• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde offtopic topic in het stamcafé, het enige echte dat toegestaan is!
    Offtopic betekent echter niet spammen!
    Hou het gezellig




    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Gibbs
    Merel - Marguerite
    Sophie - Gellert
    Erieka - Frosty
    Lotta - Blade
    Jolanda - Sigil
    Margot - Niphredil
    Eva - Underestimated
    Xantha - Sterik
    Nana - Avarosa
    Julia - Anatidaephobia
    Xanthe - Rekkles
    Annabeth - Barnabas
    Cherona - Kayfabe


    [ bericht aangepast op 16 dec 2014 - 21:11 ]


    Your make-up is terrible

    Underestimated schreef:
    (...)
    Oh, haha.

    Statistiek en procenten. Over informatie uit artikelen halen, rekenen met procenten, diagrammen, interpoleren en extrapoleren. (Hoofdstuk 4 van Getal & Ruimte vwo 3)

    *wiegt zichzelf heen en weer in foetushouding*
    Wiskunde... D:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Waarom kan ik nooit eens een deftig verhaal afwerken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Waarom kan ik nooit eens een deftig verhaal afwerken.
    I feel you :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Rekkles schreef:
    (...)I feel you :'D


    Yup ik ook.


    26 - 02 - '16

    Ik krijg er echt het schijt van. Ik was deze zomer zo goed bezig, had bijna 10.000 woorden en dan opeens poef. Inspiratie genoeg, maar het kwam niet meer op papier.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Brrrr

    Barnabas schreef:
    (...)
    *wiegt zichzelf heen en weer in foetushouding*
    Wiskunde... D:

    Ahahaha, lol :p. De rep ging best goed! Hopelijk haal ik mijn gemiddelde ermee op, haha. Ik sta nu namelijk net een 5,9. Dat is dus net onvoldoende... Maar het was ook telkens dat het thuis prima ging en ik er bij de toets een zooitje van maakte. Nou ja, het komt ook doordat ik het hoofdstuk vaak niet eens af had... *kuch kuch*.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Yeah ik ga het Doctor Who Triviant spel kopen in Waterstoneeees. I like that store.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Yeah ik ga het Doctor Who Triviant spel kopen in Waterstoneeees. I like that store.

    Die site ken ik niet, haha.


    Ik heb nog niet eens gezegd DAT IK EEN NIEUW MOBIELTJE HEB GEKOCHT!!! *O*
    Eindelijk, na zoveel maanden, heb ik de moeite genomen om een nieuwe mobiele telefoon te kopen! Ik was de vorige (een Samsung Galaxy Young) in de week voor de voorjaarsvakantie verloren. Dat betekent dat ik zo'n tien maanden zonder heb gedaan.

    Het is trouwens een zwarte Samsung Galaxy Trend Plus :3. Nu moet ik hem nog opstarten, haha.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2014 - 20:08 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Btw, kan iemand mij uitleggen wat het nut is van deze smiley: :9~ ? Wat betekent die?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Underestimated schreef:
    Btw, kan iemand mij uitleggen wat het nut is van deze smiley: :9~ ? Wat betekent die?


    Iemand die kwijlt :3


    26 - 02 - '16

    Ik gebruik het als ik food zie op het internet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Underestimated schreef:
    (...)
    Die site ken ik niet, haha.


    Ik heb nog niet eens gezegd DAT IK EEN NIEUW MOBIELTJE HEB GEKOCHT!!! *O*
    Eindelijk, na zoveel maanden, heb ik de moeite genomen om een nieuwe mobiele telefoon te kopen! Ik was de vorige (een Samsung Galaxy Young) in de week voor de voorjaarsvakantie verloren. Dat betekent dat ik zo'n tien maanden zonder heb gedaan.

    Het is trouwens een zwarte Samsung Galaxy Trend Plus :3. Nu moet ik hem nog opstarten, haha.


    Het is een boekenwinkel. 8D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Yeah ik ga het Doctor Who Triviant spel kopen in Waterstoneeees. I like that store.
    Ik niet, het 'steelt' al je geld.(joehoe)

    [ bericht aangepast op 15 dec 2014 - 20:19 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Morgen eindelijk kerstvakantie! Woehoeeee. 2,5 week uitslapen en leuke dingen doen! Wat gaan jullie allemaal uitspoken?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Leren(no_chears)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?