• New York, 2101

    Drie jaar geleden openden de deuren van Jurassic Park voor bezoekers. Drie dagen geleden openden de bewoners de deuren van Jurassic Park voor zichzelf.
    Op het nieuws verscheen een noodoproep aan alle inwoners van de Verenigde Staten: vlucht. De dinosauriërs zijn los. Niemand is veilig.

    Hier worden acht mensen gespeeld die op de één of andere manier niet op de hoogte waren van de ontruiming. Denk aan iemand die alleen in een hotel sliep, iemand die over moest werken of iemand die op straat leeft en net die nacht een kraakpand had gevonden om te overnachten. In ieder geval, als ze wakker worden is New York City compleet verlaten. Sommige winkels en huizen zullen open zijn, maar de meesten zijn op slot. Alle elektriciteit is uitgevallen. En de dinosauriërs komen eraan.


    Regels
    † De rollen bestaan iets vier mannen en vier vrouwen, met een minimum leeftijd van achttien jaar
    † Niemand buitensluiten, het lijkt me voor de personages juist beter als ze samenwerken
    † Tenzij je het zelf wilt, hoeft er niemand dood te gaan. Bedenk je echter wel dat de kans op verwondingen groot is
    † 16+ is toegestaan, desnoods onder een spoiler
    † Geen perfecte personages, dat is niet leuk
    † Niet meer rollen dan er staan
    † Naamsveranderingen doorgeven
    † Mocht je een tijd niet reageren zonder reden, gaan we er vanuit dat je personage is opgegeten


    Invullijstje
    † Naam
    † Geslacht
    † Leeftijd
    † Innerlijk
    † Uiterlijk
    † Geschiedenis
    † Extra

    Bij geschiedenis kun je vermelden waarom je personage achterbleef in de verlaten stad. Er staan dus wat suggesties bovenaan, mocht je nergens op kunnen komen.

    Rollen
    † Mannen
    - Joshua Tyrell Nayati (Princesas)
    - Caden Joseph Ombre (Kayfabe)
    - Ricky Lashton Orton (Kayfabe)
    - Nate Christopher Price (Princesas)

    † Vrouwen
    - Ariana Racia Tavares (Abraxan)
    - Catherine 'Kate' Jane Hadleigh (Cesaria)
    - Kya Bree Johanssen (Simoni)
    - Sarah Malfoy (Ninalouwe16)

    [ bericht aangepast op 15 dec 2014 - 16:01 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Kayfabe schreef:
    Ik wil wel een man. c: Leuk idee, dit lijkt me aangenamer dan in een park om eerlijk te zijn. Dus I'm in.

    Je staat erbij c:


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Je mag alvast een meisje reserveren voor me (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Lethifold schreef:
    (...)
    Natuurlijk (:


    Oké, dan ga ik nu dat lijstje invullen c:


    It's hard to stay mad when there's so much beauty in the world







    † Naam Sarah Malfoy
    † Geslacht Vrouw
    † Leeftijd 18


    † Innerlijk
    Dapper
    Sarah gaat eigenlijk wel elk avontuur aan en deinst nergens voor terug!
    Vriendelijk
    Sarah is naast haar dapper heid ook een erg vriendelijk meisje ze helpt iedereen waar nodig is!
    Gevoelig
    buiten dat dappere kantje is het toch ook een gevoelig meisje wanneer ze alleen is


    † Uiterlijk
    Lang stijl haar Blauwe ogen Lichte huid ze is ongeveer 1.60 lang
    ze heeft een mooi vrouwelijk lichaam
    ze lijkt erg op haar moeder maar haar ogen die heeft ze van haar vader maar haar ogen vallen meer op dan die van haar vader
    Haar wenkbrauwen zijn erg mooi en best dun ook haar ze heeft mooie lippen ze hebben al een roze rood achtige kleur van zich zelf

    † Geschiedenis
    Sarah heeft een fijne jeugd gehad met haar ouders en haar oudere en jongere zus ze woonde in Washington in het plaatsje Forks maar haar vader die werd ontslagen en bleef steeds vaker en langer van huis weg hij ging dan naar de kroeg hij sloeg Sarah en haar 2 zussen op een avond ging hij weer naar de kroeg maar kwam door iemand die hem schepte met de auto om het leven na een jaar had Sarah besloten dat ze weg ging en verhuisde naar New York voor een nieuwe start

    † Extra Ze houd erg veel van dieren en houd er dan ook niet van als een dier gedood word of die nou agressief is of niet !



    (ik heb dat vorige maar weg gelaten mijn fantasie sloeg op hol haha)


    (Ik hoop dat dit beter is ?)

    [ bericht aangepast op 9 dec 2014 - 21:36 ]


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    ^ Nou, ik heb liever dat je dingen beschrijft. In plaats van 'lang stijl haar, blauwe ogen, lichte huid". Dat communiceren met dieren is op zich prima, maar op het moment dat ze één van die dino's als huisdier neemt wordt het ongeloofwaardig.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Het praat topic is er alvast. Link staat onderin het topic hierboven.


