• •~•~•~•~•
    Het Teen Wolf Fantopic.
    All the wolfies in our wolfpack.

    •~•~•~~•

    Wolfies:

    Één regel:
    • spoilers zetten we in de 'spoilers'.




    •~•~•~•~•
    Nous protégeons ceux qui ne peuvent pas se protéger eux mêmes.
    - We protect those who cannot protect themselves.






    Isaac Lahey fans:
    Giroud • Gabriëla [alles gezien]
    Hargrave • Marlijn [alles gezien]
    Aswium • Nichelle [alleen nog s3b]
    • • •
    Derek Hale fans:
    Deimos • Karin [alles gezien]
    Brego • Miriam [alles gezien]
    Verde • Naomi [alles gezien]
    NoStranger • Linde [alles gezien]
    Kjellberg • Lisa [S2x06]
    WillNotLearn • Elbrich [alles gezien]
    Vervain • Romy [alles gezien]
    Styson • ? [S2x04]
    • • •
    Stiles Stilinski fans:
    Yoku • Amber
    Leighton • Julia [alles gezien]
    Memoria • Aniek [S3x12]
    Martinski • Natascha [alles gezien]
    Paracosm • Mirte [alles gezien]
    dylanOhBrien • Eva [alles gezien]
    HelenaRavenclaw • Sharon [alles gezien]
    Astris • Cheryl [alles gezien]
    surprisebitch • Cheryl [alles gezien]
    Ferrars • Floor [Tot en met S3a gezien]
    NecklessOfHope • ? [Alles gezien]
    Rouis • Ruth [Alles gezien]
    Greenbean • Rani [S4E1]
    Dumbledore • Sanne [Bijna S4]
    voidance • Meike
    • • •
    Peter Hale fans:
    Benzema • Ricelle [alles gezien]
    Orton • Denize [alles gezien]
    Kaj • Evi [alles gezien]
    Henkerina • Laura [S3E9]
    • • •
    Kira Yukimura fans:
    Lukaku • Elise [alles gezien]
    Square • Inge [alles gezien]
    Madrugada • Kim [alles gezien]
    Malarkey • Marie [alles gezien]
    • • •
    Liam Dunbar fans:
    Stradlin • Xanthe [alles gezien]
    Sciam • Hilbert [Alles gezien]
    • • •
    Deputy Parrish fans:
    Mudita • Saar [Alles gezien]
    Marrish • Saartje [alles gezien]
    • • •
    Allison Argent fans:
    Cathedrals • ? [alles gezien]
    • • •
    Lydia Martin fans:
    Freer • Dore [Alles gezien]



    JOIN IF YOU LIKE!

    Bij naamsveranderingen, ook aangeven bij welk personage je staat!
    Dit maakt het opzoeken en aanpassen veel makkelijker.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2015 - 12:06 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Dat wist ik letterlijk allemaal niet Ö Nou, best wel rottig voor de fans dan als ze het willen laten vergeten, zeg maar. Ze zouden toch blij moeten zijn dat ze door Sterek veel kijkcijfers halen?
    Nou ik vind het allemaal best wel verwarrend.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Kijk, ik ben echt absoluut geen sterek fan en eerlijk gezegd zie ik dat ook niet in de serie terug maar dit slaat nergens op van Tyler posey. Zo weten ze wel de serie te verzieken zeg...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik ship persoonlijk geen Sterek maar ik kan me voorstellen dat zoiets grof gezegd kut is. Ik was sowieso neutraal over Tyler Posey, ik vind hem geen geweldige acteur maar wel gewoon een oké persoon, denk ik.

    Zolang Dylan, Holland en Tyler H. in de serie blijven ben ik blij. Als een van de drie eruit gaat stop ik met kijken. Vooral als er weer een dramatische dood ingepland wordt, dat kan ik écht niet aan hoor.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Dylan en Tyler Hoechlin hebben er geen problemen mee, want als je je niet comfortabel voelt bij zo iets, zouden ze ook niet deze clip gemaakt hebben (toen moesten we voor iets stemmen voor Teen Wolf, en toen wisten ze dus ook van Sterek af) :






    Sorry voor de andere letters er onder, dit was de eerste clip hierover die ik zo snel kon vinden.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2015 - 21:11 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik vond deze afbeelding trouwens net op een site (Backlot) toen ik zocht naar die opmerking van T-Pose. Warning: spoiler voor seizoen 4

    [ bericht aangepast op 10 feb 2015 - 21:08 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Deimos schreef:
    Dylan en Tyler Hoechlin hebben er geen problemen mee, want als je je niet comfortabel voelt bij zo iets, zouden ze ook niet deze clip gemaakt hebben (toen moesten we voor iets stemmen voor Teen Wolf, en toen wisten ze dus ook van Sterek af) :



    Sorry voor de andere letters er onder, dit was de eerste clip hierover die ik zo snel kon vinden.



    hahahhaha wtf :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Even redelijk off-topic, maar wisten jullie dat Colton Haynes (Jackson) kan zingen? Ik ben emotioneel en zijn stem is zo mooi.
    https://www.youtube.com/watch?v=xlxOTFUYLzc


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Madrugada schreef:
    (...)
    Stiles/Derek ja. Nou ja, het was echt een onwijze kutopmerking. (zie onder de spoiler voor de opmerking)





    Heel veel mensen zijn daar ook echt pissed om geworden. En Posey vergeet even dat een groot gedeelte van de fans Sterek fans zijn of Teen Wolf hebben ontdekt door Sterek. Ik val zelf onder beide :'D
    Anyway, dat schoot echt in het verkeerde keelgat van mensen.
    Sowieso kijk ik Teen Wolf enkel nog vanwege Stiles, Derek en Lydia. En een beetje Scott (maar dan vanwege het personage en niet de acteur). Gewoon omdat de verhaallijn inmiddels echt crap is. Gewoon ronduit slecht. Valse beloftes en al dat soort zooi.


