• The Nightclub!



    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Sheamus • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Blade • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Teale • Saartje • Jillz • 16 •
    Kiliel • Kim • Appelsap • 18 •
    Bjergsen • Jaimy • Passoa • 17 •
    Marguerite • Merel • Ouzo • 15 •
    Rekkles • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Treaty • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Frickfrack • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    TomRiddle • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    GrumpyCat • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Simoni • Rani • - • 19 •
    Rhosgobel • Leah • Kriek • 14
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 12
    Mulleroni • Annemarije • Fristi • 17
    Vergilius • Aurora • Bloody Mary • 14
    Wiarda • Jip • - • 16
    Kayfabe • Cherona • Butterscotch • 22



    Song of the night : Nothing but thieves van Graveyard Whistling.

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night is vanaf 7 december daar.
    - Sylvie met Stockholm Syndrome van One Direction
    - Erieka met Robert Miles - Children [Dream Version]
    - Cherona met Mark Ronson - Uptown Funk ft. Bruno Mars
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?

    [ bericht aangepast op 9 dec 2014 - 21:35 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 dec 2014 - 19:22 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    JAIMESSSS. :'D

    En die jankbuien klinken me heel bekend in de oren. (cat) Om een of andere reden gaat mijn hoofd dan ook hele trieste scenario's bedenken zodat het er allemaal lekker uitkomt, maar achteraf is het altijd zo belachelijk. 'Waarom ik gehuild heb? Nou, ik kon maar niet ophouden met me inbeelden hoe het zou zijn als mijn broertje zou sterven. Wat? Nee, hij is kerngezond. Ik moest er gewoon aan denken.' :')

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 23:21 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    JAIMESSSS. :'D

    En die jankbuien klinken me heel bekend in de oren. (cat) Om een of andere reden gaat mijn hoofd dan ook hele trieste scenario's bedenken zodat het er allemaal lekker uitkomt, maar achteraf is het altijd zo belachelijk. 'Waarom ik gehuild heb? Nou, ik kon maar niet ophouden met me inbeelden hoe het zou zijn als mijn broertje zou sterven. Wat? Nee, hij is kerngezond. Ik moest er gewoon aan denken.' :')


    *highfive*
    Ik dacht eigenlijk dat ik de enige was die het deed... Durfde het ook niemand te vragen of die het ook deed, want het is nogal 'gestoord'. :')
    Blij van niet dus. ^^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Vergilius schreef:
    (...)

    *highfive*
    Ik dacht eigenlijk dat ik de enige was die het deed... Durfde het ook niemand te vragen of die het ook deed, want het is nogal 'gestoord'. :')
    Blij van niet dus. ^^

    Nou weet ik niet of ik het toonbeeld van 'niet gestoord' ben, maar het is in ieder geval fijn om te weten dat andere mensen dat ook hebben, hahaha. Vond mezelf al zo'n doemdenker. :'D

    En welkom Linde! ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Gelukkig dat ik niet de enige ben.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    OutlawQueen schreef:
    Okay I'm going to be random. Ik zag dit topic heel vaak langskomen dus besloot ik een kijkje te nemen en even hi te zeggen. Dit is een poging van een anti-sociaal persoon om vrienden te maken


    Jou ken ik ^^ Jij bent de gene die Dylan O'Brien heeft genomen voor onze wedstrijd, wat ik heel erg leuk vind (:


    '' Type Sangster if you can see this. "



    Story of my life xD


    -

    OutlawQueen schreef:
    Okay I'm going to be random. Ik zag dit topic heel vaak langskomen dus besloot ik een kijkje te nemen en even hi te zeggen. Dit is een poging van een anti-sociaal persoon om vrienden te maken

    Well, hello there Linde. Wees gegroet en nog belangrijker, wees welkom *O*


    -

    Fuck, ik ging vannacht pas om twaalf uur slapen voor de zoveelste nacht op rij, bleef minstens tot vijf uur nog wakker (want toen ging ik naar het toilet) en heb toen geslapen tot half zeven. Ugh, ik wil thuis blijven, maar deze week zit bomvol toneelrepetities die ik niet kan missen. :/

    Gaat nog leuk worden vandaag. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Bjergsen schreef:
    Ik heb heel het vorige topic gemist :') anyways, hi there again

    Jaimy ik herkende je niet met deze username?! Hoii!! (:


    Pretty is just a pretty word.

    Simoni schreef:
    (...)

    Jou ken ik ^^ Jij bent de gene die Dylan O'Brien heeft genomen voor onze wedstrijd, wat ik heel erg leuk vind (:


    Ja dat ben ik :)
    Ik moest snel kiezen en hij was de eerste die naar boven kwam, haha.


    Spoiler alert: you will save yourself

    OutlawQueen schreef:
    Okay I'm going to be random. Ik zag dit topic heel vaak langskomen dus besloot ik een kijkje te nemen en even hi te zeggen. Dit is een poging van een anti-sociaal persoon om vrienden te maken


    Hi (:


    16 - 09 - '17

    Mulleroni schreef:
    (...)
    Jaimy ik herkende je niet met deze username?! Hoii!! (:


    Helllloooooo c;
    Ik denk dat mensen me amper zullen kennen met deze naam xd ik had ook niet een topic ofzo gemaakt.



    ENNNN

    JIIIIPPPPP <3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mijn vader is eigenlijk best wel droog op Facebook.
    Een meisje die in de trainingsgroep van de vrijdagavond zit en waarmee ik tevens beter bevriend mee ben geworden door mijn buurjongen, postte iets op FB met alle letters in caps lock. Ze was in die post namelijk een beetje erg aan het fangirlen.
    Mijn vaders reactie: 'Rustig, rustig. Diep ademhalen....'


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Whiiii! Engels ging zo goed! c:

    Nu Frans leren... ><

    And, hey Lindeeuh! En Jaimy, want zo heet je blijkbaar.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik ben blij met mijn examen Nederlands. Ik mag dan maar net iets meer dan 72% hebben, maar ik ben er blij mee. Examens Nederlands kun je toch nooit deftig voorbereiden, dus tja.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried