• Oke dus, een paar dagen geleden vroeg mijn moeder aan mij of ik misschien niet naar het kerstdiner van haar varensclub wou gaan. Om een keertje sociaal te zijn, stemde ik in.

    Vandaag was het dus zover. Ik had niet zoveel zin in, maar het was al betaald. En een paar uren kwijt aan mijn moeder even blij maken is niet absurd veel gevraagd. Dus ik ging me even mooi opmaken bla bla bla.
    De meeste van jullie weten dat ik twee hondjes heb: Poeffie en Ziggy. poeffie is nu eenmaal degene die je uren bezig houd met zijn pesterijen. Lol. Dus vandaag vond ie het leuk om mijn kamer binnen te glippen en dan zo eruit en dan weer erin zodat ik wel achter hem aan moet blijven zitten. Het komt op neer dat ik op den duur door had wat ie aan het doen was, dus negeerde ik hem maar. Ik pakte mijn tas en radio en deed mijn kamerdeur dicht. Niet wetend dat hij nog binnen was. Oeps.

    Toen we thuis kwamen, vond ik het al raar dat Poeffie niet op zijn vaste plaatst zat. Dat is uit het raam naar me staren en als ik het deur open doe, even snel onder een stoel gaan zitten alsof hij nu pas door heeft dat ik thuis bent. Dus ik maar roepen en roepen. Ik ging mijn kamerdeur openen en wat blijkt? Ding is van binnen op slot. Want ik heb een deur dat je van binnen op slot kan doen, maar van buiten met geen mogelijkheid op slot kan doen of sluiten. Niet zo handig dus.

    Ik dacht serieus dat het een inbreker was. Lol. Na een kwartiertje ofzo kwam mijn oom aan. Na even aan de deur prutselen was er maar één oplossing: deur inbreken. Heel de tijd dat mijn oom aan het prutselen was, bleef Poeffie blaffen. Maar toen hij en mijn neef de deur/slot ervan aan het breken waren, ging meneer tofheid mooi schuilen. :W

    Lesson learned: Wees nooit sociaal :W

    Anyway, heeft iemand zichzelf ooit perongeluk ook binnen of buiten opgesloten? Ik zou het op prijs stellen als je jouw verhaal even meedeelt :Y)


    -

    Whut, je hónd heeft zich opgesloten in jouw kamer? Dat is nog eens een knap trucje, haha. Geweldig. :'D

    Maar nee, ik heb gelukkig nooit zoiets gehad. Ik had vroeger wel een slot op mijn deur, maar mijn ouders hebben me nooit de sleutel gegeven, wat waarschijnlijk erg verstandig van ze was. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oke, dit vind ik eigenlijk best wel grappig :')

    Ik heb mezelf een keer in de wc opgesloten, de deurklink was kapot en dat wist ik niet :')


    -

    Hahaha, ohjee, die Poeffie toch.
    Ja, ik heb zoiets al voor gehad, slimme ik. Ik had iedereen buitengesloten. Iemand van de familie was op bezoek en we gingen allemaal naar buiten om nog iets te zeggen, wat doe ik? Ik trek de voordeur dicht, die automatisch in slot valt omdat aan de buitenkant geen klink zit om hem open te doen. Alles was dicht, de achterdeur, de deur van de garage en de garage zelf. Al een geluk dat de buurman ons kon helpen met de garage half open te breken zodat we binnen konden. Had ik even geluk, of ze konden de slotenmaker bellen. Iedereen natuurlijk boos op mij, oeps.


    16 - 09 - '17

    Ahw, arm ding x)

    Ik ben een keertje buitengesloten geweest. De deur was op slot gegaan en mijn zus had de sleutel erin laten zitten, waarna zij en mijn moeder door de voordeur weg gingen. Waardoor ik de deur van buitenaf niet open kon doen en ik had alleen de achterdeur sleutel. Niemand was natuurlijk thuis.
    Maar ik zag dat mijn slaapkamerraam open stond. Ik een ladder en een buurvrouw gehaald en ben ik a la Mision Impossible naar binnen geklauterd (de ladder was net niet lang genoeg om makkelijk mijn raam door te kunnen stappen).


    #WWED - What Would Emma Do?

    Nog nooit gehad nee...Al heb ik ooit wel eens één van mijn vorige katten opgesloten in mijn kamer als kleutertje met als resultaat dat mijn kat op verschillende plaatsen had gekakt/gepoept. Ik kan je vertellen dat het echt vreselijk hard stonk, hij had zelfs in mijn bed gedaan. (cat)
    Maar ik was een kleutertje, dus ik besefte niet echt waarom het iets slecht zou zijn. Ik weet nu één ding zeker, dat ga ik dus ook nooit meer proberen haha.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Square schreef:
    Whut, je hónd heeft zich opgesloten in jouw kamer? Dat is nog eens een knap trucje, haha. Geweldig. :'D

    Maar nee, ik heb gelukkig nooit zoiets gehad. Ik had vroeger wel een slot op mijn deur, maar mijn ouders hebben me nooit de sleutel gegeven, wat waarschijnlijk erg verstandig van ze was. (krul)

    Wel, het was grotendeels zijn schuld :P Zie: door de heen en weer achter m lopen, bleef mijn hand aan de slot slaan. Dus draaide ik per ongeluk de slot om zonder dat ik het weet. Anyway, das mijn theorie xp.

