• Ik heb het nu al een tijdje en ik dacht dat het vanzelf wel weg zou gaan/opgelost zou worden, maar ik schijn blijkbaar de enigste te zijn die er last van heeft?D=

    Elke keer als ik een smiley achter me zin zet, in gastenboeken, verspringt de smiley naar een regel eronder. Voorbeeld:




    Klik hier voor de grotere versie.

    En misschien ben ik een zeikerd, maar ik vind het verdomde irritant.(cat)


    You were born original, don't die as a copy.

    Jup, same here.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik voel je... (cat)


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Square schreef:
    Nee, je bent niet de enige die er last van heeft. Ik erger me er ook behoorlijk aan en het zou heel fijn zijn als er iets aan gedaan zou kunnen worden.

    Trouwens, hetzelfde gebeurt in pb's en reacties op creaties.


    16 - 09 - '17

    Ik vind het inderdaad ook erg vervelend.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Het probleem is normaal al een hele tijd bij Rutger bekend, maar Rutger heeft momenteel privé veel werk en hij heeft gezegd zich eerst met het meest prioritaire bezig te houden binnenkort.
    Maar we, de mods, blijven onze lieve administrator met dit feit lastig vallen tot het gemaakt is. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Het probleem is normaal al een hele tijd bij Rutger bekend, maar Rutger heeft momenteel privé veel werk en hij heeft gezegd zich eerst met het meest prioritaire bezig te houden binnenkort.
    Maar we, de mods, blijven onze lieve administrator met dit feit lastig vallen tot het gemaakt is. =)


    Fijn dat er in ieder geval dan wel op de planning staat dat er iets aan gedaan wordt. c: Of dat jullie mods daar in ieder geval voor proberen te zorgen. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Fijn dat er in ieder geval dan wel op de planning staat dat er iets aan gedaan wordt. c: Of dat jullie mods daar in ieder geval voor proberen te zorgen. ^^

    Alle klachten en suggesties komen eens per maand op de suggestielijst. In het begin van de maand wordt die lijst geupdatet met de topic die de afgelopen maand gemaakt zijn. Die lijst wordt dan ook naar Rutger gestuurd.
    Maar Rutger heeft deze maand al laten weten dat hij privé heel veel werk heeft.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Hierover was trouwens al eens een topic aangemaakt: Smileys doen raar.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2014 - 14:34 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Scandal schreef:
    (...)
    Alle klachten en suggesties komen eens per maand op de suggestielijst. In het begin van de maand wordt die lijst geupdatet met de topic die de afgelopen maand gemaakt zijn. Die lijst wordt dan ook naar Rutger gestuurd.
    Maar Rutger heeft deze maand al laten weten dat hij privé heel veel werk heeft.


    Wel, ik heb deze maand geen geld, maar dan verwacht ik ook geen gratis GM. (cat)


    Your make-up is terrible

    Ja, dat heb ik ook. Volgens mij komt het omdat de smiley teveel ruimte inneemt.

    Star_Writers schreef:
    Ja, dat heb ik ook. Volgens mij komt het omdat de smiley teveel ruimte inneemt.


    Ik denk het niet, want vroeger ging het wel goed. Dit is pas zo sinds een paar maanden.

    En ik hoop echt dat Rutger binnenkort tijd vindt om hier iets aan te doen, want het staat heel stom als er opeens enters midden in een alinea gezet worden vanwege een smiley. Ik snap dat het geen heel groot probleem is, maar ik erger me er wel behoorlijk aan.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan