• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 21:58 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik kijk Samson en Gert. Omdat het kan.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    'Zucht. Zucht. Steun.'
    Ik heb je niks aangedaan hoor. Chagrijn.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Blade schreef:
    Ik kijk Samson en Gert. Omdat het kan.


    Ik ga de nieuwe afleveringen straks ook kijken, haha. Echt iedereen van m'n klas gaat ze bekijken. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    What even O.O


    kindness is never a burden.

    Echt, zo kinderachtig van je.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ben zo moe.


    'Darling, just hold on'

    Mijn werktempo is 'Plankgas'. Haha, laat me niet lachen.
    Je wilt niet weten hoeveel afleiding ik wel niet tijdens deze stage heb gehad.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2014 - 15:29 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    12 DAYS OF WESTEROS door GEORGE R.R. MARTIN op twitter. De laatste dag is op de 21ste. DE EERSTE DAG VAN DE WINTER. HET VOLGENDE BOEK HEET THE WINDS OF WINTER.

    COULD IT BE?????

    *internal screams*




    Ik zou dit eigenlijk in het ASOIAF-topic moeten plaatsen maar het is gewoon voort genânt, niemand reageerde op de laatste drie/vier reacties die ik heb geplaatst. :'D Maar misschien plaats ik het toch nog, voor de volledigheid.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2014 - 16:01 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Dat was een ja of nee vraag. Dan hoef je niet gelijk in de verdediging te schieten. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Man, man, man.. Wat zijn sommige mensen enorm kortzichtig. Dat ik één weekend niet naar mijn vriend toega, wil niet zeggen dat de relatie over is of zoiets. What the actual fuck zeg. Donder even op of zo.


    26 - 02 - '16

    Wauw, fijn. Ga ik door mijn voet door die kutstoep. Eigenlijk zou ik moeten bellen naar de gemeente dat ze er iets aan gaan doen, want dit is al de zoveelste keer!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nickelback schreef:
    (...)

    Ik ga de nieuwe afleveringen straks ook kijken, haha. Echt iedereen van m'n klas gaat ze bekijken. :'D

    En, wat vond je ervan? Hahaha. Ik was zo blij, alleen vind ik de stem van de spreker van Samson echt verschrikkelijk. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik lach me dood. :'d


    wat was dit ookalweer

    Blade schreef:
    (...)
    En, wat vond je ervan? Hahaha. Ik was zo blij, alleen vind ik de stem van de spreker van Samson echt verschrikkelijk. :'D


    Ik moet nog steeds kijken. :') Ik moest eerst dringend nieuwe muziek op m'n iPod zetten. c:
    Maar ik zal je GB'en als ik gekeken heb, haha. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Morgen dus rijden, die wedstrijd spelen, weer snel naar huis karren, en dan nog zaalwacht spelen. Jasses, dat is dus mijn zaterdag, ugh.


    'Darling, just hold on'