• Ik zie op Quizlet steeds meer vriendenoproepjes langskomen. Een leuk initiatief natuurlijk, maar ik vroeg me af of het niet wat handiger kon, voordat we straks dertig topics hebben met mensen die op zoek zijn om naar iemand te kletsen en iedereen steeds maar weer zijn lijstje kopieert en plakt.
    Ik vroeg me af of het daarom niet handiger zou zijn als alle oproepjes in een story konden komen, waarbij je die gewoon kunt doorbladeren op zoek naar iemand die je gezellig lijkt. (:

    Als je ook wat in dat idee ziet, kun je een berichtje achterlaten met de volgende dingen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Hobby’s:
    Fandoms:
    Wat zoek je? (Bepaalde leeftijd? Fandom?)
    Op welke manier wil je contact houden? Enkel via Q, via email, via Messenger, via What’s App etc.

    Ik zal alles dan in een story zetten en als je op een gegeven moment genoeg contacten heb, kan ik het hoofdstuk natuurlijk voor je inactiveren. (:

    Dit is de story. Niphredil zal me helpen de story up to date te houden! (:

    [ bericht aangepast op 10 dec 2014 - 22:44 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Naam: Erieka
    Leeftijd: Mijn geboortedatum is 01/12/1995. Ik ben dus 19 jaar.
    Hobby’s: Ik maak foto's van mijn kat en post die op social media, verder kook én bak ik nog wel eens wat dingen. Dit leer ik onder andere tijdens mijn opleidingstraject en hopelijk wordt dit later ook mijn baan. Ik ben dol op koken en bakken. Verder ben ik een vrij saai mens. Ik lees niet veel boeken, maak af en toe een puzzel, en voor de rest ben ik veel bij mijn laptop te vinden. Hetzij voor het nabewerken van foto's, hetzij voor gamen, hetzij voor social media. Kortom; ik heb het sociale niveau van een pinda, zit alleen maar binnen en ben 99% van de tijd achter de laptop te vinden. Oh ja: zonder muziek kan ik niet leven.
    Fandoms: Ik kijk wel eens naar bloopers op youtube, maar om dat nou een fandom te noemen, I don't know. Ik kijk wel eens naar Sp4zie (een gamer die hetzelfde spel doet als mij, maar daar ben ik nogal op uitgekeken de laatste tijd) en eh.. Ik kijk graag naar 'do it yourself' dingen. Verder kan je Disney wel onder een van mijn fandoms zetten, vele metal bands en enkele pop liedjes. Ik vind kerstliedjes soms ook leuk, maar niet allemaal.
    Wat zoek je? Het liefst iets van rond mijn leeftijd. Een jaar of twee verschil maakt me niet veel uit, maar mijn limiet zit toch echt wel op een verschil van vier jaar. Ik wil gewoon dat ik met iemand kan praten die ongeveer op mijn niveau zit qua leeftijd.
    Op welke manier wil je contact houden? Facebook, Instagram en eventueel ook wel skype.


    26 - 02 - '16

    Vergeleken met anderen heb ik heb ik wel veel fandoms opgeschreven (cat)


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik weet niet of ik het moet doorgeven voor de story, maar ik doe het toch even.
    Sheamus > Ziggler


    16 - 09 - '17

    Metamorphmagus schreef:
    Vergeleken met anderen heb ik heb ik wel veel fandoms opgeschreven (cat)


    Haha. Geeft toch niks?^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ziggler schreef:
    Ik weet niet of ik het moet doorgeven voor de story, maar ik doe het toch even.
    Sheamus > Ziggler


    Ja dat is wel handig. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ach waarom niet, ik ken hier toch nog niemand ;)
    Naam: Indra
    Leeftijd: 21 jaar
    Hobby’s: Dansen, zingen, schrijven, uitgaan, films/series kijken,...
    Fandoms:
    Muziek:Tokio Hotel, Ed Sheeran, Skillet, Whitin temptation en bijna alle andere muziek ;)
    Personen:Johnny Depp, Brad Pitt, Vin Diesel, Bill en Tom Kaulitz, Taylor Lautner, Channing Tatum, Mark Hamon en nog zoveel anderen.
    Series/Films:Pirates of the Caribbean, NCIS, The Nanny, Game of Thrones, The Devil wears Prada, ...
    Wat zoek je? (Bepaalde leeftijd? Fandom?) Gewoon iemand leuk die graag babbelt en vrienden met me wilt worden ;)
    Op welke manier wil je contact houden? Via Q, via email, via Messenger, via What’s App, Via facebook (maakt me niet zo uit.) Of misschien zelfs buiten de sociale media.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2014 - 20:08 ]


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Altijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten!

