• Hi Guys!

    Nou ik en een vriendin zaten dus te denken, Quizlet is een super leuke site, dat valt niet te ontkennen. Maar vaak ken je elkaar niet goed en blijft het vooral bij creaties van elkaar lezen, doen whatever. Dus bedacht mijn vriendin een Q&A topic te starten! Ik vond dat wel een leuk idee, alleen wist ik niet wat jullie als Quizletters ervan zouden vinden. Daarom maak ik dit topic even aan en kunnen jullie je mening geven hieronder (: ; als het idee goed wordt ontvangen zal ik spoedig het topic openen met uitleg hoe en wat etc.

    (PS: Ik wist niet waar dit thuishoorde maar aangezien het hier gaat om een 'spel' dacht ik hier, verplaats gerust -aan de moderators-)

    Groetjes Biblio


    I just caught the wave in your eyes

    In Kletstopics en GB/PB leer je elkaar heel goed kennen :Y)
    Maar hoe bedoel je een Q/A, dat we jou vragen stellen en jij antwoord geeft of meer van.

    Persoon A: Waar hou je van?
    Persoon B: Justin Bieber.
    Wat vind je lekker om te eten?
    Persoon C: Chinees.

    Etc. Etc.


    wat was dit ookalweer

    Dat ja haha dat is wel waar maar dat blijft dan toch binnen een bepaalde kring enzo hoop ik een grotere groep Quizletters te leren kennen. Ik ken er namelijk ongeveer 5 ofzo 'echt goed' en voor de rest zijn het gwn mensen die elke dag een hoofdstuk schrijven weet je wel (:


    I just caught the wave in your eyes

    Biblio schreef:
    Dat ja haha dat is wel waar maar dat blijft dan toch binnen een bepaalde kring enzo hoop ik een grotere groep Quizletters te leren kennen. Ik ken er namelijk ongeveer 5 ofzo 'echt goed' en voor de rest zijn het gwn mensen die elke dag een hoofdstuk schrijven weet je wel (:


    Als je mensen wilt leren kennen kan ik je echt meteen doorverwijzen naar het off-topic gedeelte. Mensen hier op het forum ken je ook niet zo maar, maar in off-topics chat je en leer je elkaar echt kennen :Y)


    wat was dit ookalweer

    Het lijkt mij best wel leuk. (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Zijn er niet al zulk soort topics? Net zoals: noem vijf feiten van jezelf, o.i.d.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Gardenzio schreef:
    Zijn er niet al zulk soort topics? Net zoals: noem vijf feiten van jezelf, o.i.d.


    O ik wist niet dat dat bestond. Tja zo te zien is het geen goed idee... Nah ja, bedankt voor jullie mening in elk geval.


    I just caught the wave in your eyes

    Biblio schreef:
    (...)
    O ik wist niet dat dat bestond. Tja zo te zien is het geen goed idee... Nah ja, bedankt voor jullie mening in elk geval.

    Het is wel een goed idee, hoor, alleen er zijn al best wat topics die met hetzelfde idee komen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Gardenzio schreef:
    (...)
    Het is wel een goed idee, hoor, alleen er zijn al best wat topics die met hetzelfde idee komen.


    Hahaha toch niet zo origineel dan als ik dacht. Nah ja maakt niet uit ik laat dit topic maar sluiten dan.(typing)


    I just caught the wave in your eyes

    Er is zelf een story. (: meerdere. Oa. Het vriendenboekje, ondervraag een quizzer, etc.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys