• Er zijn vast nog wel meer Jurassic Park liefhebbers die erg uitkijken naar Jurassic World.^^
    Wat vinden jullie van de trailer? C:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zowel mijn vriend als ik hebben hier enorm veel zin in, gelukkig. c: Ik had de trailer al gevonden, en hij had op het werk gelezen dat er al een trailer was. Dus beiden waren we erover begonnen, enorm enthousiast. Hij is ook een enorme Chris Pratt fan. xd

    Overigens hadden wij er een discussie over, en ik denk dat het een tyrannosaurus rex gaat zijn met de intelligentie van een raptor. Dat maakt me enthousiast. c: Ik was trouwens echt gek aan het worden door middel van die haai die opgegeten werd. Dit was de eerste keer dat ze er eentje in het water lieten zien.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ja, zoiets denk ik dus ook. Maar ik denk nog wel een slag groter dan een T-rex.
    In de derde film was er overigens ook een enorm beest dat ook in het water kon, toch?^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Elladan schreef:
    Ja, zoiets denk ik dus ook. Maar ik denk nog wel een slag groter dan een T-rex.
    In de derde film was er overigens ook een enorm beest dat ook in het water kon, toch?^^


    Ja, dat hoop ik wel. c: Hij liep wel als een T-rex, dus dat was awesome.
    Hmm... you're right. Maar dit is like een prehistorische walrus, en dat maakt het net wat geweldiger in mijn ogen.

    Ben ik trouwens de enige die die scene van die treinrit/stadion van waterdino een beetje The Hunger Games achter vond?


    I'm your little ray of pitch black.

    Zag de trailer gisteren, maar vond op één of andere manier toch tegenvallen. :c Al ga ik 'm wel zeker kijken.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ben heel erg benieuwd! :Y)

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Ja, dat hoop ik wel. c: Hij liep wel als een T-rex, dus dat was awesome.
    Hmm... you're right. Maar dit is like een prehistorische walrus, en dat maakt het net wat geweldiger in mijn ogen.

    Ben ik trouwens de enige die die scene van die treinrit/stadion van waterdino een beetje The Hunger Games achter vond?


    Je bent niet de enige. Ik had het vooral toen ik de treintjes echt zag rijden.

    Iemand enig idee wanneer hij in de bios komt?

    [ bericht aangepast op 26 nov 2014 - 19:05 ]


    Physics is awesome

    11 juni. Staat in de trailer haha.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Elladan schreef:
    11 juni. Staat in de trailer haha.


    Dat heb ik dan over het hoofd gezien. Duurt dan nog wel lang voordat ik hem kan zien.


    Physics is awesome

    Dit topic is heropend op aanvraag van de topicmaakster. ^^


    Pretty is just a pretty word.

    Yesh.
    Ik was namelijk benieuwd of er al mensen zijn geweest en wat zij ervan vonden.^^
    Ik ga zelf aanstaande maandagavond. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ga zondag als het goed is, en ik ben nu jurrasic park en the lost world aan het herlezen :D


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Ik ga vrijdag! Ik zie hier dus al het hele jaar naar uit (yeah)


    What would Emma do?

    Ik heb de eerste gezien, maar ik denk dat iik gewoon ga wachten en hem op tv ga zien binnen een paar jaar (:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik hoop dat ik binnenkort ook naar de bios kan om hem te zien. Trouwens, ik heb gehoord dat er ook een Mosasaurus in voor komt en dat vind ik wel gaaf, want de skeletten daarvan zijn ook in Nederland gevonden.


    Physics is awesome

    Hij lijkt me zo geweldig leuk *O*


    Life is a beautiful struggle