    "Do you believe monsters are born or made?"





    † Joshua Tyrell Nayati
    † Man
    † 22
    † Op het eerste gezicht lijkt Joshua een gevaarlijke, agressieve jongen die uit is op slechte dingen. Hij heeft namelijk een nogal boze en mysterieuze gezichtsuitdrukking, waardoor je meteen een argwaan krijgt. Hij komt nogal gesloten en stil over. Als hij mensen niet kent maakt hij dan ook moeilijk contact en is hij zichzelf niet. Hij heeft dan vaak een masker op en gedraagt zich als een egoistische klootzak. Op dat soort momenten is hij arrogant, overheersend en weet hij mensen goed te manipuleren. Op die manier houdt hij anderen op afstand en dat vindt hij fijn. Joshua is geen jongen die geniet van aandacht en is liever op zichzelf. Als je hem eenmaal hebt leren kennen is hij een totaal ander persoon. Zolang hij je vertrouwt is hij een lieve, vrolijke jongen die andere aan het lachen maakt. Hij heeft een goed gevoel voor humor en weet precies wat hij moet zeggen. Soms is hij iets te enthousiast en zegt hij daardoor domme dingen, maar dat doet hij niet expres. Met zijn lach weet hij anderen meteen op te vrolijken. Dat maakt hem dan ook een leuke jongen om mee op te trekken. Als hij om je geeft zal hij alles doen om je te beschermen en is hij erg trouw. Als hij je niet vertrouwt zal hij je ontlopen en zich gedragen als een eikel. Joshua heeft dus twee verschillende kanten in zich. Verder is hij erg charmant en daar maakt hij ook flink gebruik van. Als hij zijn charmes in de strijd gooit krijgt hij namelijk altijd zijn zin. Joshua is erg koppig en geeft zich niet makkelijk gewonnen: Hij wilt altijd zijn gelijk krijgen. Joshua heeft dagen dat hij geen woord zegt en zich liever afsluit van zijn omgeving. Dan is hij een echte dagdromer en heeft hij geen behoefte aan de aanwezigheid van andere mensen.
    † Hij heeft donker, kort haar en donkerbruine ogen. Als hij lacht verschijnen er lichtjes in zijn ogen wat heel aandoenlijk is om te zien. Hij ziet er schattig en tegelijkertijd onaantastbaar uit. Het is zo'n jongen waarbij de binnenkant totaal anders is dan de buitenkant. Hij is erg gespierd en heeft een getinte huid. Heel erg lang is hij niet, ongeveer 1,74.
    † Joshua heeft een fijne jeugd gehad. Hij is opgegroeid in Los Angeles met zijn ouders en twee oudere zussen. Hij werd redelijk streng opgevoed en zijn ouders hadden hoge verwachtingen van hem. Gelukkig kon hij dat waarmaken en deed hij zijn best op school. Met hoge cijfers had hij uiteindelijk zijn diploma gehaald. Alles ging goed en hij leidde een gelukkig leven, tot zijn familie omkwam in een auto-ongeluk. Joshua trok het niet, want zijn gezin was alles voor hem. Daarnaast had hij nooit echt tegen alleen zijn gekund. Zijn familie was dagelijks bij hem en daar trok hij dan ook veel mee op. Na het auto-ongeluk was alles plotseling anders en had hij niemand meer. Daardoor bracht hij zijn dagen voortaan alleen door. Hij werd steeds ongelukkiger en begon afleiding te zoeken. Hij raakte aan de alcohol en begon steeds meer te drinken. Ondertussen woont Joshua in zijn eentje in een appartement in New York. Vaak hangt hij wat 's nachts wat rond op straat en slaapt hij overdag. Zo leeft hij van dag tot dag: Tot er iets vreselijks uitbreekt. Op de dag dat de dinosauriers los waren lag hij al die tijd in zijn appartement te slapen en had hij niets in de gaten van het drama.
    † Hij is erg gehecht aan zijn Duitse Herder, die bijna altijd bij hem is. Hij vertrouwt meer op het dier dan op mensen.


    It's hard to stay mad when there's so much beauty in the world

    I like Joshua. Ik ga hem erbij zetten.


    "Do you believe monsters are born or made?"





         
    “It’s not arrogance ––
    it’s destiny.”


    × .Naam. ×
          Caden Joseph Ombre.

    × .Geslacht. ×
          Man.

    × .Leeftijd. ×
          Vijfentwintig jaar.

