• Ik zie op Quizlet steeds meer vriendenoproepjes langskomen. Een leuk initiatief natuurlijk, maar ik vroeg me af of het niet wat handiger kon, voordat we straks dertig topics hebben met mensen die op zoek zijn om naar iemand te kletsen en iedereen steeds maar weer zijn lijstje kopieert en plakt.
    Ik vroeg me af of het daarom niet handiger zou zijn als alle oproepjes in een story konden komen, waarbij je die gewoon kunt doorbladeren op zoek naar iemand die je gezellig lijkt. (:

    Als je ook wat in dat idee ziet, kun je een berichtje achterlaten met de volgende dingen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Hobby’s:
    Fandoms:
    Wat zoek je? (Bepaalde leeftijd? Fandom?)
    Op welke manier wil je contact houden? Enkel via Q, via email, via Messenger, via What’s App etc.

    Ik zal alles dan in een story zetten en als je op een gegeven moment genoeg contacten heb, kan ik het hoofdstuk natuurlijk voor je inactiveren. (:

    Dit is de story. Niphredil zal me helpen de story up to date te houden! (:

    [ bericht aangepast op 10 dec 2014 - 22:44 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Leuk idee, hierbij mijn lijstje! :D

    Naam: Anniek.

    Leeftijd: 16 jaar oud.

    Hobby’s: Computeren, lezen, muziek luisteren, zingen, afspreken met vrienden, verhalen schrijven en toneelspelen.

    Fandoms: Demi Lovato! <3

    Wat zoek je? (Bepaalde leeftijd? Fandom?) Ik ben op zoek naar een meisje van 14 tot en met 19 jaar oud die ongeveer dezelfde hobby's heeft als ik en het leuk vindt om af en toe te kletsen via Quizlet, Twitter of Instagram! Van 2011 tot en met 2013 had ik een fanpagina van Het Huis Anubis (tv-serie waar ik toen heel erg fan van was) op Hyves. Daar heb ik echt super leuke mensen leren kennen, waarvan ik met 3 meiden van 15 en 16 nog steeds contact heb via Twitter en Instagram! Ik heb met hen echt een goede band opgebouwd en vind het gewoon heel leuk om contact te hebben met mensen via internet en zo nieuwe mensen te leren kennen!

    Op welke manier wil je contact houden? Via Quizlet, Twitter of Instagram.

    Stuur me een privébericht, als je interesse hebt! (K)

    [ bericht aangepast op 17 dec 2014 - 20:24 ]


    Everything happens for a reason, live it, love it, learn from it! <3

    Nickelback schreef:
    Ik wil je toch even bedanken, aangezien ik gisteren gemerkt heb dat dit echt werkt. ^^ Dus bij deze, bedankt. c:


    Dat is erg leuk om te horen. Ik hoorde het eergisteren ook van anderen.^^
    Hopelijk gaat dit voor meer mensen werken. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Naam:
    Yong Qing Aurora. Dubbelnaam, maar zeg maar Aurora. Yong of Qing of Yong Qing mag je gerust ook zeggen. Maar ik denk dat Aurora makkelijker is. (:
    Leeftijd:
    Veertien. Vijftien op 6 maart.
    Hobby’s:
    Atletiek, scouts, toneel spelen, lezen, schrijven en series kijken.
    Fandoms: Dit heeft wel een spoiler nodig.

    Boeken:
    - Divergent
    - The Chemical Garden
    - The Hunger Games
    - The Maze Runner
    - The Testing
    - The Selection
    - Cherub
    - GONE
    - De boekendief
    - Voor mijn verre prinses
    - Starters and Enders
    - Alle boeken van Helen Vreeswijk, John Green, Gayle Forman en Michelle Jaffe
    - Rose Onder Vuur
    - Nog veel andere YA boeken. Ik lees erg veel. ^^
    Series:
    - Thuis
    - Criminal Minds
    - American Horror Story
    - How to Get Away with Murder
    - Death in Paradise
    - In de nabije toekomst ga ik nog GoT, OITNB en PLL beginnen/hervatten
    Music:
    - Dotan
    - One Direction
    - Megan Trainor
    - Katy Perry
    - David Guetta
    - Meestal ook alles in de hitlist van Spotify
    Jongens:
    - Ki-Hong Lee
    - Harry Styles
    - Thomas Sangster
    - Liam Hemsworth
    - Gio Volpe
    - En andere knappe/leuke jongens. ^^
    Andere:
    - Professor Layton
    - Paint
    - Warme voeten
    - Flight Rising
    - Kwatta (Nee, geen Nutella)
    - En nog melige dingen

