• Met toestemming van Dysphoria, die de Quizlet Verkiezingen van 2013 heeft georganiseerd (voor de nieuwsgierige mensen: topic 1 & 2 en de uitslag).

    Hoe werkt dit?
    Met jullie hulp! Om te beginnen moeten er namelijk eerst dingen worden genomineerd. Dit kan tot en met 31 december. Vervolgens zal er gestemd worden en wordt per categorie de winnaar bekend gemaakt.

    Hoe nomineer ik iemand/iets?
    Het is 23:59 op 31 december geweest, dus de nominaties zijn gesloten!

    Hoe wordt er gestemd?
    Er zullen twee stemrondes zijn. De eerste is alleen voor categorieën waarin er meer dan tien nominaties zijn, zodat dat aantal verkleind kan worden naar iets wat in één poll past. Ik zal de verdeling over de polls per categorie laten bepalen door een website zoals deze, om alles zo eerlijk mogelijk te laten verlopen.
    In de tweede ronde is er voor iedere categorie één poll en worden de uiteindelijke winnaars gekozen.

    FAQ

    Mag ik meerdere personen/creaties nomineren?
    Ja, dit mag. Als je denkt dat meerdere personen/creaties een plaats verdienen, dan mag je dat gewoon doorgeven.

    Mag ik mezelf of een van mijn eigen creaties nomineren?
    Nee, dit mag niet. Nominaties van accounts die er overduidelijk fake uitzien (bijvoorbeeld pas een paar dagen oud of bijna geen forumposts) zullen om deze reden worden geweigerd. Houd het alsjeblieft eerlijk, mensen!

    Moet ik mijn nominaties verantwoorden?
    Dit is niet verplicht, maar is wel leuk, vooral voor degene die genomineerd wordt.

    Mag ik een crewlid nomineren als user van het jaar?
    Ja, dat mag. Crewleden zijn ook users van Quizlet. Bij crewlid van het jaar gaat het meer over hoe ze als crewlid zijn en bij user van het jaar meer over hoe ze zijn als user.

    Mag ik (creaties van) inactieve/gebande users nomineren?
    Dat hangt een beetje van de categorie af. Reacties of topics van inactieve of (niet permanent) gebande users wat mij betreft wel, want dat ga ik niet controleren. Creaties, profielen en de users zelf liever niet (je kunt immers hun profiel niet zien en bij inactieve users staan ook alle creaties op inactief, als ik me niet vergis), tenzij het om een geband persoon gaat die tegen 1 januari weer terug zal zijn, als de stemrondes beginnen.

    Maakt het jaar uit bij creaties?
    Nee, het jaar maakt op zich niet uit voor stories, quizzen, gedichten en columns. Iets wat uit eerdere jaren komt kan immers ook dit jaar nog wel heel populair of heel belangrijk voor mensen zijn geweest. Topics en reacties wel het liefst uit 2014.

    Zijn ex-crewleden die in 2014 zijn gestopt ook genomineerd?
    Ja! Iedereen die in 2014 deel van de crew is geweest zal automatisch worden genomineerd, dus ook mensen die inmiddels zijn gestopt.

    Kan ik ook ergens op Emma/Krull en Rutger stemmen?
    Ja, dat kan. Zij zullen meedoen aan de modpolls. Dat klopt natuurlijk niet helemaal, maar een aparte categorie voor admins werkt ook niet, met maar twee mogelijke kandidaten.

    Moet je naamsveranderingen doorgeven?
    Dat mag, maar het hoeft niet. Er zullen altijd wel mensen zijn die dat vergeten, dus het valt toch niet goed bij te houden. Ik zal als de nominaties sluiten controleren of de namen dan nog kloppen.

    Mag je ook creaties nomineren van de jubileumwedstrijden?
    Ja, dat mag.

    Mag de reactie een reactie op een story of andere creatie zijn?
    Ja, dat mag. In dat geval zal ik dus een link naar (het juiste hoofdstuk van) de creatie nodig hebben, niet naar een topic.

    Als mijn profiel is genomineerd, mag ik dat dan nog aanpassen?
    Ja, want aan veel van de stories wordt ook gewoon nog gewerkt. Het zou wel handig zijn als je er tijdens de stemrondes (vanaf 1 of 2 januari voor zo'n twee weken) niet al te veel aan zou veranderen, want het kan wat verwarrend worden als mensen de ene dag op je stemmen en ze je profiel de volgende dag niet meer kunnen herkennen. Maar op zich kan ik je niet stoppen, als je het toch wilt aanpassen. Je zult er niet voor worden gediskwalificeerd.

    Mag ik voor Story van het jaar een one-shot nomineren?
    Ja, dat is geen probleem.


    Stemmen

    Jullie hebben tot zaterdag 10 januari om te bepalen wie er door mogen naar de tweede ronde.
    Je mag op iedere poll stemmen, maar wel telkens maar één keer per poll. Houd het alsjeblieft voor iedereen leuk! Er valt niets te winnen behalve de eer en hoe eervol is het nou als je wint door vals te spelen?

