• The Nightclub!



    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Blade • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Teale • Saartje • Jillz • 16 •
    Kiliel • Kim • Appelsap • 18 •
    Bjergsen • Jaimy • Passoa • 17 •
    Marguerite • Merel • Ouzo • 15 •
    Rekkles • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Brego • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Frickfrack • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    TomRiddle • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Simoni • Rani • - • 19 •
    Rhosgobel • Leah • Kriek • 14
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 12
    Mulleroni • Annemarije • Fristi • 17
    Vergilius • Aurora • Bloody Mary • 14
    Wiarda • Jip • Sprite • 16
    Ambrose • Cherona • Butterscotch • 22
    OutlawQueen • Linde • • 13
    Sheamus • Sylvie • Kinderchampagne • 20
    JasperJordan • Kyle • Ijsthee • 18



    Song of the night: Children [Dream Version] van Robert Miles.

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night sinds 14 december.
    - Cherona met Mark Ronson - Uptown Funk ft. Bruno Mars
    - Leah met Ed Sheeran - Thinking out loud
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?

    [ bericht aangepast op 15 dec 2014 - 17:24 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Vergilius schreef:
    (...)

    Uhu... Awesome, gelukkig heb je zo'n lieve ouders die je kunnen brengen. ^^ okay, nee. Ik ging fietsen. Hahaha :'D
    Maar zo 1/3 was er niet. Erg :c

    Is er eigenlijk bog iemand buiten jullie twee online?

    *loopt toch achter Cherona* *tik* JIJ BENT EM!


    Jaa, lekker dan. Maar verstandig dat je wel bent gegaan. ö

    Nu On-line (152)

    NEE NEE NEE. MET TERUG TIKKEN?

    [ bericht aangepast op 15 dec 2014 - 14:39 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    En dan draait het uit op geruzie over wie 'm is, hahaha.
    Ik denk dat Lotta online is - ze zit iig thuis en niet op school. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    *loopt weg* IK WIL M NIET ZIJN!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    *tikt Leah* Puh!


    I'm your little ray of pitch black.

    Tja, aangezien ik binnen een straal van x-aantal meter van de school woon, heb je een verplichting. Kutregeling. >:c
    Degene buiten die straal, mogen thuisblijven. Hoe idioot.

    Hahaha :'D met drie tikkertje ^^

    *rent weg*


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Vergilius schreef:
    Tja, aangezien ik binnen een straal van x-aantal meter van de school woon, heb je een verplichting. Kutregeling. >:c
    Degene buiten die straal, mogen thuisblijven. Hoe idioot.

    Hahaha :'D met drie tikkertje ^^

    *rent weg*


    Lekker eerlijk dan... hmpf. Maar goed, nu was je erop voorbereid, dus dat scheelt ook wel weer. Een langere voorbereiding zou me alleen maar banger maken.

    Haha, moet lukken. xd

    *sprint weg*


    I'm your little ray of pitch black.

    Vergilius schreef:
    Tja, aangezien ik binnen een straal van x-aantal meter van de school woon, heb je een verplichting. Kutregeling. >:c
    Degene buiten die straal, mogen thuisblijven. Hoe idioot.

    Hahaha :'D met drie tikkertje ^^

    *rent weg*


    *rent achter Aurora aan* *is veel te moe en rust even* *rent weer achter Aurora aan en ... tikt ernaast* Verdomme! ^^
    Wij mogen thuisblijven als we drie uur studie hebben, of meer. Wij hebben drie uur, dus we mogen thuisblijven. ^^ Maar de rest trekt er zich echt geen zak van aan, want als je niet op school kan raken, moet je ook niet gaan. Dus als ze neuten zeg ik wel dat ik net vandaag met de bus ging gaan, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Rhosgobel schreef:
    (...)

    *rent achter Aurora aan* *is veel te moe en rust even* *rent weer achter Aurora aan en ... tikt ernaast* Verdomme! ^^
    Wij mogen thuisblijven als we drie uur studie hebben, of meer. Wij hebben drie uur, dus we mogen thuisblijven. ^^ Maar de rest trekt er zich echt geen zak van aan, want als je niet op school kan raken, moet je ook niet gaan. Dus als ze neuten zeg ik wel dat ik net vandaag met de bus ging gaan, haha.


    Ik doe atletiek, succes gewenst. ^^ ghehe. :P

    Oh, mij kennen ze te goed. Positief... Of eerder negatief. Dunno :c zit dan wel al 12 jaar op die school. Iedereen weet waar ik woon, volgens hen kan ik best met de fiets komen. Geen uitvlucht voor mij.
    Poor me. :c

    @Cherona: Dat wel :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    *Staat uitgeput aan de kant te hijgen.* I...I...Can't!

    Dat is het handige (en het lastige) van een school buiten je regio. Ik woonde zo'n half uurtje fietsen van mijn school af, en dat was als ik rustig fietste.


    I'm your little ray of pitch black.

    Lalala waarom zijn sommige mensen zo boring. Saaie verhalen en zo


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik voel me nu beter dan gisteren I guess. Gelukkig is 't rustig in de trein. ~.~


    26 - 02 - '16

    GrumpyCat schreef:
    Ik voel me nu beter dan gisteren I guess. Gelukkig is 't rustig in de trein. ~.~


    Fijn om te horen. c: Ah, nu mag je dus lekker zitten?


    I'm your little ray of pitch black.

    Rhosgobel schreef:
    En dan draait het uit op geruzie over wie 'm is, hahaha.
    Ik denk dat Lotta online is - ze zit iig thuis en niet op school. ^^

    Ja, ik zit thuis in m'n zetel te studeren afleveringen van Safety First te kijken, haha.

    Oh god, als Dirk die val maar overleefd heeft. Arme Dirk toch. ;o En hoe the fuck kan Luc nou op zo iemand als Ingrid vallen, omg. Dan is Smos nog de meest normale van de vier. Ja sorry, ik leef me echt veel te hard in in het verhaal, lol.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ugh sommige mensen moeten echt gewoon hun mond houden als ze niets leuks te vertellen hebben. Val vaak zowat in slaap van mensen die zo'n langdradig verhaal vertellen. Dan wil je subtiel die mensen hun mond laten houden door je weg te draaien of telkens 'ja' te zeggen, maar volgens mij snappen ze de hints niet :'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ambrose schreef:
    (...)

    Fijn om te horen. c: Ah, nu mag je dus lekker zitten?


    Yep! Zonder een willekeurige vreemdeling naast me (:


    26 - 02 - '16