• Ik zie op Quizlet steeds meer vriendenoproepjes langskomen. Een leuk initiatief natuurlijk, maar ik vroeg me af of het niet wat handiger kon, voordat we straks dertig topics hebben met mensen die op zoek zijn om naar iemand te kletsen en iedereen steeds maar weer zijn lijstje kopieert en plakt.
    Ik vroeg me af of het daarom niet handiger zou zijn als alle oproepjes in een story konden komen, waarbij je die gewoon kunt doorbladeren op zoek naar iemand die je gezellig lijkt. (:

    Als je ook wat in dat idee ziet, kun je een berichtje achterlaten met de volgende dingen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Hobby’s:
    Fandoms:
    Wat zoek je? (Bepaalde leeftijd? Fandom?)
    Op welke manier wil je contact houden? Enkel via Q, via email, via Messenger, via What’s App etc.

    Ik zal alles dan in een story zetten en als je op een gegeven moment genoeg contacten heb, kan ik het hoofdstuk natuurlijk voor je inactiveren. (:

    Dit is de story. Niphredil zal me helpen de story up to date te houden! (:

    [ bericht aangepast op 10 dec 2014 - 22:44 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Is die er niet al? Volgens mij heeft Yolanda zo'n vriendenboekjesstory staan. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hahaha, erg goed idee :Y)

    Naam: Tamara. Aangenaam!
    Leeftijd: 13, bijna 14 (:
    Hobby’s: Gitaar spelen, dansen, acteren, heel veel met Engels, praten op zich wel, lachen, ik kan heel raar twerken maar ik weet niet of het echt een hobby is..., en hoe standaard. Shoppen! (:
    Fandoms:
    Harry Potter
    The Hungergames
    Glee
    One Direction
    Justin Bieber
    Nirvana
    All Time Low
    Imagine Dragons
    Guns 'N Roses
    Ed Sheeran
    Michael Jackson
    5SOS
    Twilight een heel klein beetje
    Max en Kurt Schneider
    Titanic
    Leonardo Dicaprio
    Wat zoek je? (Bepaalde leeftijd? Fandom? Ik zoek niemand in het specefiek, ik moet wel zeggen ik ben heel erg perv en soms een beetje vaag, dus als je iemand wilt die niet zo is zou ik toch even iemand anders zoeken, want tja zo ben ik nou eenmaal niet. ;p
    Op welke manier wil je contact houden? Enkel via Q, via email, via Messenger, via What’s App etc. Quizlet, Whatsapp, Skype, Instagram, Twitter(al doe ik er niets mee). Facebook zal hem helaas niet worden.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2014 - 11:47 ]


    wat was dit ookalweer

    Naam: Naima
    Leeftijd: 16
    Hobby’s: Paardrijden, boeken, series anime
    Fandoms: Teen Wolf, Hunger Games, Divergent, Maze Runner, Game of Thrones, Sherlock, The Hobbit, Lost, Magcon, The 100, Percy Jackson, TMI, John Greenallemaal dat soort dingen (:
    wat zoek je?[i[(Bepaalde leeftijd? Fandom?[/i], leeftijd maakt niet zoveel uit, misschien wel iemand die teen wolf kijkt of the 100 of een andere serie, en een beetje dezelfde boeken leest (:
    Op welke manier wil je contact houden? Enkel via Q, via email, via Messenger, via What’s App etc. Quizlet is prima, whatsapp ook, mesenger ook (:

    [ bericht aangepast op 15 jan 2015 - 11:37 ]


    http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=121&t=1725293

    Rhosgobel schreef:
    Is die er niet al? Volgens mij heeft Yolanda zo'n vriendenboekjesstory staan. (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Rhosgobel schreef:
    Is die er niet al? Volgens mij heeft Yolanda zo'n vriendenboekjesstory staan. (:


    Dit is meer om vrienden te zoeken, die van Panda meer om te vertellen wie je bent :p


    wat was dit ookalweer

    Rhosgobel schreef:
    Is die er niet al? Volgens mij heeft Yolanda zo'n vriendenboekjesstory staan. (:


    Dat is niet echt wat ik bedoel. :'P
    Dat is meer een boekje om iets over elkaar te weten te komen (van lievelingsdieren tot schoenmaat) en niet zozeer iets waar je terecht kunt als je op zoek bent naar iemand om mee te praten/kletsen. C:

    Dit is meer een soort... matchmaker story, maar dan op een vriendschappelijke basis. :'p

    Of ik moet het verkeerd begrepen hebben.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2014 - 11:45 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    TomRiddle schreef:
    (...)

    Dit is meer om vrienden te zoeken, die van Panda meer om te vertellen wie je bent :p


    Oh, c: ga ik eens zien als ik tijd heb... Nu .. Te luih


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    DecemberRain schreef:
    Naam: Naima
    Leeftijd: 16
    Hobby’s: Paardrijden, boeken, series, tekenen anime, youtube
    Fandoms: Teen Wolf, Hunger Games, Divergent, Maze Runner, Game of Thrones, Lost, Magcon, The 100, Percy Jackson, TMI, allemaal dat soort dingen (:
    wat zoek je?[i[(Bepaalde leeftijd? Fandom?[/i], leeftijd maakt niet zoveel uit, misschien wel iemand die teen wolf kijkt of the 100 of een andere serie, en een beetje dezelfde boeken leest (:
    Op welke manier wil je contact houden? Enkel via Q, via email, via Messenger, via What’s App etc. Quizlet is prima, whatsapp ook, mesenger ook (:

    [ bericht aangepast op 15 jan 2015 - 11:42 ]


    http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=121&t=1725293

    Leuk idee!

