• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.





    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Dit wordt een heeeeeeele lange dag. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kon je niet op Q komen dan? Ik heb er niets van gemerkt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ben zo moe en ik moet zo werken en ik wil niet, mweh.


    'Darling, just hold on'

    Can you dance like a hippogriff? Mamamamamamamamamaaaaa (dance)

    [ bericht aangepast op 30 nov 2014 - 14:09 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Pik mijn shit niet, hell.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik wil accordeon studeren voor les morgen. Geen stomme, zeer saaie bardienst draaien. Ik verveel me dood. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    We weten allemaal dat Sei-chan the facking Avatar zou zijn als ze in die wereld zouden leven. Moeten we dit echt discuseren?
    +Waarom ben jij in vredesnaam om 6 uur s'ochtends wakker? D:


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik ben zo blij met mijn Hogwarts-broek en mijn nieuwe schoenen *_*


    wat was dit ookalweer

    TomRiddle schreef:
    Ik ben zo blij met mijn Hogwarts-broek en mijn nieuwe schoenen *_*


    Hogwarts-broek? :3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Miyano schreef:
    (...)

    Hogwarts-broek? :3


    Jaaaa, hehe, bij de Primark. :Y)
    Goed, het is een joggingbroek maar ik ben er meer verliefd op dan op Justin Bieber. Says a lot.


    wat was dit ookalweer

    Nooit verwacht Naranjina, of hoe dat ook moge schrijven, ooit nog eens op Nickelodeon te zien! Telekids, whaha.

    Posts 5353 alweer, haha.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2014 - 16:22 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Vanavond naar Mockingjay! (:

    I should stop caring so much.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ugh, maham had je niet iets langer in Assendelft kunnen blijven? Ik hoefde nog maar drie cd's te controleren beneden met de stereoinstallatie en dan was ik klaar geweest. Meh! Sint spelen is leuk, maar dit is gewoon gemeen van je mam. Nou moet ik weer op zoek naar een moment dat ik er wel ben en jij niet deze week om die laatste drie te controleren!


    Happy Birthday my Potter!

    Starlord schreef:
    Ugh, maham had je niet iets langer in Assendelft kunnen blijven? Ik hoefde nog maar drie cd's te controleren beneden met de stereoinstallatie en dan was ik klaar geweest. Meh! Sint spelen is leuk, maar dit is gewoon gemeen van je mam. Nou moet ik weer op zoek naar een moment dat ik er wel ben en jij niet deze week om die laatste drie te controleren!


    Controleer het met oordoppen in? Dan hoort ze ook niets. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •