• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2014 - 21:55 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Fuck Kanto, het is gewoon Satoru. Hij is het gewoon. Als je mij excuseert. Ik ga in een hoekje huilen aangezien nu heel veel headcanons zijn verscheurd.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    I am so happy for you but at this moment, I just need you.
    I need your kind words, I need your advice.
    But nah, we all know that will never happen.
    So I am hoping for myself, I'll be okay after this, so I can move on.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Lol, altijd dezelfde mensen. :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Noooooooooooooooooh.
    I shipped them ;-;


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Noooooooo! Nu moet ik wachten tot de volgende aflevering!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dit is echt de meest vage kerstfilm ooit... o.O


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zo'n rugpijn. ;c


    Your make-up is terrible

    Gedichten, komt tot mij!
    Ik wil het vanavond afronden, damnit!


    Deep inside, I've never felt alive

    Gibbs schreef:
    Dit is echt de meest vage kerstfilm ooit... o.O

    Welke is 't?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Man, kun je niet wat zachter ruziën of zo? Het komt nogal dreigend over als er in huis constant geschreeuwd en gehuild wordt. But oh well, het boeit me eigenlijk ook niet veel meer, maar ik wil wel godverdomme nog eens uitslapen en dat gaat niet als het hier thuis klinkt alsof er opnames voor Achter Gesloten Deuren plaatsvinden.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Zoals elke keer is het maar weer eens gebleken dat mijn problemen niets waard zijn. Daar wordt overheen gelult, alleen ik moet er wel altijd voor een ander zijn.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Gardenzio schreef:
    (...)
    Welke is 't?


    Geen idee. Het was bezig op RTL5, maar daar is nu een nieuwe film, de Nederlandse Sint. Maar het ging over een nep kerstman die overal voor kerstman speelde en samen met zijn mini vriend die voor elf speelde stalen ze geld daar waar ze voor kerstman speelden. En dr kwam vet veel gezuip en sex invoor. En een jochie die geloofde dat die gast echt de kerstman was. Vet vaag.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)
    Geen idee. Het was bezig op RTL5, maar daar is nu een nieuwe film, de Nederlandse Sint. Maar het ging over een nep kerstman die overal voor kerstman speelde en samen met zijn mini vriend die voor elf speelde stalen ze geld daar waar ze voor kerstman speelden. En dr kwam vet veel gezuip en sex invoor. En een jochie die geloofde dat die gast echt de kerstman was. Vet vaag.

    Het zou gênant zijn als je die film in de les moest bekijken.
    Wat mij overkomen is. (cat).


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Gardenzio schreef:
    (...)
    Het zou gênant zijn als je die film in de les moest bekijken.
    Wat mij overkomen is. (cat).


    O gawd, meen je niet? Bah, dat is niet leuk! D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)
    O gawd, meen je niet? Bah, dat is niet leuk! D:

    Helaas wel... Ik begrijp nog altijd niet waarom ze die band meegenomen had naar school. De klas mocht kiezen and wellyea, het werd een marteling voor mij.
    Laat ik er verder maar niets over zeggen... :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.