• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde offtopic topic in het stamcafé, het enige echte dat toegestaan is!
    Offtopic betekent echter niet spammen!
    Hou het gezellig




    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Gibbs
    Merel - Marguerite
    Sophie - Gellert
    Erieka - Frosty
    Lotta - Blade
    Jolanda - Sigil
    Margot - Niphredil
    Eva - Underestimated
    Xantha - Sterik
    Nana - Avarosa
    Julia - Anatidaephobia
    Xanthe - Rekkles
    Annabeth - Barnabas
    Cherona - Kayfabe


    [ bericht aangepast op 16 dec 2014 - 21:11 ]


    Your make-up is terrible

    Gniffel


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Gellert schreef:
    (...)

    Aw, vervelend voor je :c Wat voor vak was het?


    Sorry voor late reactie, was maatschappelijk economie.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik ben veel te moe en ga nu veel te laat naar bed waardoor ik morgen niet goed kan werken en daarna mijn wiskunderepetitie slecht maak.
    (Die strepen we even door)
    Ik ben nu erg moe en ga naar bed. De volgende dag zal ik wat langer uitslapen en hoewel ik dan moe zal zijn, zal ik werken aan mijn wiskunde om een goed cijfer te halen. Ook ga ik morgen vroeg slapen zodat ik de dag erna uitgerust door kan gaan.
    (Die drukken we even vet)

    Motivatieproblemen, ugh.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Wat heb je dan van wiskunde?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dit kan ik echt niet verdragen. Er is vannacht een vader van 4 kinderen gestorven op de autosnelweg omdat twee onnozele jongeren besloten stenen van de brug te smijten. De steen is recht door het glas op zn borst gevallen en de man is ter plaatse gestorven.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    D:

    .....


    26 - 02 - '16

    Avarosa schreef:
    Dit kan ik echt niet verdragen. Er is vannacht een vader van 4 kinderen gestorven op de autosnelweg omdat twee onnozele jongeren besloten stenen van de brug te smijten. De steen is recht door het glas op zn borst gevallen en de man is ter plaatse gestorven.
    Afschieten die jongeren.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Afschieten die jongeren.
    Inderdaad. Ik walg soms echt van deze wereld.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    het resultaat van die tekening is zo cool.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ben helemaal fan van mijn eigen nieuwe hoofdpersonage, al zeg ik het zelf :Y)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Avarosa schreef:
    Wat heb je dan van wiskunde?

    Repetitie.
    Het is vandaag eindelijk eens goed gelukt om te werken met een planning(:


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Underestimated schreef:
    (...)
    Repetitie.
    Het is vandaag eindelijk eens goed gelukt om te werken met een planning(:
    Ik bedoelde eigenlijk het onderwerp. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Dit kan ik echt niet verdragen. Er is vannacht een vader van 4 kinderen gestorven op de autosnelweg omdat twee onnozele jongeren besloten stenen van de brug te smijten. De steen is recht door het glas op zn borst gevallen en de man is ter plaatse gestorven.

    Ik zag het op het nieuws, om van te janken. Je zou toch zeggen dat mensen tegenwoordig genoeg verstand hebben om zich te realiseren dat dat soort dingen levensgevaarlijk zijn. Die jongeren waren rond de 16 jaar oud, het verbaast me dat ze niet doorhadden hoe verkeerd ze bezig waren toen ze eraan begonnen. Het feit dat ze er al opgekomen zijn, is al te vreselijk voor woorden.

    Avarosa schreef:
    (...)Ik bedoelde eigenlijk het onderwerp. (:

    Oh, haha.

    Statistiek en procenten. Over informatie uit artikelen halen, rekenen met procenten, diagrammen, interpoleren en extrapoleren. (Hoofdstuk 4 van Getal & Ruimte vwo 3)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Underestimated schreef:
    (...)
    Oh, haha.

    Statistiek en procenten. Over informatie uit artikelen halen, rekenen met procenten, diagrammen, interpoleren en extrapoleren. (Hoofdstuk 4 van Getal & Ruimte vwo 3)
    Brrrr


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?