    Wat zoek je? (Bepaalde leeftijd? Fandom?)
    Geen specifieke leeftijd, al mijn vrienden gaan van dertien tot eenentwintig. Ik kan met iedere leeftijd goed overweg. ^^. Het zou wel leuk zijn moest je dezelfde interesse hebben. Maar dat heeft geen prioriteit.
    Je moet gewoon gek zijn en melig kunnen doen. c: Maar als het erop aankomt, moet ik je kunnen vertrouwen. Iedereen mag me trouwens 'conacteren', héhé, net zo'n datingsite Ik sta open voor iedereen.
    Op welke manier wil je contact houden?
    Alles wat ik heb. Facebook, WhatsApp al ben ik daar niet erg actief op, mail al vind ik dat wat traag, Snapchat, Tumblr, Wattpad, Flight Rising en ander social media.
    Ik heb geen Twitter, Instagram, Kik of andere dingen waarvan ik het bestaan niet weet. Gewoon vragen, dat mag. ^^.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2014 - 22:19 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Naam: Anne
    Leeftijd: 19
    Hobby’s: schrijven, lezen, hockeyen, naar de bioscoop gaan.
    Fandoms: The Hunger Games, Under the never sky, Divergent, Once upon a time, Edelstenentrilogie, de boeken en de verfilmingen van Jane Austen, Fallen, the 100, The Walking Dead, Awkward, Reign, Outlander, TMI, Shatter me, Angelfall, The Book Thief, Rascal Flatts, Lady Antebellum, The Band Perry, The Script, Carrie Underwood, Hunter Hayes, MKTO
    Wat zoek je?: Het liefst ongeveer van mijn eigen leeftijd, maar dat is geen eis.
    Op welke manier wil je contact houden?: Aan het begin via Q of mail, maar later misschien Facebook of Whatsapp. (:


    Take risks and conquer your fears.

    Naam: Suzanne
    Leeftijd: 15, ik word 16 deze maand!
    Hobby’s: Muziek luisteren, (fanfics) lezen, series kijken, shoppen, feesten, bakken.
    Fandoms: One Direction & Janoskians. Ben ook dol op Broederliefde, FMG, SBMG, Equalz, Jayh, Teen Wolf, Gossip Girl, Harry Potter, Divergent en films / series in die richting. Ik hou ook heel erg van dancehall / reggae artiesten!
    Wat zoek je?: Het liefst iemand die 15 of ouder is. Of jonger en zich volwassen gedraagt.
    Op welke manier wil je contact houden?: Whatsapp, mail, bellen, sms, skype, twitter en snapchat

    [ bericht aangepast op 17 dec 2014 - 23:22 ]


    "Thoughts aren't reality, honey"

    Nog meer mensen?^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Naam: Eefke
    Leeftijd: 17
    Hobby’s: Pianospelen, (fanfics) lezen, films/series kijken, dansen, muziek luisteren.
    Fandoms: Ed Sheeran, Pentatonix, LOTR, POTC, The Hobbit, Johnny Depp, Divergent, Matched, TFIOS, en vast nog wel meer maar dit is wat er tot nu toe in me opkomt.
    Wat zoek je?: Mij maakt het in principe niet uit hoe oud je bent. Vaak kan ik het wel met de meeste mensen vinden haha. Je hoeft ook niet perse dezelfde interesses te hebben, maar het kan wel handig zijn.
    Op welke manier wil je contact houden?: In het begin is het handig om het eerst even via Q te doen, maar later kan wel via whatsapp ,facebook, skype, bellen, smsen, snapchat en mail.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2015 - 13:08 ]


    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss

    Naam: Felicia
    Leeftijd: 18
    Hobby’s: Tennis, dieren, series kijken.
    Fandoms:
    Ooit Tokio Hotel.
    Harry Potter
    Doctor Who
    Supernatural
    Dexter
    Bones
    Criminal Minds
    Wat zoek je? (Bepaalde leeftijd? Fandom): Iemand rond mijn leeftijd (liefst niet te jong), die gewoon zin heeft om te babbelen over normale dingen en om elkaar een beetje aan te moedigen om te schrijven. Het is ook leuk als ze wat van dezelfde dingen houdt.
    Op welke manier wil je contact houden? Enkel via Q, via email, via Messenger, via What’s App etc. Quizlet, facebook en e-mail.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2015 - 13:22 ]


    What would Emma do?

