• The Nightclub!



    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Sheamus • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Blade • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Teale • Saartje • Jillz • 16 •
    Kiliel • Kim • Appelsap • 18 •
    Bjergsen • Jaimy • Passoa • 17 •
    Marguerite • Merel • Ouzo • 15 •
    Rekkles • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Treaty • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Frickfrack • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    TomRiddle • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    GrumpyCat • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Simoni • Rani • - • 19 •
    Rhosgobel • Leah • Kriek • 14
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 12
    Mulleroni • Annemarije • Fristi • 17
    Vergilius • Aurora • Bloody Mary • 14
    Wiarda • Jip • - • 16
    Kayfabe • Cherona • Butterscotch • 22



    Song of the night : Nothing but thieves van Graveyard Whistling.

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night is vanaf 7 december daar.
    - Sylvie met Stockholm Syndrome van One Direction
    - Erieka met Robert Miles - Children [Dream Version]
    - Cherona met Mark Ronson - Uptown Funk ft. Bruno Mars
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?

    [ bericht aangepast op 9 dec 2014 - 21:35 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 dec 2014 - 19:22 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Rhosgobel schreef:
    (...)

    Hé, hebben jullie Frappant? Wij moesten dat vorig jaar ook doen! ^^


    Nee. De Boeck Focus. Van uitgeverij Van Inn. Maar dat komt waarschijnlijk omdat we 'hetzelfde leerplan' hebben. :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    MT


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Vergilius schreef:
    (...)

    Nee. De Boeck Focus. Van uitgeverij Van Inn. Maar dat komt waarschijnlijk omdat we 'hetzelfde leerplan' hebben. :'D


    Ik geloof niet dat er in het leerplan staat dat we een opsporingsbericht moeten schrijven, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    This is pretty funny :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wauw zeg... Hier praten ze tegen mij als ik mijn hoofdtelefoon op, je kan best zelf bedenken dat ik m'n hoofdtelefoon niet zomaar op mijn hoofd ga zetten en dus niet hoor. Nu zei mijn vader wat en zei ik dat ik 'm niet verstond. Werd ie kwaad, wtf zeg...

    [ bericht aangepast op 9 dec 2014 - 15:32 ]


    16 - 09 - '17

    Hahaha, wat een idioot!
    Op Facebook zag ik dit plaatje voorbij komen, iemand van m'n vrienden had er blijkbaar op gereageerd.


    Het antwoordt is overduidelijk 1 (ja) en wat zet zo'n idioot als antwoordt? 12 U idiots. Wie is er hier de idioot die niet kan tellen? Jesus, sommige mensen xD

    [ bericht aangepast op 9 dec 2014 - 15:54 ]


    16 - 09 - '17

    Uhm, het antwoord is toch één? Als je, welk getal dan ook, maal nul doet, heb je nul, maar als je er daarna nog een één bijtelt, heb je toch gewoon weer eens? Of zit ik daar nu zo fout?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Sheamus schreef:
    Hahaha, wat een idioot!
    Op Facebook zag ik dit plaatje voorbij komen, iemand van m'n vrienden had er blijkbaar op gereageerd.


    Het antwoordt is overduidelijk 0 en wat zet zo'n idioot als antwoordt? 12 U idiots. Wie is er hier de idioot die niet kan tellen? Jesus, sommige mensen xD


    Is het antwoord niet één?:x


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Rhosgobel schreef:
    Uhm, het antwoord is toch één? Als je, welk getal dan ook, maal nul doet, heb je nul, maar als je er daarna nog een één bijtelt, heb je toch gewoon weer eens? Of zit ik daar nu zo fout?


    Och ja, 1. Hoe kom ik nu op 0? Dommerik


    16 - 09 - '17

    Debbaut schreef:
    (...)

    Is het antwoord niet één?:x


    Het was een foutje.


    16 - 09 - '17

    Sheamus schreef:
    (...)

    Het was een foutje.


    Maakt niets uit, ik wil mijn wiskunde examens en de fouten er in nooit zien, gewoon omdat ik weet dat ik daar soms zo'n lompe antwoorden op heb gegeven.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Debbaut schreef:
    (...)

    Maakt niets uit, ik wil mijn wiskunde examens en de fouten er in nooit zien, gewoon omdat ik weet dat ik daar soms zo'n lompe antwoorden op heb gegeven.


    Ik zei al tegen mezelf, het is 1 en om het zeker te weten ging ik het rekenmachien nemen. Ook 1 natuurlijk en nu schreef ik hier 0. Je kan nu wel zeggen 'lieg niet', maar ik kan heus wel tellen xp


    16 - 09 - '17

    Sheamus schreef:
    (...)

    Ik zei al tegen mezelf, het is 1 en om het zeker te weten ging ik het rekenmachien nemen. Ook 1 natuurlijk en nu schreef ik hier 0. Je kan nu wel zeggen 'lieg niet', maar ik kan heus wel tellen xp


    Lieg niet Ö


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Sheamus schreef:
    Hahaha, wat een idioot!
    Op Facebook zag ik dit plaatje voorbij komen, iemand van m'n vrienden had er blijkbaar op gereageerd.


    Het antwoordt is overduidelijk 1 (ja) en wat zet zo'n idioot als antwoordt? 12 U idiots. Wie is er hier de idioot die niet kan tellen? Jesus, sommige mensen xD



    x gaat voor + dus je doet eerst 1 x 0 dat is dus 0. Dan doe je de rest plus. Dus dan is het antwoord: 12. :W


    Pretty is just a pretty word.

    Moeten er dan geen haken staan? Idunno.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys