• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Nee ik zweer; nu Ralf het weet gaat hij tijdens de oorlog de hele tijd bij jou blijven en wanneer die muur ontploft en op hem valt (stomme muur) springt Ralf voor hem neer en duwt hem weg (cat)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Dan gaan Ralf en Fred dood (huil)
    Want dat Fred dood gaat weet ik nu al zeker.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron

    Fred kwam plotseling voor mij lopen en sleepte me mee door de gangen. Later pas merkte ik dat we niet naar het leerlingenkamer gingen.
    '..Fred?' Murmelde ik voordat we een uitgestorven klaslokaaltje binnen stormden. Fred liet me vervolgens los om het deur achter ons op slot te doen en keerde zich weer terug naar mij toe. Dit begint eng te worden.
    'Ralf,'
    Mijn hart maakte een sprongetje bij het horen van zijn stem, hoe hij het uitsprak. Zo verdrietig en somber. Hij liep terug naat mij toe en pakte mijn hand vast waar ik nu dus naar staarde om deze gesprek ook makkelijker voor mezelf te kunnen maken.
    'Er zijn dingen die ik je niet heb verteld. Nou ja, één ding. Ik kon het je niet vertellen, omdat ik bang was... Ik was bang dat je me zou verlaten. Hoewel dat eigenlijk precies is wat je moet doen.'
    Nog steeds staarde ik naar onze handen die in een gebonden waren en schudde zachtjes met mijn hoofd. Waarom zou ik hem moeten verlaten? Sowieso gaat dat nooit gebeuren.
    'In de zomervakantie was ik stiekem naar de Wegisweg geslopen omdat ik wat inkopen wilde doen voor producten die George en ik aan het ontwerpen zijn. Daar kwam ik professor Zwamdrift tegen. Ze was drank aan het kopen, maar toen ze mij zag begon ze tegen me te praten. Net toen ik weg wilde lopen, maakte ze...'
    Hij liet me los en nam aan een ban de tafels plaats waarna ik maar uit het raam begon te staren. Het was middernacht en buiten was het al zo verschrikkelijk donker. Zo doodstil dat ik er gewoon bang van word.
    'Ze maakte een profetie. Niet zo een die ze verzint, het was een echte profetie. Ik heb het aan Perkamentus gevraagd. In de profetie zei ze dat de oorlog door zou gaan. Velen zullen sterven, waaronder...'
    Al vermoedend wat hij nu zou gaan zeggen, keek ik op naar hem en schudde weer met mijn hoofd.
    'Waaronder ik. Ik zal nooit de leeftijd van éénentwintig bereiken. Ik wil je niet alleen laten, Ralf.'
    Verbaasd keek ik maar toe. Dit is niet echt. Ik kan dit niet geloven want dit is eenmaal een leugen dus is het ook maar goed dat ik dit niet geloof. Maar al gauw voelde ik al de tranen achter mijn ogen prikken toen Fred opstond, naar mij toe liep en me in een omhelzing trok.
    'Als je me wil verlaten dan snap ik dat. Ik moet zo min mogelijk mensen pijn doen.'
    'Nee!' Riep ik toen een traan mijn wang afrolde en liet hem los om hem aan te kunnen kijken.
    'Ik ga je echt niet v-verlaten, Fred!'
    Ik schudde met mijn hoofd en kneep gedrusteerd mijn ogen dicht om vervolgens mijn handen even door mijn haren te laten gaan.
    'Misschien- misschien heb je het verkeerd gehoord Fred! M-misschien klopt het niet eens. D-dit kan gewoon niet.'
    Ik opende mijn oge weer en pakte met mijn beide handen die van hem vast om het wanhopig tegen me aan te drukken.
    'Alsjeblieft F-fred.. ik- ik.. ik ga je niet, nooit niet verlaten.'
    Ik beet op mijn lip en trok en wederom in een omhelzing.
    'Zorg- zorg er dan voor dat je niet in een oorlog beland.. m-misschien gaat dit dan niet gebeuren.'
    Ik liet hem weer los en veegde ruw mijn tranen wrg voordat ik hem weer aankeek.
    'Ik- ik.. H-heb je dit ook a-aan de anderen verteld.. ?'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    NoStranger schreef:
    Dan gaan Ralf en Fred dood (huil)
    Want dat Fred dood gaat weet ik nu al zeker.


