• Ik heb het nu al een tijdje en ik dacht dat het vanzelf wel weg zou gaan/opgelost zou worden, maar ik schijn blijkbaar de enigste te zijn die er last van heeft?D=

    Elke keer als ik een smiley achter me zin zet, in gastenboeken, verspringt de smiley naar een regel eronder. Voorbeeld:




    Klik hier voor de grotere versie.

    En misschien ben ik een zeikerd, maar ik vind het verdomde irritant.(cat)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb het al sinds de nieuwe UBB-codes er zijn in de gastenboeken en met PB's, dus ja. Ik geloof dat er wel al meerdere topics over zijn.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Nee, je bent niet de enige die er last van heeft. Ik erger me er ook behoorlijk aan en het zou heel fijn zijn als er iets aan gedaan zou kunnen worden.

    Trouwens, hetzelfde gebeurt in pb's en reacties op creaties.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik zet mijn smileys gewoon omgekeerd, maar dat werkt natuurlijk enkel bij de gezichtjes: (:


    Mhm?

    Square schreef:
    Nee, je bent niet de enige die er last van heeft. Ik erger me er ook behoorlijk aan en het zou heel fijn zijn als er iets aan gedaan zou kunnen worden.

    Trouwens, hetzelfde gebeurt in pb's en reacties op creaties.


    Oh echt? Dat had ik nog niet gezien.^^

    Blade schreef:
    Ik heb het al sinds de nieuwe UBB-codes er zijn in de gastenboeken en met PB's, dus ja. Ik geloof dat er wel al meerdere topics over zijn.


    Oh, ik heb geen andere topics er over gezien, maar dat zou best kunnen.^^

    [ bericht aangepast op 6 dec 2014 - 14:39 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    HappyxDemon schreef:
    Ik zet mijn smileys gewoon omgekeerd, maar dat werkt natuurlijk enkel bij de gezichtjes: (:


    Ja, met de 'geschreven' smileys kan dat dus wel, maar met de 'echte' niet helaas.=c


    You were born original, don't die as a copy.

    Het is inderdaad sinds de nieuwe UBB codes. Er zijn al meerdere klachten over geweest, maar er is nooit echt iets aan gedaan. Ik vind het zelf ook nog altijd behoorlijk irritant.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Underestimated schreef:
    Het is inderdaad sinds de nieuwe UBB codes. Er zijn al meerdere klachten over geweest, maar er is nooit echt iets aan gedaan. Ik vind het zelf ook nog altijd behoorlijk irritant.


    Ik ook wel, aangezien mijn reacties vaak vol smileys staan. gelukkig werkt het op het forum nog wel :)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Ugh, ja, zo vervelend!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jup, same here. Heel erg irritant.
    Zou fijn zijn als er idd iets aan gedaan wordt.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Square schreef:
    Nee, je bent niet de enige die er last van heeft. Ik erger me er ook behoorlijk aan en het zou heel fijn zijn als er iets aan gedaan zou kunnen worden.

    Trouwens, hetzelfde gebeurt in pb's en reacties op creaties.


    Queer zijn is gewoon alles

    Square schreef:
    Nee, je bent niet de enige die er last van heeft. Ik erger me er ook behoorlijk aan en het zou heel fijn zijn als er iets aan gedaan zou kunnen worden.

    Trouwens, hetzelfde gebeurt in pb's en reacties op creaties.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    *Ergert zich er eigenlijk niet zo aan*
    Mja, ik snap de irritatie? c:


    wat was dit ookalweer

    Square schreef:
    Nee, je bent niet de enige die er last van heeft. Ik erger me er ook behoorlijk aan en het zou heel fijn zijn als er iets aan gedaan zou kunnen worden.

    Trouwens, hetzelfde gebeurt in pb's en reacties op creaties.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Twisty schreef:
    Ugh, ja, zo vervelend!


    26 - 02 - '16

    Ja, ik heb het ook en er wat over gezegd, maar het is er nog steeds. Zo vervelend.


    Don't walk. Run, you sheep, run.