    Naam: Xantha
    Leeftijd: 13 jaar
    Hobby’s: Voetbal, schrijven, rpg'en, fangirlen, gamen, series en films kijken, zingen -ook al kan ik het niet- en afspreken met mensen.
    Fandoms:
    Boeken: de Erfgoed boekenserie, Lotr, The Hobbit, The Walking Dead Comics, The Green Arrow Comics.
    Muziek: Breaking Benjamin, Evanescence, Simple Plan, Nickelback, Lifehouse, Metallica.
    Series/films: Arrow, The Flash, Eragon, Alle Marvel films, Agents Of SHIELD.
    Personen: Chris Evans, Stephen Amell, Robert Downey Jr. Willa Holland, Scarlett Johansson, Chris Pratt and a bunch of other people (:
    Wat zoek je? Mij maakt het niet veel uit. Als je maar een mens bent.
    Op welke manier wil je contact houden? Het liefst eerst via Q, daarna via skype en misschien via What's app


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik zal deze ook eindelijk eens invullen. (:

    Naam: Kim
    Leeftijd: 21
    Hobby’s: Q, gamen, schrijven, muziek luisteren, youtube filmpjes kijken en nog meer waar ik niet zo snel op kom.
    Fandoms: Fifty Shades, smut, Black Veil Brides, Porcelain Black, Automatic Loveletter, K-Pop, J-Rock, Picture Me Broken, In This Moment, Halestorm, He Is We, The Pretty Reckless, Assassin's Creed, katten, en meer.
    Wat zoek je? Qua leeftijd het liefst graag 16+, maar jonger mag ook. Fandoms maakt niet uit, al hou ik niet van 1D, JB, 5SOS en dergelijken.
    Op welke manier wil je contact houden? Alleen quizlet.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2014 - 22:28 ]

    GrumpyCat > Frosty


    26 - 02 - '16

    Wat een leuk idee! Morgen even het lijstje invullen en een kijkje nemen bij de Story.

    Goed initiatief om vriendenoproepen te verzamelen, dat is inderdaad handiger.


    Physics is awesome

    Tot hier is alles bijgewerkt.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Naam: Chloë
    Leeftijd: 19
    Hobby’s: Schrijven, naar festivals en concerten gaan en films kijken.
    Fandoms:
    Muziek: AC/DC, Muse, Foo Fighters, Imagine Dragons, Shinedown, Creed, AWOLNATION, Walk the Moon, the Rolling Stones, Pearl Jam en Aerosmith.
    Boeken: Harry Potter, A Song of Ice and Fire, Eragon, Lord of the Rings, Allerzielen, The Hungergames en veel meer waar ik zo 1, 2, 3 even niet op kom.
    Series: Once Upon A Time, Awkward en Gossip Girl. (Ik ben niet zo goed in series bijhouden, dit zijn de enige die ik echt heb 'gevolgd')
    Wat zoek je? Iemand waarmee ik gezellig kan praten en die interesse's met me deelt.
    Op welke manier wil je contact houden? In het begin alleen via Q, klikt het echt heel goed dan kunnen we altijd nog kijken. (:

    [ bericht aangepast op 17 dec 2014 - 16:52 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Leuk idee ^^

    Naam:
    Bianca
    Leeftijd: 20
    Hobby’s: muziek luisteren, internet, films kijken, uitgaan, vroeger ook badminton,... Ik ben nog op zoek naar een echte hobby. :'D Ik dacht aan schrijven van recensies of dergelijke (waarin je je mening uit), of iets van sport dat me interesseert of iets waarin ik me echt kan verdiepen.
    Fandoms:
    Muziek: Calvin Harris, Avicii, Maroon 5, Onerepublic, Simple Plan, Rihanna, Katy Perry, James Morrisson,... Ik ben heel openminded wat betreft muziekgenres. Van pop tot punk rock, van house tot rap.
    Filmsterren: Emma Watson (omdat ze haar diploma aan de universiteit heeft behaald en opkomt voor gelijkheid tussen man en vrouw), Channing Tatum, Jackie Chan (hij doet zijn eigen stunten), Nigahiga (van YouTube :'P),...
    Animatie, fictie: Avatar The Legend Of Aang, Kirby,...
    Andere: honden (vooral Welsh Corgi Pembrokes), Hoops&Yoyo
    Wat zoek je? Leeftijd liefst min.19, max.25. Ik vind het niet zo belangrijk dat we gedeelde interesses hebben, maar dat is wel altijd leuk om samen erover te kunnen praten! Ik leer ook graag bij van mensen die heel anders zijn dan mij. Het belangrijkste is dat we elkaars smaak respecteren, en we gezellig met elkaar kunnen praten. ^^
    Op welke manier wil je contact houden? Om te beginnen met Quizlet, en later Facebook, Skype, smsen of WhatsApp. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Het is wel leuk om te zien dat de gemiddelde leeftijd toch best hoog ligt.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik wil je toch even bedanken, aangezien ik gisteren gemerkt heb dat dit echt werkt. ^^ Dus bij deze, bedankt. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.