    Together


    Ze kunnen het nog altijd voorkomen. Fred mag niet dood gaan <'3



    --

    [ bericht aangepast op 19 dec 2014 - 17:14 ]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Fred Weasley

    'Nee!' Ik zie een traan over zijn wang rollen wat ervoor zorgt dat ik me not rotter voel dan ik nu al doe. Ik ga hem alleen laten. Hij zal een heel leven voor zich hebben zonder mij. 'Ik ga je echt niet v-verlaten, Fred!' Ik voel zijn armen om me heen en begin nu ook echt te huilen. Ik hou van hem en ik ga hem helemaal alleen laten
          'Misschien- misschien heb je het verkeerd gehoord Fred! M-misschien klopt het niet eens. D-dit kan gewoon niet.' Hij pakt allebei mijn handen vast en ik voel dat hij tegen me aan nestelt. 'Alsjeblieft F-fred.. ik- ik.. ik ga je niet, nooit niet verlaten.' Ik kan in geen enkele woorden de pijn en het verdriet beschrijven wat ik op dit moment voel. Zonder hem zou mijn leven leeg zijn. Ik wil dat hem niet aandoen.
          Hij trekt me weer in een omhelzing en ik sla mijn armen zo stevig om hem heen als ik kan. Zolang ik er nog ben moet ik hem beschermen. 'Zorg- zorg er dan voor dat je niet in een oorlog beland.. m-misschien gaat dit dan niet gebeuren. Ik- ik.. H-heb je dit ook a-aan de anderen verteld.. ?'
          Ik schud mijn hoofd. 'Je weet hoe profetieën werken. Je kan ze niet veranderen. Alles wat je doet zal er uiteindelijk naar toe leiden. Ik wil alleen dat jij gelukkig bent. Alsjeblieft, Ralf. Beloof me dat je gaat proberen zonder mij te leven. Je hebt een leven voor je en ik weet dat je een geweldige man wordt. En ik wil...' Ik kan niks meer zeggen omdat ik moet denken aan welke plannen ik deze zomer maakte. Ik zou Ralf ten huwelijk vragen zodra hij van school kwam. Maar ik zal dat moment waarschijnlijk niet eens meemaken.
          'Ik hou van je, ik hou zoveel van je,' zeg ik terwijl de tranen over mijn wangen rollen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    (...)

    Together


    Ze kunnen het nog altijd voorkomen. Fred mag niet dood gaan <'3
    --


    'We go together or we don't go down at all.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    WAAROM DOE JE DIT ONS AAN :'( FREDMAG NIET DOOD GAAN D: EN JA, IK BEN GE VERDRIETIG EN LUI OM DE CAPS LOCK WEER UIT TE GAAN DRUKLEN DUS HEB JE PECH GEHAD :'( FREEEEEEEED :'( :'( DIT IS ZO ONEERLIJK!!

    LEORAAAAAAA, ZEG ER WAT VAN :'(

    DIT MAG N IET GEbEUREEEHN :'(


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Ik zit nu ook heel verdrietig te zijn hoor.


    Spoiler alert: you will save yourself

    oke ff serieus wat gebeurd hier; en waarom is Leo zo gemeen tegen Campbell?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    NoStranger schreef:
    Ik zit nu ook heel verdrietig te zijn hoor.


    If you are sad. Don't kill him.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    okeoke... ik heb al gelezen wat er aan de hand is... Waarom luisteren jullie nooit naar me als IK zeg; J.K. rowling maakte een fout; en wij kunnen het veranderen. Door simpel Fred te laten doorleven... Leest iemand uberhaupt mijn posts?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    oke ff serieus wat gebeurd hier; en waarom is Leo zo gemeen tegen Campbell?


    Niets bijzonders xq en leo is eenmaal te spontaan en direct. Poor campbell.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Leora schreef:
    (...)

    If you are sad. Don't kill him.


    Ik heb gewoon het gevoel dat ik hem moet laten sterven omdat het in het boek ook zo is.


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    (...)

    Ik heb gewoon het gevoel dat ik hem moet laten sterven omdat het in het boek ook zo is.


    Ik heb wel aantal HP fanfics gelezen waar Forge inzitten en dan laten ze Fred ook gewoon leven. je bent egoistisch als je fred dood laat gaan; denk aan Ralf, Campbell (die tenminste geen hekel aan fred heeft) en aan George..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    Niets bijzonders xq en leo is eenmaal te spontaan en direct. Poor campbell.


    Zeg, je moet overigens in het zwerkbalteam van Gryffindor spelen! Oh merlin, de commentator van al jouw wedstrijden van dit jaar zou stuk gaan.'


    Nee... dit is niet gemeen hoor. xd... lekker hem uitlachen omdat hij van National naar School zwerkballer is gegaan, als hij mee zou doen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya