• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 21:58 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Oh my god, en dan kom je erachter dat die jongens van op internaat behoorlijk bekend zijn in de voetbalwereld en dat ze al meerdere keren in de krant hebben gestaan. En ik maar denken dat het arrogante amateurvoetballers zijn die denken dat ze alles kunnen. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Als ik dat kleurboek niet win, ga ik er alsnog eentje voor mijn zusje kopen. D: Oh dit vind ik zo sneu voor haar, ze heeft er werkelijk honderden uren werk in gestoken en nu heeft mijn kat erover heen gepist, waar we allemaal bij zaten. Al haar kleurwerk verpest.


    Your make-up is terrible

    Ik word gek. DDDD: maar ook ;DDDD


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik zou mijn username weer kunnen veranderen in KerstKrull. Maar.. ik heb sinds dik twee jaar mijn username niet meer veranderd... En zei sinds dien dat ik het ook niet meer ging doen. Hmm..

    23 december schiet op.. Ik wil die nieuwe username..


    wat was dit ookalweer

    Assassin schreef:
    Als ik dat kleurboek niet win, ga ik er alsnog eentje voor mijn zusje kopen. D: Oh dit vind ik zo sneu voor haar, ze heeft er werkelijk honderden uren werk in gestoken en nu heeft mijn kat erover heen gepist, waar we allemaal bij zaten. Al haar kleurwerk verpest.


    Awwh :c
    Wat stom van die kat..


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    Als ik dat kleurboek niet win, ga ik er alsnog eentje voor mijn zusje kopen. D: Oh dit vind ik zo sneu voor haar, ze heeft er werkelijk honderden uren werk in gestoken en nu heeft mijn kat erover heen gepist, waar we allemaal bij zaten. Al haar kleurwerk verpest.

    Awh zeg :O
    Dat is echt rot voor d'r, ja.


    -

    GrumpyCat schreef:
    (...)

    Awwh :c
    Wat stom van die kat..

    Ja. ;c Ik heb net toch maar een nieuwe voor haar besteld, ze moest er zelfs om huilen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)
    Ja. ;c Ik heb net toch maar een nieuwe voor haar besteld, ze moest er zelfs om huilen.


    ):

    Katten kunnen soms echt onmogelijk zijn (en dat zeg ik als kattenliefhebber). Pim deed vandaag ook vet moeilijk toen ik een kerstfoto wilde maken, kon wel janken toen het voor de zoveelste keer mislukte.


    26 - 02 - '16

    Waarom moet ik altijd janken als mensen dat soort dingen zeggen.


    'Darling, just hold on'

    Krull schreef:
    Ik zou mijn username weer kunnen veranderen in KerstKrull. Maar.. ik heb sinds dik twee jaar mijn username niet meer veranderd... En zei sinds dien dat ik het ook niet meer ging doen. Hmm..

    Doen! ;D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Met 20 december ga ik mijn naam veranderen en ga ik weer als Lolicia het jaar in ;D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik erger me op dit moment echt overal aan. Bleh. ><


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    GrumpyCat schreef:
    (...)

    ):

    Katten kunnen soms echt onmogelijk zijn (en dat zeg ik als kattenliefhebber). Pim deed vandaag ook vet moeilijk toen ik een kerstfoto wilde maken, kon wel janken toen het voor de zoveelste keer mislukte.


    Yeah en het ergste is dat we haar nu ook echt weg gaan doen, dit was de druppel... Ze is echt een hele lieve kat, maar een mensenkat. Ze kan niet met de andere twee omgaan en dat is eigenlijk heel zielig, omdat ze hier haar plaats niet goed kan vinden. Ze plast ook overal om haar territorium af te bakenen tegenover de anderen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Yeah en het ergste is dat we haar nu ook echt weg gaan doen, dit was de druppel... Ze is echt een hele lieve kat, maar een mensenkat. Ze kan niet met de andere twee omgaan en dat is eigenlijk heel zielig, omdat ze hier haar plaats niet goed kan vinden. Ze plast ook overal om haar territorium af te bakenen tegenover de anderen.


    Awh :C
    Ik vind het zielig voor de kat, maar misschien is het ook wel beter. Ze heeft er misschien wel erg veel stress van dat ze telkens haar territorium moet afbakenen..

    Ik had haar desnoods met liefde willen adopteren, maar ik heb thuis ook zo'n *kuch* leuke *kuch* mensenkat. Hij haat alle andere katten. Zelfs tegen kittens wordt hij boos o.o

    [ bericht aangepast op 12 dec 2014 - 21:50 ]


    26 - 02 - '16