• •~•~•~•~•
    Het Teen Wolf Fantopic.
    All the wolfies in our wolfpack.

    •~•~•~~•

    Wolfies:

    Één regel:
    • spoilers zetten we in de 'spoilers'.




    •~•~•~•~•
    Nous protégeons ceux qui ne peuvent pas se protéger eux mêmes.
    - We protect those who cannot protect themselves.






    Isaac Lahey fans:
    Giroud • Gabriëla [alles gezien]
    Hargrave • Marlijn [alles gezien]
    Aswium • Nichelle [alleen nog s3b]
    • • •
    Derek Hale fans:
    Deimos • Karin [alles gezien]
    Brego • Miriam [alles gezien]
    Verde • Naomi [alles gezien]
    NoStranger • Linde [alles gezien]
    Kjellberg • Lisa [S2x06]
    WillNotLearn • Elbrich [alles gezien]
    Vervain • Romy [alles gezien]
    Styson • ? [S2x04]
    • • •
    Stiles Stilinski fans:
    Yoku • Amber
    Leighton • Julia [alles gezien]
    Memoria • Aniek [S3x12]
    Martinski • Natascha [alles gezien]
    Paracosm • Mirte [alles gezien]
    dylanOhBrien • Eva [alles gezien]
    HelenaRavenclaw • Sharon [alles gezien]
    Astris • Cheryl [alles gezien]
    surprisebitch • Cheryl [alles gezien]
    Ferrars • Floor [Tot en met S3a gezien]
    NecklessOfHope • ? [Alles gezien]
    Rouis • Ruth [Alles gezien]
    Greenbean • Rani [S4E1]
    Dumbledore • Sanne [Bijna S4]
    voidance • Meike
    • • •
    Peter Hale fans:
    Benzema • Ricelle [alles gezien]
    Orton • Denize [alles gezien]
    Kaj • Evi [alles gezien]
    Henkerina • Laura [S3E9]
    • • •
    Kira Yukimura fans:
    Lukaku • Elise [alles gezien]
    Square • Inge [alles gezien]
    Madrugada • Kim [alles gezien]
    Malarkey • Marie [alles gezien]
    • • •
    Liam Dunbar fans:
    Stradlin • Xanthe [alles gezien]
    Sciam • Hilbert [Alles gezien]
    • • •
    Deputy Parrish fans:
    Mudita • Saar [Alles gezien]
    Marrish • Saartje [alles gezien]
    • • •
    Allison Argent fans:
    Cathedrals • ? [alles gezien]
    • • •
    Lydia Martin fans:
    Freer • Dore [Alles gezien]



    JOIN IF YOU LIKE!

    Bij naamsveranderingen, ook aangeven bij welk personage je staat!
    Dit maakt het opzoeken en aanpassen veel makkelijker.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2015 - 12:06 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Giroud schreef:
    @ Deimos,
    Ik snap precies wat je bedoeld. Ik vond seizoen 4 ook niet heel goed en Dylan wordt inderdaad steeds populairder en bekender, dus ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Dylan Sprayberry bedoel je, haha. Ondanks dat hij één van mijn faves is op dit moment wil ik wel dat de rest inderdaad ook gewoon hun rol behoud..


    Ja, ik vergeet zijn achternaam steeds, haha. Erg hé :'x. Ulgh ik hoop zo dat het niet waar is.


    Brego schreef:
    Ik heb zo'n gevoel dat het Tyler H is.. ;c Dat zou de show echt minder leuk maken, hij hoort bij Teen Wolf. Ook denk ik dat het Dylan O'Brien kan zijn die weg gaat, omdat hij inderdaad erg populair is de laatste tijd... D:


    Ja inderdaad, Dylan O'Brien en Tyler Hoechlin zijn echt mijn babies. Als zij er uitgaan stop ik gewoon met Teenwolf kijken. -Jammer dan Jeff, weer iemand minder die de dvds koopt :w-


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Deimos schreef:
    (...)

