• Er zijn jaren voorbijgegaan voor een groep wetenschappers eindelijk besluiten dat het tijd is om terug te keren naar een andere dimensie. Een duivelse, welteverstaan. Eentje waar ze een tijd terug per ongeluk terecht waren gekomen met een kapotte tijdmachine, en waar ze mensen hadden verloren.
    Het is aan de desbetreffende groep de taak om de dimensie, die ze de naam "(insert name)" gegeven hebben, uit te pluizen. Maar deze opdracht zal dood en verderf met zich meebrengen, iets dat ze binnen de kortste keren te weten zullen komen. Zal het hun lukken om de dimensie te bestuderen en veilig terug te keren or will they die trying?

    Ik vroeg me af of hier ammo voor was. Het is een plot dat een andere RPG opvolgt, maar verder heeft het er niets mee te maken. Ik wil wel graag weten of er genoeg mensen voor zijn, anders dan wordt het natuurlijk niet geopend.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Count me in :'D


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    O, dat zijn nog best wat mensen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Burnley schreef:
    Count me in :'D


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Ik open het pas na Oud en Nieuw, omdat dit toch wel een tijd is met veel samenzijn.
    Maar fijn dat er best wat gegadigden zijn!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Can't wait.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hopelijk willen jullie alsnog meedoen, het rollentopic is aangemaakt: Click.


    Quiet the mind, and the soul will speak.