    Naam: Kim
    Leeftijd: 20
    Hobby’s: Op Quizlet zijn, ovipets (spel van facebook), op youtube video's kijken en mijn favoriete serie kijken
    Fandoms: Grimm, Merlin, Harry Potter, Twilight, Hunger Games, The Maze Runner (alleen film gezien + eerste boek gelezen), Hoe tem je een draak/How to train your dragon, Ice Age, 5SOS, Les Miserables, 1D (wel wat minder dan vroeger), Assassins Creed(boeken) en Rise of the guardians/De vijf legendes.
    Wat zoek je? (Bepaalde leeftijd? Fandom?):
    Iemand die het gezellig vind om te praten
    Op welke manier wil je contact houden? Enkel via Q, via email, via Messenger, via What’s App etc.: Via IQ, e-mail en whatssapp


    Physics is awesome

    Naam: Coosje
    Leeftijd: 16
    Hobby’s: Muziek luisteren, Q'en, Twitter
    Fandoms: One Direction, The Script, Ed Sheeran
    Wat zoek je? (Bepaalde leeftijd? Fandom?) Iemand waarmee ik lekker mee kan babbelen, liefst 14 jaar of ouder.
    Op welke manier wil je contact houden? Enkel via Q, via email, via Messenger, via What’s App etc. Q en What's App.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2015 - 15:33 ]

    Naam:
    Marjolien.
    Leeftijd:
    21.
    Hobby’s:
    Lezen, schrijven, photoshoppen, TV series, tumblr.
    Fandoms:
    Marvel, DC comics, Assassin's Creed en een hele boel TV series (en die zit ik even in een spoiler).

    Arrow
    The Flash
    Gotham
    Constantine
    Agents of SHIELD
    Agent Carter
    Chicago P.D
    Dominion
    Game of Thrones
    The Musketeers
    Falling Skies
    Black Sails
    Da Vinci's Demons
    The Vampire Diaries
    The Originals
    Sleepy Hollow
    Under The Dome
    Orphan Black
    The 100
    The Walking Dead
    Once Upon A Time

    Wat zoek je?
    Iemand net net zo van fangirllen houd als ik als het om leuke dingen gaat.
    Op welke manier wil je contact houden? Enkel via Q, via email, via Messenger, via What’s App etc.
    Q, tumblr of twitter.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Naam: Sophie
    Leeftijd: 20
    Hobby’s: schrijven, lezen, fotografie, fietsen
    Fandoms: Pretty Little Liars, Once Upon a Time, Supernatural, Harry Potter, LOTR, ...
    Wat zoek je? Iemand rond mijn eigen leeftijd, voor de rest maakt het niet veel uit.
    Op welke manier wil je contact houden? Q

    [ bericht aangepast op 5 jan 2015 - 19:14 ]


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Foutje

    [ bericht aangepast op 5 jan 2015 - 19:14 ]


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    De story is weer tot hier geupdate. C:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Naam: Savannah.
    Leeftijd: 16, wordt in maart 17.
    Hobby’s: schrijven, lezen, series kijken, leuke dingen met vrienden doen.
    Fandoms:
    All Time Low, the maine, panic at the disco, fall out boy.
    Arrow, supernatural, once upon a time, doctor who, sherlock, criminal Minds.
    Divergent, Lord of the rings, harry Potter, percy Jackson. En nog een heleboel boeken series en films.
    Wat zoek je?  gewoon iemand om gezellig me te praten, ideeën voor boeken te bespreken, fangirlen
    Op welke manier wil je contact houden?  WhatsApp, Facebook, of tumblr.


    We've lived in the shadows for far too long.