• okay, ik kan de titel niet veranderen, maar vanaf nu is dit gwn een onserieus topic waarin je al je onzin mag plaatsen. Tis niet serieus meer, dus als je moppen of wat hebt kun je het hier kwijt (zou ook ergens anders kunnen, maar okayyyy)

    [ bericht aangepast op 9 dec 2014 - 17:46 ]


    obsessive rage

    OW, WAIT, IK HEB JE APP.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Amica schreef:
    Proficiat!
    Hoe oud ben je??
    Als je dan nog geen gsm had?


    11...


    obsessive rage

    SirenSinging schreef:
    (...)

    11...

    Dat valt nog mee, ik heb pas een gsm van mijn 13 :(
    Ik had wel een iPod dus dat was dan toch al iets xD


    <3

    Amica schreef:
    (...)
    Dat valt nog mee, ik heb pas een gsm van mijn 13 :(
    Ik had wel een iPod dus dat was dan toch al iets xD


    Ik niet xD


    obsessive rage

    En wat voor gsm heb je?


    <3

    Amica schreef:
    En wat voor gsm heb je?


    Gewoon een nokia, maar dan als smartphone. (Nokia Lumia) Het is een witte XD


    obsessive rage

    SirenSinging schreef:
    (...)

    Gewoon een nokia, maar dan als smartphone. (Nokia Lumia) Het is een witte XD


    Congrazulas muchacha!


    wat was dit ookalweer

    Nu ben ik jaloers, haha. Ik was - denk ik, tien toen ik mijn eerst gsm kreeg, maar dat was er zo een waar je echt niets mee kon. Er stonden twee spelletjes op die zo stom waren als iets, ik kon ze er niet af doen, er geen opzetten e.d. Voor de rest kon ik er zowat enkel mee bellen en sms'en, haha. Maar ik gebruikte hem ook alleen in uiterste nood of om te waarschuwen als ik ergens niet kon raken, en eerlijk gezegd had ik op die leeftijd ook niet veel meer nodig. Ik heb nu sinds juli een nieuwe, wel een smartphone. ^^
    Maar proficiat ermee! I'm happy for you. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Rhosgobel schreef:
    Nu ben ik jaloers, haha. Ik was - denk ik, tien toen ik mijn eerst gsm kreeg, maar dat was er zo een waar je echt niets mee kon. Er stonden twee spelletjes op die zo stom waren als iets, ik kon ze er niet af doen, er geen opzetten e.d. Voor de rest kon ik er zowat enkel mee bellen en sms'en, haha. Maar ik gebruikte hem ook alleen in uiterste nood of om te waarschuwen als ik ergens niet kon raken, en eerlijk gezegd had ik op die leeftijd ook niet veel meer nodig. Ik heb nu sinds juli een nieuwe, wel een smartphone. ^^
    Maar proficiat ermee! I'm happy for you. (:


    Hahaha, ik ook :Y)
    Maar toen ik 10 was hadden we ook niet al te geweldige telefoons :'d


    wat was dit ookalweer

    SirenSinging schreef:
    (...)

    Gewoon een nokia, maar dan als smartphone. (Nokia Lumia) Het is een witte XD

    Leuk!
    Ik heb een Nokia baksteen Asha


    <3