    Oh, slimme ouders :Y)

    Verityy schreef:
    Oke, dit vind ik eigenlijk best wel grappig :')

    Ik heb mezelf een keer in de wc opgesloten, de deurklink was kapot en dat wist ik niet :')

    Ooh, slimkop :W


    Sheamus schreef:
    Hahaha, ohjee, die Poeffie toch.
    Ja, ik heb zoiets al voor gehad, slimme ik. Ik had iedereen buitengesloten. Iemand van de familie was op bezoek en we gingen allemaal naar buiten om nog iets te zeggen, wat doe ik? Ik trek de voordeur dicht, die automatisch in slot valt omdat aan de buitenkant geen klink zit om hem open te doen. Alles was dicht, de achterdeur, de deur van de garage en de garage zelf. Al een geluk dat de buurman ons kon helpen met de garage half open te breken zodat we binnen konden. Had ik even geluk, of ze konden de slotenmaker bellen. Iedereen natuurlijk boos op mij, oeps.

    HAHAHA. Eigenlijk wel voor te spellen dat iedereen boos op je zou zijn xD Arme jij x
    Junns schreef:
    Ahw, arm ding x)

    Ik ben een keertje buitengesloten geweest. De deur was op slot gegaan en mijn zus had de sleutel erin laten zitten, waarna zij en mijn moeder door de voordeur weg gingen. Waardoor ik de deur van buitenaf niet open kon doen en ik had alleen de achterdeur sleutel. Niemand was natuurlijk thuis.
    Maar ik zag dat mijn slaapkamerraam open stond. Ik een ladder en een buurvrouw gehaald en ben ik a la Mision Impossible naar binnen geklauterd (de ladder was net niet lang genoeg om makkelijk mijn raam door te kunnen stappen)
    .

    In je eigen huis inbreken? Spannend joh (joehoe)

    Haerolin schreef:
    Nog nooit gehad nee...Al heb ik ooit wel eens één van mijn vorige katten opgesloten in mijn kamer als kleutertje met als resultaat dat mijn kat op verschillende plaatsen had gekakt/gepoept. Ik kan je vertellen dat het echt vreselijk hard stonk, hij had zelfs in mijn bed gedaan. (cat)
    Maar ik was een kleutertje, dus ik besefte niet echt waarom het iets slecht zou zijn. Ik weet nu één ding zeker, dat ga ik dus ook nooit meer proberen haha
    .

    Oh my, in je bed? That suuucks. 0.o Kan me best voorstellen dat t vreselijk stonk xp.


    -

    Haha, heel knap.

    Ik heb mezelf zo vaak buitengesloten, want ik vergat de sleutel altijd. Gelukkig is de achterdeur eigenlijk altijd open en kan ik met mijn ninjaskills over een hele hoge deur klimmen tussen ons huis en dat van de buren in, zodat ik er dan wel in kon.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Looooooool. XD Geweldig, haha.


    "Well, well. Look who we've got here!"


    Oke dus, een paar dagen geleden vroeg mijn moeder aan mij of ik misschien niet naar het kerstdiner van haar varensclub wou gaan. Om een keertje sociaal te zijn, stemde ik in.


    Ik las varkensclub :')


    Maar uh, dat is best wel knap van die hond :')

    Ik ben wel een keer onderweg mijn sleutels verloren en ik was die dag om 13.00 uit. Mijn zusje was vrij, maar die was bij een vriendinnetje dus ik heb 3 uur moeten wachten tot mijn vader op zijn werk was zodat ik aan hem de sleutel kon vragen. En toen kon ik het huis in, yay. Het regende trouwens die dag, en dat was echt niet fijn


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik weet nog dat ik een paar jaar geleden de deur van binnen had opengemaakt omdat er werd aangebeld, maar ik had de sleutel in het slot gelaten. Dus toen we die avond weggingen en mijn moeder de sleutel, aan de andere kant, in het slot stak lukte het niet om hem op slot te draaien, of om hem eruit te krijgen. Dat kwam dus door die sleutel die ik in het slot had gelaten aan de binnenkant. Mijn moeder is altijd zo slim om het zolderraam open te laten, dus hebben we bij de buren aangebeld en is mijn buurman met een ladder twee verdiepingen omhoog geklommen en heeft hij even een wandeling door het huis gemaakt om vervolgens van binnen de deur weer te openen. Mijn moeder weet nog steeds niet dat ik degene was die de sleutel in het slot had gelaten tho. :')


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'