    Ja inderdaad, Dylan O'Brien en Tyler Hoechlin zijn echt mijn babies. Als zij er uitgaan stop ik gewoon met Teenwolf kijken. -Jammer dan Jeff, weer iemand minder die de dvds koopt :w-

    Same, my babes. :c


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Zodra Holland Roden, Dylan O'brien, Tyler Hoechlin èn Ian Bohen er uit zijn, stop ik ook met kijken. Die vier zijn heel belangrijk. Om die actrice van Malia geef ik niet zo veel en Kyra is net niet belangrijk genoeg. Tyler P weet ik nog niet zo goed. Iedereen vindt hem kut maar ik ben niet zo actief qua weten hoe ze zijn in het echte leven, dus ik weet niet zo goed wat hij verkeerd heeft gedaan.

    Kaj schreef:
    Zodra Holland Roden, Dylan O'brien, Tyler Hoechlin èn Ian Bohen er uit zijn, stop ik ook met kijken. Die vier zijn heel belangrijk. Om die actrice van Malia geef ik niet zo veel en Kyra is net niet belangrijk genoeg. Tyler P weet ik nog niet zo goed. Iedereen vindt hem kut maar ik ben niet zo actief qua weten hoe ze zijn in het echte leven, dus ik weet niet zo goed wat hij verkeerd heeft gedaan.


    Nee, ik weet ook niet zo goed wat er is met Tyler Posey, heeft iemand daar informatie over? Ik bedoel, heel veel mensen mogen hem niet?


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Freer schreef:
    (...)

    Nee, ik weet ook niet zo goed wat er is met Tyler Posey, heeft iemand daar informatie over? Ik bedoel, heel veel mensen mogen hem niet?
    Ik heb daar al eens over gerant in een ander topic, het vorige volgens mij haha. Maar ik zal het straks nog wel eens even kort herhalen waarom ik Tyler Posey persoonlijk echt niet meer mag, want ik zit nu via mijn gsm.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Wat is er met Tyler Posey?


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Ik weet in ieder geval dat Tyler Posey op een gegeven moment een onwijze rotopmerking gemaakt over Sterek en Sterek fans.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Naja, ik moet wel zeggen dat ik het te doen heb met Tyler Posey. Zijn ma is ook overleden december 2014.


    I don't care about power. Not anymore. — Derek Hale

    Sciam schreef:
    Naja, ik moet wel zeggen dat ik het te doen heb met Tyler Posey. Zijn ma is ook overleden december 2014.

    Echt? Ik volg hem niet echt meer, dus dat wist ik niet... That really sucks D:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Madrugada schreef:
    Ik weet in ieder geval dat Tyler Posey op een gegeven moment een onwijze rotopmerking gemaakt over Sterek en Sterek fans.


    Sterek is toch Stiles en Derek? Dus dan heeft hij niet echt een reden om er een rotopmerking over te maken. Ik vind ook dat zolang het bij Sterek blijft en niet bij Dylan/Tyler komt het gewoon een fictieve bromance is en daar is niets mis mee. Of ik begrijp jullie helemaal verkeerd en neem mijn woorden terug :'$


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Sciam schreef:
    Naja, ik moet wel zeggen dat ik het te doen heb met Tyler Posey. Zijn ma is ook overleden december 2014.


    Nou, dat is wel heel sneu ):


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Brego schreef:
    (...)
    Same, my babes. :c

    Ik mag jou :Y)

    Kaj schreef:
    Zodra Holland Roden, Dylan O'brien, Tyler Hoechlin èn Ian Bohen er uit zijn, stop ik ook met kijken. Die vier zijn heel belangrijk. Om die actrice van Malia geef ik niet zo veel en Kyra is net niet belangrijk genoeg. Tyler P weet ik nog niet zo goed. Iedereen vindt hem kut maar ik ben niet zo actief qua weten hoe ze zijn in het echte leven, dus ik weet niet zo goed wat hij verkeerd heeft gedaan.


