• De titel spreekt voor zichzelf. Iedere dag was mijn inbox bomvol nieuwe hoofdstukken en ik had echt geen tijd om ze allemaal te lezen. Vandaar dat ik mijn abolijst volledig heb geleegd. Maar.. dat vind ik eigenlijk best jammer. En daarom zoek ik nieuwe stories.

    Er zitten helaas wel eisen aan vast.
    - Het is OP, anders lees ik het NIET.
    - Tijdens de story wordt er geen reclame gemaakt voor andere stories van diezelfde schrijfster/schrijver.
    - Mijn inbox is niet bomvol nieuwe hoofdstukken als ik een weekje niet online kom.
    - Hoofdstukken zijn niet langer dan 800 woorden.
    - Ik lees GEEN Sci-Fi, en ook geen history-stories.

    Dus voldoet jouw story aan al deze eisen, voel je dan vrij om het hier te dumpen. Voldoet jouw story niet aan deze eisen maar je plaatst hem toch is de kans groot dat ik er niet eens naar kijk. :'D

    Dankjulliewel.
    Emma


    Some people are art and do art at the same time

    Ik had een OP idee, maar jammer genoeg schrijf ik meestal hoofdstukken van rond de duizend woorden, dus dat zal wel niets voor je zijn. Anyway, succes met zoeken!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Iluvatar schreef:
    Ik had een OP idee, maar jammer genoeg schrijf ik meestal hoofdstukken van rond de duizend woorden, dus dat zal wel niets voor je zijn. Anyway, succes met zoeken!


    Aw haha, sorry, maar ik vind duizend woorden gewoon een beetje veel. Sorry, anders had ik echt gekeken.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik denk dat mijn story wel wat voor je is. Af en toe heb ik wel linkjes naar van alles en nog, maar die staan onder spoilers en kun je dus overslaan. Eén hoofdstukje heb ik reclame voor een one shot over de hoofdpersoon uit dit verhaal, omdat een paar lezers dat leuk vonden om te lezen. Ik denk niet dat je je er heel erg aan zult storen :P
    Voor de rest voldoet mijn story aan al je eisen. Ik update ongeveer 2-3x per week, dus je mailbox zal niet helemaal vol staan.

    Titanium



    “Het experiment is over, Clio.”
    Mijn ogen werden wijd. “Dat kun je niet doen!”
    Ze knikte kalm. “Dat moet ik zelfs doen. Je moet het begrijpen, Clio. En ik weet dat je je toch zult los vechten als ik het je niet uitleg. Je zult dan weten wat het is dat je moet doen. Ik weet dat je het juiste zal doen.”


    Clio heeft door een chip in haar hoofd vreemde krachten, die naar boven komen bij heftige emoties. Al sinds haar geboorte wordt ze gevangen gehouden en in het geheim getraind, totdat ze op haar 20'ste verjaardag van haar bed wordt gelicht. Het experiment is over en mislukt. Er is geen nut meer voor haar, en de mensen daar willen een einde aan haar leven maken, tenzij ze vecht. Als door een wonder weet ze zich vrij te vechten en zwaargewond valt ze in de handen van Kathryn, een journaliste die langsliep op weg naar haar werk. Of zit er meer achter?

    Zal Clio leren wennen aan het leven in de echte wereld en uit de handen weten te blijven van de mensen die nog steeds achter haar aan zitten? Wat zal Kathryn doen met de schokkende informatie die Clio haar geeft? En wat is het potentieel van Clio's krachten?


    -Nederlands geschreven en gesproken
    -Lesbische relaties
    -Eigentijdse Fantasy
    -Cover door C0BAIN


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Pulchre schreef:
    (...)

    Aw haha, sorry, maar ik vind duizend woorden gewoon een beetje veel. Sorry, anders had ik echt gekeken.


    Het staat sowieso nog niet geactiveerd, hoor, maar ik snap wel dat sommige mensen dat veel vinden, haha. Het is ook één van de redenen dat ik een weinig upload: Het kost veel tijd om zoveel woorden bijeen te schrapen en ook nog eens een zinvolle verhaallijn te hebben binnen één hoofdstuk. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb wel een story, maar daar heb ik één keer een hoofdstuk van 1044 woorden, de rest rond de 600/700 en ik ga je niet volspammen. ^^
    (Ik heb niet altijd tijd om te schrijven, of iets, dus ja zo vaak update ik nou ook weer niet. Het is wel een OP, maar die heb ik expres niet aangevinkt.)
    Ik maak ook geen reclame, want dat haaat ik in stories, het is een OP en géén history of Sci-Fi.
    Klik, als je wilt kijken naar de story.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2014 - 17:08 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ik heb wel een paar OP stories. Ik kan alleen niet garanderen dat er geen reclame in staat voor andere verhalen onder een spoiler, want ze zijn vrij oud. Dus het zou best kunnen, maar het is denk ik maar bij een enkel hoofdstuk.
    De eerste twee verhalen die ik post zijn lang, met beide een vervolg. De laatste is vrij recent gestart. (:
    Bij alles post ik ongeveer 1 of met mazzel twee hoofdstukjes per week.

    Guilt
    Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.

    Orks
    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    Crash
    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar.
    Hun vertrouwen in elkaar en zichzelf wordt op de proef gesteld wanneer ze een geheim ontdekken dat verstrekkende gevolgen heeft. Niet alleen voor henzelf, maar voor de hele wereld...


    Every villain is a hero in his own mind.