^
    Wat vinden jullie van de trailer? C:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Die films zijn zo mijn ding niet, maar kijk ze soms wel als ze op tv zijn omdat het nostalgie is. =P
    Mijn vriend kwam eerder deze week ofzo al af met dat hij zeker wou gaan en dat ik slachtoffer ben om mee te gaan. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb Jurassic Park niet gezien, al ziet het er wel cool uit :3


    wat was dit ookalweer

    Jaaa. *O* Met Chris Pratt!


    Your make-up is terrible

    TomRiddle schreef:
    Ik heb Jurassic Park niet gezien, al ziet het er wel cool uit :3


    Ik zeg... doen.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Elladan schreef:
    (...)

    Ik zeg... doen.^^


    Ik ga t binnenkort ook zeker doen, DINOOOOOS :Y)


    wat was dit ookalweer

    Assassin schreef:
    Jaaa. *O* Met Chris Pratt!


    I'm your little ray of pitch black.

    Assassin schreef:
    Jaaa. *O* Met Chris Pratt!

    Ik ken hem niet, maar hij ziet er wel fijn uit. :3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Scandal schreef:
    Die films zijn zo mijn ding niet, maar kijk ze soms wel als ze op tv zijn omdat het nostalgie is. =P
    Mijn vriend kwam eerder deze week ofzo al af met dat hij zeker wou gaan en dat ik slachtoffer ben om mee te gaan. =P


    Ah wat lief dat je dat doet haha. Ik denk niet dat ik mijn man meekrijg. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    De andere films heb ik al gezien, de meeste op tv dus deze wil ik ook wel zien. Gewoon allemaal dino's hoewel die laatste mij wel erg bang maakt.

    Als het geen 3D film is, durf ik het waarschijnlijk wel aan om hem te gaan kijken in de bios.


    Physics is awesome

    Ryess schreef:
    De andere films heb ik al gezien, de meeste op tv dus deze wil ik ook wel zien. Gewoon allemaal dino's hoewel die laatste mij wel erg bang maakt.

    Als het geen 3D film is, durf ik het waarschijnlijk wel aan om hem te gaan kijken in de bios.


    Haha, hoezo niet in 3D?
    En ik ben ook heel erg benieuwd naar die hybride.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Elladan schreef:
    (...)

    Haha, hoezo niet in 3D?
    En ik ben ook heel erg benieuwd naar die hybride.^^


    Omdat het dan echt eng word, daarnaast was mijn eerste 3D film wel leuk, maar ook eng. (Een verhaal dat ik graag vertel, vooral omdat ik dan helemaal in een deuk lig om mezelf) Eng voor iemand van mijn leeftijd toen ik die film keek, een jaar of 10 of nog jonger was ik zelfs. Dan zit ik de hele tijd van, zal ik mijn bril af doen? Want dan is het minder eng.

    Ja, ik ook. Ik hoop dat ze (ik denk dat het een vrouwelijke dino is) iets weg heeft van de tyrannosaurus rex want die vind ik toch wel het gaafst van allemaal.


    Physics is awesome

    Haha, nou het beeld is toch gewoon scherper? Ik vind het niet extra spannend of zo, haha. ^^
    Ik vermoed dat het deels een velociraptor is, omdat het zo intelligent is, maar waarschijnlijk een paar flinke proporties groter.

    Ik hoop het in elk geval haha, want ik ben dol op raptors. :3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Elladan schreef:
    Haha, nou het beeld is toch gewoon scherper? Ik vind het niet extra spannend of zo, haha. ^^
    Ik vermoed dat het deels een velociraptor is, omdat het zo intelligent is, maar waarschijnlijk een paar flinke proporties groter.

    Ik hoop het in elk geval haha, want ik ben dol op raptors. :3


    Voor mij maakt het wel spannender en ik zit altijd met mijn gewone bril. Want zonder zie ik toch minder en met moet ik altijd even moeilijk doen voordat beide brillen goed zitten.

    Raptors hou ik niet zo van, ze zijn kleiner en slimmer dus is er minder kans op ontsnapping.


    Physics is awesome

    Ik wil 'm sowieso zien! 8D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ryess schreef:
    (...)

    Voor mij maakt het wel spannender en ik zit altijd met mijn gewone bril. Want zonder zie ik toch minder en met moet ik altijd even moeilijk doen voordat beide brillen goed zitten.

    Raptors hou ik niet zo van, ze zijn kleiner en slimmer dus is er minder kans op ontsnapping.


    Ja, twee brillen op is altijd wel vervelend. Ik probeer meestal mijn lenzen in te doen, maar als ik last van mijn ogen heb, kan dat niet en dan zit ik ook met twee van die dingen te klooien. 8D


    Every villain is a hero in his own mind.