• Er zijn vast nog wel meer Jurassic Park liefhebbers die erg uitkijken naar Jurassic World.^^
    Wat vinden jullie van de trailer? C:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Quokka schreef:
    Ik hoop dat ik binnenkort ook naar de bios kan om hem te zien. Trouwens, ik heb gehoord dat er ook een Mosasaurus in voor komt en dat vind ik wel gaaf, want de skeletten daarvan zijn ook in Nederland gevonden.


    Dat klopt, maar hij is wel een beetje groter voorgesteld dan hij echt is :)


    What would Emma do?

    StephenFry schreef:
    (...)

    Dat klopt, maar hij is wel een beetje groter voorgesteld dan hij echt is :)


    Ja, maar dat was te verwachten. Het gaat ook wel om spektakel in de film, denk ik.


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Ja, maar dat was te verwachten. Het gaat ook wel om spektakel in de film, denk ik.


    Dat is waar :)


    What would Emma do?

    Ik vind de Mosasaurus wel cool, maar ook pittig lelijk :')
    En ik heb nu Jurassic park uit dus ik wil het volgende boek pakken, maar mijn vader zit op die kamer te telefoneren :')


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Ik hang eraan. Ik word zondagavond meegesleurd naar de film. :')
    Misschien moet ik eerst die andere 3 nog eens zien...


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik werk in een service-bioscoop, waar we in de zaal serveren.
    Sommige scènes uit de film kan ik nu al letterlijk meepraten.


    Tell me about it, stud.

    Ik ben net geweest en hij was geweldig. :9~ Nu heb ik zin om de andere drie ook te kijken, maar ik kan de dvd's niet vinden.


    Your make-up is terrible

    Chris Pratt is echt een knappe acteur en ik moet toegeven dat hij zijn rol ook goed speelde. Maar die nieuwe dinosaurus vond ik wel eng en mijn moeder heeft mij stiekem keihard uit zitten lachen, volgens mij. Toch vind ik het een gave film, na een aantal momenten dat ik mijn adem in hield en bijna op het randje van mijn stoel zit.

    Maar ik begreep Claire niet, ze heeft een date met hem gehad en daarna heeft ze hem los gelaten, vanwege haar dieet ofzo. Zo'n vent daar wil je toch vaker mee op een date? Want volgens mij heeft hij ook een leuk karakter.

    Zach vond ik trouwens niet zo aardig, hij deed echt naar tegen zijn kleine broertje.


    Physics is awesome

    Net terug. Mijn vriend maakt nog steeds dino-geluiden. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Net terug. Mijn vriend maakt nog steeds dino-geluiden. :')


    Wat vond jij van de film?


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Wat vond jij van de film?

    Op zich wel een hele goede film. Alleen zijn dinosaurussen zo mijn ding niet. =P
    Maar naast het genre dat me minder ligt, was het echt wel een film die heel goed in elkaar steekt. Wel een typische Jurassic Park-film. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Persoonlijk vind ik Jurassic Park-films echt verschrikkelijke films. So this is no difference.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Scandal schreef:
    (...)
    Op zich wel een hele goede film. Alleen zijn dinosaurussen zo mijn ding niet. =P
    Maar naast het genre dat me minder ligt, was het echt wel een film die heel goed in elkaar steekt. Wel een typische Jurassic Park-film. =)


    Ja, je ziet wel heel wat dinosaurussen en ze zijn heel vaak in beeld. Fijn dat je wel het verhaal er achter(denk ik, zeg het mij als je het anders bedoelde) wel goed vind, groot monster ontsnapt en moet gestopt worden.

    Persoonlijk had ik wel af en toe dat ik dacht, klopt dit wel?


    Physics is awesome

    Ik was er vorige week heen, zonder verwachtingen want dit was mijn eerste dino park film. Ik vond het er allemaal super mooi uitzien, maar het verhaal vond ik echt achterlijk.

    Die dino-walvis was echt de grootste deus ex machina EVER. Je voelde gewoon dat de schrijvers geen flauw idee hadden wat ze eigenlijk met de monster dino aanmoesten. Eerst die T-rex, die me een ontzettende godzilla feel gaf, en dan een nog grotere gevaarlijkere dino die voor het verhaal totaal niet relevant was maar toevallig net op het juiste moment en op de juiste plaats monster dino uit de weg kon ruimen.
    Aan het begin van de film hadden ze het steeds over respect voor de dino's en dat ze met elkaar in vrede moesten leven blabla, maar aan het eind van de film waren bijna alle dino's dood en het kon niemand een fuck schelen.


    i put the fun in funeral

    Ik ga er zaterdag heen met mijn vriend en zijn zusje. Dit word mijn eerste Jurassic film, dus we shall see, hahah. Heb hoge verwachtingen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.