• Van mijn pepernotencake!:Y)



    Normale cake zonder vulling met wat speculaaskruiden erin, met een laag witte fondant er overheen en daarna bekleed met pepernoten._O_


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik ga hem zo proeven, want hij moest eerst even 'uitharden', ik wou namelijk niet dat met het aansnijden alle pepernoten er weer af zouden vallen. Ik moest sommige namelijk een paar keer opnieuw erop doen.=')


    Ik sta pal van je 'geduldigheid', als ik die taart zou zien staan in de keuken, whoa, die zou er niet lang staan. :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Junns schreef:
    Ziet er lekker uit!


    Dankjewel.(:

    Vergilius schreef:
    (...)

    Ik sta pal van je 'geduldigheid', als ik die taart zou zien staan in de keuken, whoa, die zou er niet lang staan. :')


    Hehe, wel, het vereist sowieso geduld om zo'n ding te maken. De pepernoten vallen er af en vervolgens moet je ze weer opnieuw erop plakken.=') Sowieso het uitrollen van het fondant is vreselijk.x)


    You were born original, don't die as a copy.

    Daarom laat ik mijn papa de taarten/cakes altijd maken. Ik ben... Te wispelturig? Ongeduldig? Nee, taarten bakken daar heb je een roeping voor nodig. En bij mijn weten heb ik dat nog niet gekregen :'D.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Vergilius schreef:
    Daarom laat ik mijn papa de taarten/cakes altijd maken. Ik ben... Te wispelturig? Ongeduldig? Nee, taarten bakken daar heb je een roeping voor nodig. En bij mijn weten heb ik dat nog niet gekregen :'D.


    Nou ja, ik ben meer van het decoreren, het bakken zelf doet mijn moeder meestal. Al kan ik dat ook wel hoor, zo moeilijk is het niet.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    Me wants! :9~
    Ziet er goed uit!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Me wants! :9~
    Ziet er goed uit!


    Dankjewel!(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Dat ziet er lekker uit :Y)

    [ bericht aangepast op 5 dec 2014 - 20:46 ]


    Seasons will change, but I shall remain

    OneColdDay schreef:
    Dat ziet er lekker uit :Y)


    Thanks!(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik houd niet zo van peppernoten, maar chocolade en cake zijn altijd welkom. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Ik houd niet zo van peppernoten, maar chocolade en cake zijn altijd welkom. :Y)


    Maar, maar.....chocolade pepernoten, you can't say no to them.c=


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    *Geeft stukje cake* smakelijk!=3


    Thanks, mmm


    16 - 09 - '17

    *_____* I want.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb net een stukje geproefd, it's sooooo good.<3


    You were born original, don't die as a copy.