• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 21:58 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Jaaa eindelijk naar de Battle of the five armies! :3
    En ik heb coupé voor mij alleen. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Waarom zit in eigenlijk de hele tijd te denken aan welke studie ik later wil doen. Jezus, Leah, je hebt nog twee en een half jaar om daarover na te denken.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Rhosgobel schreef:
    Waarom zit in eigenlijk de hele tijd te denken aan welke studie ik later wil doen. Jezus, Leah, je hebt nog twee en een half jaar om daarover na te denken.


    Dat doe ik ook, hoor! (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dat was eigenlijk best een lief antwoord. Niet dat ik er veel aan heb though..


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    My god.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik had nu in de bioscoop the hobbit kunnen zien!!!
    Wat een k*t winner show, ga er liever als bezoeker heen dan dat ik verplicht moet helpen van 06:30 tot 21:00

    Ongeregeld zooitje (cat)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Just stop it.


    26 - 02 - '16

    Zou ik een cadeautje kopen, of mijn overige geld van Sinterklaas gebruiken om mijn oma mee uit lunchen te nemen? Dat laatste is misschien leuker, maar ook weer een stuk duurder...


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Sura schreef:
    Zou ik een cadeautje kopen, of mijn overige geld van Sinterklaas gebruiken om mijn oma mee uit lunchen te nemen? Dat laatste is misschien leuker, maar ook weer een stuk duurder...


    Ik zou dat laatste doen :3
    Naar mijn mening moet men zoveel mogelijk met zijn of haar grootouders doorbrengen zolang ze er nog zijn, voor je het weet zijn ze er niet meer en heb je er spijt van dat je niet meer tijd met ze door hebt gebracht. Ik spreek uit ervaring :c


    26 - 02 - '16

    GrumpyCat schreef:
    (...)

    Ik zou dat laatste doen :3
    Naar mijn mening moet men zoveel mogelijk met zijn of haar grootouders doorbrengen zolang ze er nog zijn, voor je het weet zijn ze er niet meer en heb je er spijt van dat je niet meer tijd met ze door hebt gebracht. Ik spreek uit ervaring :c


    Je hebt gelijk. Mijn oma doet al zo veel voor me, en dit is eigenlijk wel het minste dat ik kan doen. Dat geld kan ik toch wel missen. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Sura schreef:
    (...)

    Je hebt gelijk. Mijn oma doet al zo veel voor me, en dit is eigenlijk wel het minste dat ik kan doen. Dat geld kan ik toch wel missen. (:


    Desnoods spaar je nog even en verplaats je die lunch naar een datum dat het iets minder hard aankomt voor je portemonnee.


    26 - 02 - '16

    Uuuugh pws.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jeff is wel echt


    tiptoe through the tulips...

    Don't even start.


    26 - 02 - '16

    Dit is een alles topic dus.........


    tiptoe through the tulips...