    1 - Story van het jaar || Groep A - Groep B - Groep C - Groep D
    2 - Quiz van het jaar || Groep A - Groep B
    3 - Gedicht van het jaar || Groep A - Groep B
    4 - Lijstje van het jaar || geen eerste ronde
    5 - Column van het jaar || geen eerste ronde
    6 - Topic van het jaar || Groep A - Groep B
    7 - Reactie van het jaar || geen eerste ronde
    8 - Profiel van het jaar || Groep A - Groep B - Groep C
    9 - User van het jaar || Groep A - Groep B - Groep C - Groep D
    10 - Moderator/Admin van het jaar || Groep A - Groep B - Groep C
    11 - Bemiddelaar van het jaar || geen eerste ronde
    12 - Bèta van het jaar || geen eerste ronde
    13 - Columnist van het jaar || Groep A - Groep B

    [ bericht aangepast op 1 jan 2015 - 22:07 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik nomineer als user van het jaar Andria. Omdat ze gewoon awesome is.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dooddoenervo schreef:
    1 - Story van het jaar
    Friendzoned ~ James Potter & Sirius Black van JamesPotter

    2 - Quiz van het jaar
    Zou jij de perfecte moord kunnen plegen? ~ Bones van Scandal

    5 - Topic van het jaar
    The Nightclub

    7 - Profiel van het jaar
    Assassin

    8 - User van het jaar
    Feline
    Waarom? Omdat ze een van de trouwste users van Q is, ze is er altijd en ik denk dat er velen zijn die zich Q niet kunnen voorstellen zonder haar.


    N'awwh wat lief (:
    Dankjewel!


    26 - 02 - '16

    4 – Lijstje van het jaar – 10 Onderschatte disneyfiguren van Happyxdemon.

    9 – User van het jaar – Ik nomineer Commoner voor haar geweldige schrijfstijl en sprankelende innerlijk.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    1 - Story van het jaar
    Enlightened van Corday
    2 - Quiz van het jaar
    Op welk crewlid lijk jij het meeste? van Scorpion
    3 - Gedicht van het jaar
    Broken van Oakenshield
    8 - Profiel van het jaar
    Elvenking
    9 - User van het jaar
    Oakenshield

    [ bericht aangepast op 3 dec 2014 - 22:41 ]

    User van het jaar
    Kayfabe


    16 - 09 - '17

    Sheamus schreef:
    User van het jaar
    Kayfabe


    You're to kind. Maar goed, ik ga nu dus cliché zijn en jou nomineren, want je weet me altijd op te vrolijken, en ik kan altijd alles bij jou kwijt. Van fangirlen tot drama. En je bent er sowieso altijd voor je vrienden, en je ziet overduidelijk dat je vrienden er ook voor jou zijn. Je doet meer goede dingen dan je denkt, en daar zullen anderen het er wel mee eens zijn. You're awesome. <3

    Dus bij deze nomineer ik Sheamus voor User van het jaar. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Tot hier is alles bijgewerkt! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Kayfabe schreef:
    (...)

    You're to kind. Maar goed, ik ga nu dus cliché zijn en jou nomineren, want je weet me altijd op te vrolijken, en ik kan altijd alles bij jou kwijt. Van fangirlen tot drama. En je bent er sowieso altijd voor je vrienden, en je ziet overduidelijk dat je vrienden er ook voor jou zijn. Je doet meer goede dingen dan je denkt, en daar zullen anderen het er wel mee eens zijn. You're awesome. <3

    Dus bij deze nomineer ik Sheamus voor User van het jaar. c:


    Awh, thank you! <3


    16 - 09 - '17

    Ik zie nu pas dat ik voor profiel ben genomineerd! Ik moet even zoeken door wie, maar erg bedankt!


    wat was dit ookalweer

    _Forgetten schreef:
    Voor leukste profiel van het jaar nomineer ik TomRiddle
    Ik wou eerst Sura nomineren, maar zag dat die al genomineerd was.


    Dankjewel!! c:


    wat was dit ookalweer

    Het mooiste profiel:
    Armitage


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mag je ook (columns) nominerenvan de jubileumwedstrijd?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Scorpion schreef:
    Het mooiste profiel:
    Armitage


    Whaa, je hebt het ook nog echt gedaan :'D Die had ik niet zien aankomen ^^

    Armitage schreef:
    (...)

    Whaa, je hebt het ook nog echt gedaan :'D Die had ik niet zien aankomen ^^

    Lol. Ik zeg dat heus niet zomaar tegen iedereen hoor. xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Gibbs schreef:
    1 - Story van het jaar - max. drie nominaties per persoon!
    The Mystery Behind the Mask || HP New Generation door Starlord
    The Daily Prophet door Jethro
    2 - Quiz van het jaar
    Wat voor Quizletter ben jij? door Sheamus
    3 - Gedicht van het jaar
    Doodgeboren door Wiarda
    5 - Topic van het jaar
    Bedankt Rutger! door Scandal
    7 - Profiel van het jaar
    Aldea
    8 - User van het jaar
    Square

    Bij 9 t/m 12 hoeft dus eigenlijk niemand iemand te nomineren, omdat iedereen standaard genomineerd is van de crew, als ik het goed begrijp?
    Overigens heb ik van de categorie 1 t/m 8 een paar niet ingevuld, omdat ik simpelweg zo snel niets kon bedenken. Een reactie uit een topic vind ik gewoon een hele moeilijke, evenals de colums.

    Ik vroeg me al af wie de Daily Prophet had genomineerd, dank je Achternaam :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis