• Overgewicht, maar goedhartige, Amelia trouwde met een man waarvan de familie het goed te doen heeft. Geld om te spenderen, kleren tot overvloed en een huis waarin je genoeg plek hebt. Maar haar man, Luke, heeft de afgelopen zeven jaar in de Verenigde Staten voor zijn bedrijf doorgebracht en Amelia woont met zijn moeder en zusters samen, die haar slecht behandelen.
          Amelia is erachter gekomen dat Luke een affaire heeft met een bekende omroeper Aileen en hij vraagt om een scheiding. Een hart gevuld met woede, maar vooral verdriet rijdt ze weg van het huis. Haar auto raakt echter in een klif. Iedereen gaat ervan uit dat Amelia zelfmoord heeft gepleegd en woont haar begrafenis bij – niet wetende dat ze nog leeft.
          Om wraak te nemen tegen degenen die haar onrecht hebben aangedaan, smeekt Amelia Josiah, een bekende plastische chirurg van de televisie show 'extreme-makeover', om haar te transformeren. Met tegenzin stemt hij in, vanwege zijn eigen bijbedoelingen.
          Na het gewichtsverlies en de plastische chirurgie komt Amelia er als een verbluffende, mooie vrouw uit en begint ze haar nieuwe leven met een andere naam, Rose – maar vooral om wraak te nemen. Met Josiah als haar coach regelt ze ervoor dat de bruiloft van Aileen en Luke op de klippen valt.


    De namen heb ik allemaal al voor de personages en ik heb ze al uitgedacht, maar ik zit met de uiterlijkheden van deze mensen. Ik heb al wat opgezocht, maar ik zou graag jullie mening hierover hebben. Wie moet ik voor Amelia kiezen als uiterlijk n wie zal ik voor Josiah doen? (Als jullie iemand anders weten die er beter bij past, of bij een ander personage, zou ik dat graag willen horen).

    Amelia O1. 3
    Amelia O2. 7
    Amelia O3.
    Amelia O4. 7
    Amelia O5. 1

    Josiah O1. 7
    Josiah O2. 2
    Josiah O3. 5

    Amelia O1.


    Amelia O2.


    Shay Mitchell.      Amelia O5.
    Josiah O1.
    .


    Josiah O2.


    Josiah O3.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2014 - 19:23 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oeh, geef mij ook maar een waarschuwing! Echt een topidee (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Geef mij ook een waarschuwing^^ en wat dacht je hiervan:



    link= http://i2.mirror.co.uk/incoming/article4169914.ece/alternates/s1023/Before-After.jpg


    Een obese vrouw die is afgevallen en daarna knap is ;D
    Haar naam is Tracy Henderson, als je haar opzoekt vind je nog een paar foto's.
    En voor Josiah vind ik de tweede wel leuk^^

    Of, inderdaad Shay Mitchell. Zij is echt heel erg knap _O_

    [ bericht aangepast op 10 dec 2014 - 17:52 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    Frodo schreef:
    Oeh, geef mij ook maar een waarschuwing! Echt een topidee (:

    Is goed. Ik zal je ook waarschuwen c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh, jullie allebei! Sorry, Rosea, ik keek niet goed.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Beide 01!

    Waarschuw me.

    Okay! c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Rosea schreef:
    Geef mij ook een waarschuwing^^ en wat dacht je hiervan:



    link= http://i2.mirror.co.uk/incoming/article4169914.ece/alternates/s1023/Before-After.jpg


    Een obese vrouw die is afgevallen en daarna knap is ;D
    Haar naam is Tracy Henderson, als je haar opzoekt vind je nog een paar foto's.
    En voor Josiah vind ik de tweede wel leuk^^

    Of, inderdaad Shay Mitchell. Zij is echt heel erg knap _O_


    Ik snapte het al niet. Dat Overgewicht in het begin, omdat ze dus op alle foto's super dun was/is.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    (...)

    Ik snapte het al niet. Dat Overgewicht in het begin, omdat ze dus op alle foto's super dun was/is.

    Hehe c:
    "Om wraak te nemen tegen degenen die haar onrecht hebben aangedaan, smeekt Amelia Josiah, een bekende plastische chirurg van de televisie show 'extreme-makeover', om haar te transformeren. Met tegenzin stemt hij in, vanwege zijn eigen bijbedoelingen.
          Na het gewichtsverlies en de plastische chirurgie komt Amelia er als een verbluffende, mooie vrouw uit en begint ze haar nieuwe leven met een andere naam, Rose – maar vooral om wraak te nemen."
    Maar ben je het dan eens met haar reactie of is het gewoon een reactie op wat zij geschreven had?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Heeft iemand misschien ideeën voor de titel van het verhaal? Ik zat een beetje met de woorden van 'Parel' en 'Wraak' te spelen, maar er zijn ook zoveel andere meningen..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wallace schreef:
    Heeft iemand misschien ideeën voor de titel van het verhaal? Ik zat een beetje met de woorden van 'Parel' en 'Wraak' te spelen, maar er zijn ook zoveel andere meningen..


    Ik vindt Revenge wel leuk (:


    “A queen will always turn pain into power.”

    Gelieve in dit topic te reageren ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Amelia 2 en Josiah 1!
    Ooh en wil je mij alsjeblieft waarschuwen als je begint met het verhaal? Het lijkt me super!!!

    Iothlorien schreef:
    Amelia 2 en Josiah 1!
    Ooh en wil je mij alsjeblieft waarschuwen als je begint met het verhaal? Het lijkt me super!!!

    Dat is goed haha, maar ik heb al mijn keuze gemaakt! In het topic boven jouw reactie is er een ander topic over, die wat recenter is.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zou je me willen waarschuwen? (:


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Zou je me willen waarschuwen? (:

    Ja hoor, is goed ;d

    [ bericht aangepast op 25 dec 2014 - 21:54 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.