• Het vorige topic was vol, bij deze een nieuwe aangemaakt.

    Stel een vraag met 'Durf jij'..

    De laatste vraag was:


    Durf jij van een groot gebouw af te springen zonder een parachute?


    'Darling, just hold on'

    Ben al eerder door een riool heen geweest :') Ja dus.

    Durf jij op straat hard en vals kerstliedjes te zingen?


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik zou het wel durven, maar pas doen als er iets tegenover staat. :Y)

    Durf jij af te kijken bij een examen?


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik durf het wel maar ik doe het niet, nooit gedaan en ga het niet doen. Ik haal mijn cijfers liever eerlijk.

    Durf jij een vogel te kopen met kooi en deze in de woonkamer neer te zetten zonder dat je het weten?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    nee

    durf jij een sterke man ergens op straat een schop onder zijn kont te geven?


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Nee haha

    Durf jij te zeggen tegen Taylor Swift dat ze een raar kapsel heeft?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ja, ze kan me toch niet verstaan en ik haar niet.

    Durf jij de hele dag je als een baby te gedragen in het openbaar?


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Lacrimarum schreef:
    Ja, ze kan me toch niet verstaan en ik haar niet.

    Durf jij de hele dag je als een baby te gedragen in het openbaar?


    Ja hoor ik ben toch maar tien en omdat ik zo klein ben denken ze soms dat ik jonger ben dus...

    Durf jij je meester/juf of baas op de mond te zoenen (zelfs als die het zelfde geslacht heeft als jij)?


    You are my piece of paradise.

    Nou, nee, want die mensen zijn... Eng.

    Durf jij uit te gaan zonder dat te zeggen tegen je ouders?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik zou het wel durven, maar het zal niet lukken zonder dat ze het weten en het is overigens ook niet nodig, omdat mijn ouders me meestal wel naar vrienden laten gaan.

    Durf jij je leraar uit te schelden terwijl je in de klas zit?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik vind dat genoeg tieners dit onterecht doen. Ik ben van verre iemand met een grote mond, maar ik zou het toch "overwegen" te doen als het echt een rotleerkracht is dat me oneerlijk behandeld. Je moet nl. wel voor jezelf opkomen, al is dat voor mij soms moeilijk.

    Durf jij bij de dokter te doen alsof je ziek bent om een doktersbriefje te krijgen om een examen uit te stellen?


    Ik wil een tuin vol egels

    Nee


    Durf jij naar mensen te rennen en te vragen : Bent u geinteresseerd in schapen?

    Ja (:

    Durf jij alleen in een tent te overnachten in een bos?

    [ bericht aangepast op 24 jan 2015 - 22:51 ]


    <3

    Nee, daar heb ik iets teveel horrorfilms voor gekeken.
    Durf jij een snoepje te stelen bij de Kruidvat?


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Hahaha oh god daar heb ik nog een heel verhaal van. Nee, dat durf ik nu niet meer sinds ik gesnapt ben toen ik klein was :W

    Durf jij de afstandbediening van je ouders te pakken en van zender veranderen als ze iets kijken?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ja, grappig xD

    Durf jij de bungeejumpen?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.