• Mijn handen zijn heel droog (zoals altijd in de winter en zoals bij meerdere mensen) dus ik had hand crème er op gesmeerd om wat minder droog te laten worden. Werkte aardig behalve bij mijn duimen. Mijn linker duim is nu rood en van binnen uit echt warm aan.

    De huid is daar dus "kapot", wat duidelijk te zien is van dichtbij.

    Ik heb gisteren argan olie geprobeerd wat niet werkte en vandaag uierzalf.

    Heeft iemand dit ook en zijn er nog andere middelen? (Hand crème prikt alleen maar en helpt niet bij mij)

    [ bericht aangepast op 6 dec 2014 - 0:11 ]


    Physics is awesome

    Beckmann schreef:
    (...)

    Zal ik toch naar Rituals moeten.


    De prijs van de crèmes valt eigenlijk ook nog wel mee. Heb thuis echt veel potjes staan, net als scrubbs en douchegel.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Nivea crème, handcrème van Vaseline, Purol.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Handig topic, mijn handen worden namelijk ook ontzettend droog. En mijn neus, dankzij verkoudheid... Is die Ginseng crème voor alle huid, dus ook gezicht?


    You are beautiful, you are love.



    Ik gebruik meestal niveacreme voor droge handen en plekken op mn gezicht.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Folklore schreef:
    Handig topic, mijn handen worden namelijk ook ontzettend droog. En mijn neus, dankzij verkoudheid... Is die Ginseng crème voor alle huid, dus ook gezicht?


    Jup, maar ik gebruik meestal daarvoor nóg een andere crème. Maar dat moet niet ^^.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Folklore schreef:
    Handig topic, mijn handen worden namelijk ook ontzettend droog. En mijn neus, dankzij verkoudheid... Is die Ginseng crème voor alle huid, dus ook gezicht?


    Van wat ik er over heb gelezen, wel. Het zou ook helpen tegen jeugdpuistjes. Er word gezegd dat je het als dag en nacht crème kan gebruiken.

    Ik zou het wel eerst uit proberen als ik jou was, want misschien kan je er niet tegen. Dat heb ik een keer met een zeep gehad.


    Physics is awesome

    Avarosa schreef:



    Ik gebruik meestal niveacreme voor droge handen en plekken op mn gezicht.


    Leuk plaatje! Gewoon de grote blauwe pot/blik van niveau?


    Physics is awesome

    Ik gebruik de witte als ik uit de douche kom, maar voor echte grove droge plekken, kan je inderdaad de blauwe gebruiken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Ik gebruik de witte als ik uit de douche kom, maar voor echte grove droge plekken, kan je inderdaad de blauwe gebruiken.


    De witte? Ik snap even niet welke je bedoelt.


    Physics is awesome


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Folklore schreef:
    Handig topic, mijn handen worden namelijk ook ontzettend droog. En mijn neus, dankzij verkoudheid... Is die Ginseng crème voor alle huid, dus ook gezicht?

    Ik smeer altijd Purol op mijn neus. Ruikt ook nog eens lekker. *.*


    "I shut my eyes in order to see.'

    Avarosa schreef:



    Ik gebruik de witte voor mijn gezicht en handen en de blauwe voor de rest. (Zomer)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Avarosa schreef:



    Die gebruik ik als gezichtscreme, als ik mijn gezicht in smeer.


    Physics is awesome

    Euron schreef:
    (...)
    Ik smeer altijd Purol op mijn neus. Ruikt ook nog eens lekker. *.*


    Haha, Dat doe ik ook de laatste tijd. En heel veel purol op mijn lippen. Voor mijn handen gebruik ik eigenlijk een handcrème van Dr. Grandel. Deze werkt tegen droogte, ouderdom en er zit ook nog eens spf in (wat dus ook de rimpels tegengaat, want op de handen zie je het als eerste)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!