    Ja ik weet niet. Ik vind dat niet genoeg reden om een hekel aan hem te hebben. Hoogstwaarschijnlijk gaat het hem echt niet om het 'homoseksuele aspect' in de hele ship (er is genoeg van dat in de serie, als hij dat niet leuk vindt had hij daar ook wel iets over gezegd), maar vindt hij het gewoon niet logisch. Misschien had hij het vriendelijker kunnen verwoorden, maar ik vind hem niet gemeen richting fans?
    Oh well ik ben zelf geen fan van 'shippen' (heel af en toe dan Stydia!!), dus misschien begrijp ik gewoon niet zo goed dat zoiets kwetsend kan zijn.

    Ik mis dit.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Deimos schreef:
    Dylan en Tyler Hoechlin hebben er geen problemen mee, want als je je niet comfortabel voelt bij zo iets, zouden ze ook niet deze clip gemaakt hebben (toen moesten we voor iets stemmen voor Teen Wolf, en toen wisten ze dus ook van Sterek af) :



    Sorry voor de andere letters er onder, dit was de eerste clip hierover die ik zo snel kon vinden.


    Ik ben ook niet z'n Sterek fan, maar ik vind het wel grappig hoe Derek hem altijd wil slaan en dit soms ook doet en dat Stiles altijd zegt dat hij niet bang is van Derek, maar wanneer puntje bij paaltje komt hij wel anders praat.
    Ik vind het clipje anders wel schattig (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Naja, weet je ik zit nu op het punt van; Het maakt mij niet uit of er überhaupt nog een relatie van komt of niet (al zou ik dat niet erg vinden), maar al wat meer vriendschap tussen hun zou ik wel fijn vinden. Want ze noemen elkaar in de serie dan 'kennissen'. Ik denk gewoon dat er veel meer leuke dingen uit een Sterek vriendschap kunnen komen, maar goed dat ben ik dan.

    En ik mis gewoon de tijd dat de hele cast gewoon samen met elkaar weggingen en lekker gek doen samen en de fans lekker betrokken (zoals van die webcam interviews enzo, gewoon voor de lol). Ik heb gewoon het gevoel dat dat allemaal wat weg is door Posey zijn opmerking. Sorry dat ik hem daarom niet meer mag en ik geen respect meer voor hem heb, maar ik kan gewoon geen respect opbrengen voor iemand die het leuk vind om andere mensen neer te halen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Deimos schreef:
    Naja, weet je ik zit nu op het punt van; Het maakt mij niet uit of er überhaupt nog een relatie van komt of niet (al zou ik dat niet erg vinden), maar al wat meer vriendschap tussen hun zou ik wel fijn vinden. Want ze noemen elkaar in de serie dan 'kennissen'. Ik denk gewoon dat er veel meer leuke dingen uit een Sterek vriendschap kunnen komen, maar goed dat ben ik dan.

    En ik mis gewoon de tijd dat de hele cast gewoon samen met elkaar weggingen en lekker gek doen samen en de fans lekker betrokken (zoals van die webcam interviews enzo, gewoon voor de lol). Ik heb gewoon het gevoel dat dat allemaal wat weg is door Posey zijn opmerking. Sorry dat ik hem daarom niet meer mag en ik geen respect meer voor hem heb, maar ik kan gewoon geen respect opbrengen voor iemand die het leuk vind om andere mensen neer te halen.


    Ik ben best vrij laat Teen Wolf gaan kijken, dus die tijden heb ik zelf ook niet meegemaakt, dus ik weet niet zo goed hoe het voelt. Maar is dat niet zo bij elke serie/film dat er een tijdje niet meer word gefilmd of het überhaupt afgelopen is, de vriendschappen en het omgaan met elkaar vervaagd?


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Het lijkt zo erg op Brett omg. (Me likes Brett!) Ik dacht dat hij sowieso terug kwam, maar als hij het niet is ben ik heel benieuwd wie ze hier bedoelen.

    Psssst! Someone new is coming to Beacon Hills. Check back at 8pm for a very special announcement!

    [ bericht aangepast op 11 feb 2015 - 0:58 ]


    Danmarks Dynamite.

    Oké, that's not Brett. Haha! Brett zal wel sowieso terugkomen en anders ga ik huilen.


    Danmarks Dynamite.

    IM SCREAMING ITS HIM ITS CODY CHRISTIAN.
    - SORRY PLL EN TEEN WOLF FAN HIER -

    [ bericht aangepast op 11 feb 2015 - 1:20 ]


    Danmarks Dynamite.