• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.





    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Waarom vraagt iedereen steeds; Heb jij ook examens? Of zo iets dergelijks, kan niemand onthouden dat ik niet naar school ga... *Zucht*


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Dat was koouuud! D: Maar 19 euro in een uur verdienen was niet slecht. Zometeen maar met mama naar de winkel toe om warme kleding te kopen. In een spijkerbroek buiten spelen gaat gewoon écht niet. Ö


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Volgende week naar Mockingjay. God, ik heb er nu al zin in. Ik vond dat boek sowieso al de leukste van de drie...

    Ik word er echt zat van dat je me steeds negeert. Flikker dan ook maar op.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb honger, maar ik wil niet eten, want het is nergens voor nodig.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dan denk je dat je op je vrienden kunt rekenen, maar die plank is dus ook zwaar misgeslagen. Van mijn part kunnen ze allemaal in de stront zakken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik doe er gewoon echt niet meer toe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vanavond weer monies maken. :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik ben er echt klaar mee dat ik altijd moet vragen of ik langs kan komen, in plaats van dat iemand mij eens vraagt. Krijg je dit.
    Vriend: Hé, zin om wat te doen vanavond?
    Ik: Sure, wie wat waar?
    Vriend: Weet ik veel, dat moet je zelf regelen. Je kan niet verwachten dat dat soort dingen vanzelf gaan.
    note IK REGEL ALTIJD ALLES AL EN NIEMAND REAGEERT. Get rekt.

    sorry voor de rage


    i put the fun in funeral

    Helemaal blij met mijn nieuwe rijlaarzen :3


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Mag bijna mijn naam verandereeeeeen I'm so exited of hoe dat ook moge schrijven. (':


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Facepalm.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Oh dubsmash, you are heaven to me!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yessssh, ik hou echt van deze naam, maar niet echt 'verliefd' jammer genoeg, maar nou en, xp.
    Yiehaaa!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Waarom heeft óf mijn moeder óf mijn vader een mailtje met "welcome to tumblr"??? ....Eh