• zal ik jullie is een geheim vertellen?..of weet je het zelf al?..achja ik vertel het ff..als je in de spiegel kijkt lijk je veel dikker dan je eigelijk bent!.. terwijl dat niet zo is..ik voel mezelf ook ooit te dik als ik bijvoorbeeld in de spiegel kijk en ik ga staat de denken..en ik keur mezelf..vind ik mezelf altijd te dik..mijn vriendinnen zeggen dat ik een goed gewicht heb..dus ik geloofde ze maar..IN DE SPIEGEL lijk je veel dikker dan je in werkelijkheid bent! omdat je dat gaat staan te denken en dan keur je jezelf af je moet altijd positief over jezelf zijn..en dan loop je vaker met een glimlach rond en krijg je meer aandacht van jongens/meiden..en je kunt ook nog eens sneller vrienden maken!..probeer dit eens..als het nog niet lukt kun je altijd met mij praten door prive berichte te sturen..



    als je jezelf gewoon dik vind en je bent het ook kun je nog altijd met je ouders erover praten wat die ervan vinden..en als je het niet durft vraag het aan je vriendinnen..als je maar in jezelf gelooft kom alles Goed..



    xX ilse

    wij moesten op school wegen. :O
    en toen ging ik er een paar kilo afhalen toen we het op een papiertje moesten schrijven. (A)


    AAP

    Ik ben 14, weeg nu denk 45 en ben 1.65 lang.
    niet dik, ook niet heeel dun.


    The sag in my swag <3

    Weetje op foto's & op tv lijk je ook altijd dikker.
    Maar ik ben best wel blij met mijn lichaam (:


    The soul needs autumn.

    Als ik naar de spiegel kijk
    Dan lijk ik juist dunnerxD

    ik ben 13 en weeg 45 kilo en ik kan daar momenteel niet mee leven soms wel


    ik ehb het zelfdee als U ^^

    Ook al vind k dat nog al eens te dik.
    Als ik eerlijk ben heb ik van die dagen dat ik helemaal niks eet.
    Mijn record is 3 dagen xD

    Ik ben 1.62m en weeg 51 kg. Dat valt nog mee, maar ik heb van die dagen dat ik me echt te dik voel; Maar eigenlijk ben ik best wel tevreden met mijn lichaam.


    Listen to what we're not saying..

    Ik ben 1 meter 67 en weeg 80 kilo. IK WIN VAN JULLIE ALLEMAAL! HAHA! IK BEN DE DIKSTE!! -danst-


    Life is hard and then we die

    ik ben 1.74 en 55 kilo
    ik lijk wel een olifant als ik in de spiegel kijk


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    En ik vond al dat ik dun was voor de spiegel, nog dunner dus -__-°


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    ik ben 15 en 1.66 en weeg 49 kilo is dat veel


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    muhahaha ik durf niet meer te zegge dat ik te dik ben xD als ik dat zeg krijg ik van alle kanten een preek.. dus ik waag het er niet meer op :X


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    ik vind mezelf juist te dun, want ben 15, en 1.54 kort xD en weeg maar 37 of 38 :O
    dan ben je kleiner dan mij XD


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    alsof het mij kan schele of ik dik ben of niet.


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    Ik ben 13 en ben 1.80 meter lang,en weeg 60 :$

    Ik was vroeger echt dik, toen kreeg ik buikgriep en kon ik 2 weken amper iets binnen houden, toen was ik slanker geworden, daarna heb ik een tijd alleen water gedronken en nu heb ik een perfect gewicht, en ben niet meer dik.
    14 jaar, 1.68 en 57 kilo ^^


    We'll still love each other, forever and always. <3