    Naam: Nikki
    Leeftijd: 22
    Hobby’s: Schrijven, series/films kijken, Tumblr, hardlopen en sporten, bloggen, browsergames.
    Fandoms: Doctor Who, Supernatural, Sherlock, The Walking Dead, The Last Ship, Arrow, The Boondock Saints en nog meer wat ik altijd vergeet.
    Op welke manier wil je contact houden? Alles is goed


    Your make-up is terrible

    oh oeps heb bper ongeluk mn reactie gequote, srry :S


    http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=121&t=1725293

    Naam: Margot (Marge)
    Leeftijd: Twintig
    Hobby’s: Lezen, schrijven, dichten, films kijken, bakken, series kijken, tumblr'en, eten, muziek luisteren
    Fandoms: HP, LOTR, Hunger Games, Sherlock, Dr. Who, Supernatural, OUAT, Downton Abbey, Selfridges, Pillars of the Earth, The Musketeers, Skins. Ik ben fan van mensen als Mark Gatiss, Kaya Scodelario, Luke Pasqualino, Oscar Wilde, J.K. Rowling, John Green, Eddie Redmayne en nog veel meer mensen. Verder lees ik ook veel boeken van Wilbur Smith, Floortje Zwigtman, Libba Bray en meer fantasie. Qua muziek houd ik van rock, pop, poprock, seventies, eighties en nineties muziek en sta ik eigenlijk wel voor heel veel muziek open.
    Wat zoek je? [i[(Bepaalde leeftijd? Fandom?[/i] Ik heb niet per se voorkeuren voor mensen. Het zou leuk zijn als we wat dingen allebei leuk vonden, maar anders denk ik ook wel dat we ons kunnen vermaken.
    Op welke manier wil je contact houden? Q, E-mail, Whatsapp, Tumblr, Facebook, ik vind het eigenlijk allemaal prima.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik heb inderdaad een vriendenboekje story, maar dat is meer om te laten zien wie je bent. Gewoon leuk om te lezen. :Y)
    En dit idee klinkt mij ook gewoon anders, want jezelf voorstellen voor de leukigheid is toch anders dan jezelf voorstellen en gericht zoeken naar mensen die dezelfde interesses delen en daarmee vrienden te worden. I like the idea. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Naam: Evi
    Leeftijd: 14
    Hobby’s: Schrijven, series kijken, fotografie, lezen
    Fandoms:
    Muziek: Arctic Monkeys, Alt-j, Two Steps From Hell, Glass Animals, Spinvis, The Neighbourhood, Fink, M83, Portugal. The Man,...
    Series: Teen Wolf, Game of Thrones, bijna alle misdaadseries (The Killing en The Mentalist zijn mijn favorieten), Orange is the New Black, Skins UK,...
    Verder vind ik Joel Kinnaman een erg aantrekkelijke man, is Holland Roden één van mijn favoriete actrices en zou ik niet in een wereld kunnen leven zonder Robert Downey Jr en Johnny Depp.
    Hier horen nog heeel veel dingen bij, maar ik vergeet ook altijd dingen.
    Wat zoek je? : Maakt me eigenlijk helemaal niks uit. In 'het echte leven' ga ik vooral om van mensen van 16/17, maar ik vind het ook helemaal niet erg als iemand jonger of ouder is. Zolang we een beetje dezelfde interesses hebben dan ^.^
    Op welke manier wil je contact houden? Ik vind alles prima. Heb alleen geen Twitter, dus dat kan niet, haha.

    Oooh, like that. Dan vind ik het wel een leuk idee. ^^

    Naam: Leah, verzin zelf maar een bijnaam als je dat wilt.
    Leeftijd: Veertien.
    Hobby’s: Lezen, schrijven, toneel spelen, piano spelen, chaten, ..
    Fandoms: Lord of the Rings, Harry Potter, heel wat YA-verhalen, Septimus Heap, The Fault in our Stars, ... En heel wat schrijvers, maar die ga ik hier niet allemaal opsommen. ^^
    Wat zoek je? (Bepaalde leeftijd? Fandom? Een mens. (cat) Neen, ik zoek niet bepaald iemand, het maakt me niet zoveel uit. (:
    Op welke manier wil je contact houden? Facebook, Q of e-mail, want de rest heb ik toch niet. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oh, ik zie dat een moderator het topic heeft verplaatst. =S
    Ik vind 'stories promoten' eigenlijk niet zo een goede plaats, gezien vriendschap centraal staat en niet een story. Ik had dit liever in een PB gezegd, maar ik weet dus niet wie dit gedaan heeft.

    Ik vond het stamcafé een goede plaats, omdat de andere daar oproepjes daar ook geplaatst waren, maar ik vind 'liefde, vriendschap en familie' nog altijd beter dan waar hij nu staat. (cat)

    In elk geval wel bedankt voor het aanpassen van de titel.


    Every villain is a hero in his own mind.