    × .Innerlijk. ×
          Caden is een enorm sociale man die het met iedereen goed voorheeft. Het is nou niet zo dat hij voor mensen door het vuur zou gaan, maar hij zou wel zijn best doen iemand te redden. Zelfs onbekenden. Hij vind zichzelf snel een slecht persoon, ondanks dat hij dat dus echt niet is.
          Ook is deze man echt enorm zelfverzekerd – vooral als het over zijn lichaam aankomt. Over zijn kwaliteiten niet altijd even veel. Door zijn zelfverzekerdheid kan hij soms ook enorm dominant overkomen. Of misschien heeft dat wel met zijn werk te maken.
          Caden zal wel eerlijk blijven, ook al is dat niet altijd de verstandigste keuze. Hij zal niet liegen om iemand beter te laten voelen, hij zal altijd zeggen waar het op staat – of mensen zich er nu beter of slechter door zullen voelen maakt hem niet uit. Eerlijkheid is voor hem echt iets groots.
          Je zou hem ook wel prikkelbaar kunnen noemen. Vooral als het allemaal niet gaat zoals hij wil. Hij is gewend om alleen te leven, en als hij meer mensen om zich heen heeft zondert hij zich dan ook liever even af, ondanks dat het een erg sociale man is. Vooral als er teveel mannen aanwezig zijn, maar dat heeft weer te maken met het oergedrag dat mannen bezitten.
          Caden is ook enorm gedreven om te overleven. Hij is opgelucht dat hij sportief is, wat het voor hem allemaal wat gemakkelijker maakt. Caden heeft een geweldige conditie en kan het dan ook lang volhouden om te rennen of klimmen.

    × .Uiterlijk. ×
          [FC: Alex O’Loughlin.] Caden heeft kort bruin haar dat meestal wat warrig zit, aangezien dat is wat zijn klanten het liefst zien. Ze willen hem graag wat jonger laten lijken. Voor de rest heeft hij bruine ogen, waar soms wat groens in te vinden is. Zijn gezicht is eigenlijk altijd wel verzorgd, zo laat hij zijn wenkbrauwen waxen – al is het niet heel extreem te zien, en is zijn baard altijd getrimd.
          Qua kleding is hij altijd gekleed zoals zijn klanten het willen, deze keer was het in een simpele spijkerbroek en een blouse met gympen eronder – waar hij die vrouw nu enorm dankbaar voor is. Dit staat ook op de foto.
          Caden houdt erg van sporten, dus zijn lichaam ziet er goed uit. Hij heeft een blokjesbuik – wasbordje – en bezit voor de rest spieren op de juiste plekken. Vooral zijn armen verzorgd hij ook goed. Hij is zo’n twee meter lang, wat dan wel weer een probleem is.

    × .Geschiedenis. ×
          Op jonge leeftijd was Caden een wereld ingerold die niet zo heel bekend is in Amerika, maar in Engeland was het wel groots, maar waar vreemd genoeg toch wel weer veel vraag naar bleek te zijn. Het begon om zijn studie te betalen, maar uiteindelijk werd het meer dan dat. Hij begon ervan te genieten, en zijn klanten bouwden op – dus hij besloot er zijn carrière van te maken nu hij nog jong en goddelijk is. Caden is een mannelijke gigolo in New York, en schaamt zich er totaal niet voor.
          Toen het omgeroepen werd op de televisies/radiozenders was Caden dan ook aan het werk, bij een vakantiehuis van een van zijn rijkste klanten. Het ligt helemaal afgelegen, en is omringt door meters hogen hekken.

    × .Extra. ×
          Caden is dus Engels, en zijn accent ligt er nogal dik op.
          Ook bezit hij veel voorwerpen om te overleven, aangezien hij veel dingen heeft meegenomen bij zijn klant, één hele rugzak vol met noodzakelijke dingen.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2014 - 21:08 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Het beroep gigolo vind ik geniaal c:


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Lethifold schreef:
    Het beroep gigolo vind ik geniaal c:


    Ik vond het wel uitdagend, haha. xd Hé, ik wilde creatief zijn, volgens mij is dat best goed gelukt. Ghehe.


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Ik vond het wel uitdagend, haha. xd Hé, ik wilde creatief zijn, volgens mij is dat best goed gelukt. Ghehe.


    Wow, je personage is een lekkerding haha.


    It's hard to stay mad when there's so much beauty in the world

    Ik vind Joshua leuk ^^
    Cherona jij bent hier ook (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Princesas schreef:
    (...)

    Wow, je personage is een lekkerding haha.


    Ghehe, thanks. c: I know though. ;D

    Simoni schreef:
    Ik vind Joshua leuk ^^
    Cherona jij bent hier ook (:


    Hi Rani. c: Jup. Bij elk leuk RPG ben ik tegenwoordig aanwezig, ghehe.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2014 - 21:10 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Hi Rani. c: Jup. Bij elk leuk RPG ben ik tegenwoordig aanwezig, ghehe.


    Wat leuk! Dit is mijn eerste :'$


    '' Type Sangster if you can see this. "