• Ik heb geen zin om alles uit te leggen, maar op het moment voel ik me nogal eenzaam, buitengesloten en onveilig. Ik kan niet gaan wachten op een knuffel, want dat heeft geen zin. Als je iets wil, moet je het immers vragen. Ik ben eigenlijk veel geslotener dan ik soms lijk, dus tja. Ik smijt net een borstel op de grond en natuurlijk gaat hij kapot. Net zoals alles uiteindelijk kapot lijkt te gaan. Misschien is het handig als iemand mij even probeert te vertellen dat dat niet waar is... Ik hoop dat dit werkt en alvast bedankt(;

    En a.u.b. geen haatreacties. Dan reageer je gewoon niet.


    Edit: Ontzettend bedankt voor alle lieve reacties! :3

    [ bericht aangepast op 14 dec 2014 - 12:24 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Je mag mij altijd PB'en als je de nood hebt om te ventileren. Hou je niet in, ik hou ervan naar de emoties van mensen te luisteren. Ik ben zelf ook gevoelig maar doe mijn best om door mijn minder positieve emoties ook te worstelen. Je bent nog jong. (Zie ik aan je profiel - mijn puberteit was ook niet altijd simpel - ik was met mijn intelligentere interesses ietsje anders dan mijn leeftijdsgenoten en heb me ook heel alleen gevoeld. Maar dat is oké. (: Ook al zou het bij jou iets anders zijn.
    Als je het allemaal aan iemand kwijt moet, stuur maar naar mij. (:
    Dat is geen probleem, ik luister graag! Ik wil je wel helpen, maar ik weet moeilijk wat te zeggen, vanuit zo'n kort lapje tekst (;

    [ bericht aangepast op 19 dec 2014 - 21:39 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Van mij weet je het, btw! ^^


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Je moet eraan denken dat er altijd mensen zijn die je willen helpen. Alles ziet er nu niet zo rooskleurig uit maar alles veranderd in de loop van de tijd. Ik kwam laatst een mooie quote tegen; je bent geboren voor dit leven omdat jij er sterk genog voor bent!

    Ik denk dat je je er doorheen gaat slaan en dat alles in de toekomst er weer goed uitziet! Always keep hope en never give up!

    Love,
    Brittktijger

    Bedankt voor de lieve reacties! Het gaat nu allemaal weer een stuk beter^^.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…