    Omdat ze zeiden dat het waarschijnlijk een makkelijk hoofdrol zal zijn die weggaat, heb ik nog niet eens nagedacht over de mogelijkheid dat Holland ook opeens weg kan zijn. D: Zij is gewoon té goed (maar ze wordt wel nogal weggedrukt de laatste tijd, net zoals Jeff dat deed met Allison en we weten allemaal hoe dat afgelopen is)... Tyler Posey kan me eerlijk gezegd echt gestolen worden.


    Lang verhaal kort; De hele cast vond vanaf het begin Sterek al leuk (Voor degene die niet weten wat Sterek is; een relatie tussen Stiles en Derek), ze reageerde er heel enthousiast over en grapte er over met de fans. Zelf Jeff Davis wist er van en hij vond het ook leuk en grappig dat we zo iets bedacht hadden. Een tijdje terug (ik geloof dat het net na seizoen 3 was), maakt Tyler Posey opeens een hele onprofessionele en nare opmerking over Sterek. Volgens hem zouden Sterekshipper dan ook "Gek" en weet ik het allemaal wat voor nare dingen allemaal nog zijn. En als je alleen daarom naar de show kijkt, je niet goed bij je hoofd bent. Nou bedankt Posey. Ik voelde me ook aangesproken omdat ik ook een Sterek shipper ben. (Alleen val ik de cast daar niet mee lastig). Ik vind dat je zo iets niet moet zeggen, toch niet op de manier waarop hij het deed. Als hij het al niet leuk vind (wat ik ergens ook wel een beetje kan begrijpen, aangezien hij de hoofdrol is en er toch redelijk vaak aan Dylan en Tyler H wordt gevraagd wat ze van Sterek vinden), kon hij dat ook op een fatsoenlijke manier zeggen. Sinds Posey dat gezegd heeft, is er veel veranderd. Op interviews (Comic Con, enzo) mogen er geen vragen meer gesteld worden over Sterek, Dylan en Tyler H. mogen geen dingen meer signeren als het nog maar een klein beetje op Sterek kan lijken en dat soort dingen, maar hey als we weer een of andere reward ofzo moeten winnen dan is het wél oké om Sterek in te zetten, omdat zo wat 75% van het fandom Sterek shipt. :W Maar daarna doen we net of we weten er helemaal niks vanaf.

    Sorry, het is alsnog redelijk lang geworden.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2015 - 21:01 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Greenbean schreef:
    (...)

    Sterek is toch Stiles en Derek? Dus dan heeft hij niet echt een reden om er een rotopmerking over te maken. Ik vind ook dat zolang het bij Sterek blijft en niet bij Dylan/Tyler komt het gewoon een fictieve bromance is en daar is niets mis mee. Of ik begrijp jullie helemaal verkeerd en neem mijn woorden terug :'$

    Stiles/Derek ja. Nou ja, het was echt een onwijze kutopmerking. (zie onder de spoiler voor de opmerking)





    Heel veel mensen zijn daar ook echt pissed om geworden. En Posey vergeet even dat een groot gedeelte van de fans Sterek fans zijn of Teen Wolf hebben ontdekt door Sterek. Ik val zelf onder beide :'D
    Anyway, dat schoot echt in het verkeerde keelgat van mensen.
    Sowieso kijk ik Teen Wolf enkel nog vanwege Stiles, Derek en Lydia. En een beetje Scott (maar dan vanwege het personage en niet de acteur). Gewoon omdat de verhaallijn inmiddels echt crap is. Gewoon ronduit slecht. Valse beloftes en al dat soort zooi.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Weird Tyler supported het hele sterek idee...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Wat ik trouwens ook heel belachelijk vind; er mogen geen Sterek dingen meer getekend worden, maar Tyler Hoechlin is het er sowieso al niet mee eens. Die heeft op een gegeven moment een Sterek ding gesigneerd (toen het al niet meer mocht) en gedaan alsof het gewoon Derek en Stiles waren zodat hij zijn handtekening erop kon zetten :'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis