• zal ik jullie is een geheim vertellen?..of weet je het zelf al?..achja ik vertel het ff..als je in de spiegel kijkt lijk je veel dikker dan je eigelijk bent!.. terwijl dat niet zo is..ik voel mezelf ook ooit te dik als ik bijvoorbeeld in de spiegel kijk en ik ga staat de denken..en ik keur mezelf..vind ik mezelf altijd te dik..mijn vriendinnen zeggen dat ik een goed gewicht heb..dus ik geloofde ze maar..IN DE SPIEGEL lijk je veel dikker dan je in werkelijkheid bent! omdat je dat gaat staan te denken en dan keur je jezelf af je moet altijd positief over jezelf zijn..en dan loop je vaker met een glimlach rond en krijg je meer aandacht van jongens/meiden..en je kunt ook nog eens sneller vrienden maken!..probeer dit eens..als het nog niet lukt kun je altijd met mij praten door prive berichte te sturen..



    als je jezelf gewoon dik vind en je bent het ook kun je nog altijd met je ouders erover praten wat die ervan vinden..en als je het niet durft vraag het aan je vriendinnen..als je maar in jezelf gelooft kom alles Goed..



    xX ilse

    alsof het mij kan schele of ik dik ben of niet.

    Ja daar heb je ergens wel gelijk mee,goed gezegd maarja.

    ik ben 14 en weeg 58 -.- I hate myself for that xD
    Maarja, het gaat er oowk niet zo makkelijk vanaf :P..


    I'll Dry the tears You Hide :3

    ik ben 14 en weeg 58 -.- I hate myself for that xD
    Maarja, het gaat er oowk niet zo makkelijk vanaf :P..


    Das helemaal niet zwaar :O
    Ik weeg maar een kilo minder als jy hoor.
    Be happy, ik ken mensen van 14 en die wegen 78, dan mag je pas klagen als je dan ook nog eens echt dik bent.
    You're lucky you aren't her.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Like; ik ben te dun? o.O' of juist op gewicht, weet niet echt (A) Maar te dik ben ik zeker niet!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik ben 13 , ben 66 ongeveer en ben bijna 1.80 lang,
    Als ik naar mijn gewicht kijk voel ik mezelf gewoon fucking dik (vindt ik zowiezo)
    Maar lijk je in de spiegel echt dikker dan in het echt ( ik onzeker overmezelf? Hoe kom je erbij :$ )

    Das helemaal niet zwaar :O

    Ik weeg maar een kilo minder als jy hoor.

    Be happy, ik ken mensen van 14 en die wegen 78, dan mag je pas klagen als je dan ook nog eens echt dik bent.

    You're lucky you aren't her.


    danke ;) maar ik ben maar 1.60 M :O:O


    I'll Dry the tears You Hide :3

    Iedereen, moet echt eens, wat minder aandacht geven aan gewicht, en formaat ofzo ^^' 10 kilo minder wordt je er echt niet knapper op x.x'


    Mew <3

    Ik vind mezelf niet te dik en op het moment is mijn gewicht wel mn laatste zorg. Heb vrijdag een betoog en een mondeling -.-'


    No growth of the heart is ever a waste

    Iedereen, moet echt eens, wat minder aandacht geven aan gewicht, en formaat ofzo ^^' 10 kilo minder wordt je er echt niet knapper op x.x'


    helemaal mee eens, lekker boeie of je te dik of te dun bent, als jij je er maar lekker bij voelt.
    Wat andere mensen denken is toch niet belangrijk?
    En lijnen enzo op jonge leeftijd is ontzettend ongezond.
    Wees gewoon trots op jezelf! iedereen is goed hoe hij of zij is, of je nou wat pondjes te veel hebt of teweinig!

    Ik weeg 71 en ben 1 meter 80
    Dus volgens mij is dat wel ietsjes te dik xD
    Maar we gaan op naar de 65 dan is het goed =)

    ik ben 1.56 en 15 en ik weeg 53kg. >< ik vind dat nog iets te zwaar. >< ik zou liever 51 wegen. die 2kg maken echt een enorm verschil. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik vind mezelf either way nog te dik, maar volgens een test weeg ik niet genoeg.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Ik ben 1.65 & weeg 60 kg ofzo >< Serieus, sommige mensen moeten niet zo zeuren.
    En ja, ik vind mezelf te dik, so what. Er moet minstens iets vanaf ><
    Maar ik ben afgevallen, heel veel. Toen ik 12 was, woog ik nog over de 65 ofzo o__O


    Underdog, just look at the mess you made.

    toen ik 12 was woog ik over de 65 O_o

    en nu is er 15 kilo bij..en ik ben momenteel 16 >.< en 1.65 >.< ik moet echt 15 kilo verliezen..any ideas?

    Iedereen, moet echt eens, wat minder aandacht geven aan gewicht, en formaat ofzo ^^' 10 kilo minder wordt je er echt niet knapper op x.x'



    maar niet overal kan je maat 46 vinden voor mijn dikke reet en die buik >.< dus het maakt toch wel beetje uit? (A)