• Het vorige topic was vol, bij deze een nieuwe aangemaakt.

    Stel een vraag met 'Durf jij'..

    De laatste vraag was:


    Durf jij van een groot gebouw af te springen zonder een parachute?


    'Darling, just hold on'

    Euhm op de Hogeschool maakt dat niet zo uit omdat je niet verplicht bent naar de lessen te gaan. Op het middelbaar zou ik het wel gedurfd hebben, maar heb het nooit gedaan omdat het zinloos is. Behalve als het voor een meeting met 1 van mijn favo celebs is, dan is het niet zinloos.

    Durf jij een mix van cola, koffie en mangosap op te drinken? (krul)


    Ik wil een tuin vol egels

    Jepp. Dat klinkt niet supergoor opzich. Vergeleken met andere mixjes due ik wel eens gedronken heb.

    Durf jij de mensen waar je van houdt te verraden als dat zou betekenen dat jij zou overleven – maar zij misschien niet?


    take me back to the basics and the simple life

    #PeterPettigrew
    Nee dat zou ik dus echt nooit durven/doen.

    Durf jij (onder toezicht) een glazen kooi in te gaan waar een enorme giftige wurgslang inzit?


    I just caught the wave in your eyes

    NEE

    durf jij, rond de tijd dat ik dit hier post, naar buiten te renmen en te gillen dat je eindelijk 'het antwoordt' hebt gevonden?


    take me back to the basics and the simple life

    Zoiets dergelijks heb ik gedaan op een sleepover. Maar toen moest ik gillen: "Je moeders ass is een pedo!" tja... Maar ja, dat zou ik durven :')

    Durf jij je leraar (hij/zij moet jong zijn, anders is t heel vies!) flirty aan te kijken en te vragen of hij/zij single is.


    I just caught the wave in your eyes

    Eh what about no.

    Durf jij je telefoon expres kapot te maken en daarna zeggen dat het je broertje/zusje was zodat je ouders medelijden met je krijgen en je een nieuwe telefoon krijgt. Maar je het risico loopt dat ze achter de waarheid komen?


    take me back to the basics and the simple life

    Lol spam
    Ikke ben enigskind, anyway ik zou dat niet doen. Like, das zonde, en als ze achter de waarheid komen ben je fucked up. En ook vanwege een beetje medelijden voor dat broertje/zusje.

    Durf jij een overdosis, niet schadelijke, slaappillen te nemen.


    I just caught the wave in your eyes

    Nee D:

    Durf jij naar een verlaten gebouw in het bos te gaan?

    Ligt er aan, alleen: Nee. Met anderen: Ja.

    Durf jij alleen een horrorfilm te kijken?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ja doe ik zo vaak

    Durf jij een slang in je handen vast te hebben (deze vraag omdat ik vandaag slangen heb gekregen)

    [ bericht aangepast op 25 feb 2015 - 11:06 ]

    Ja, ik heb het in mijn handen gehad toen ik 8 was xD .
    Durf jij tegen zomaar een jongen of meisje van quizlet die je kent of niet kent te zeggen dat je van hem of haar houdt? :D


    tiptoe through the tulips...

    Natuuuurlijk. They'll have to #Dealwithit (cool)

    Durf jij een smut verhaal op Q te zetten, en deze aan iedereen laten zien en lezen?


    take me back to the basics and the simple life

    OFC :D


    Durf jij op deze spoiler te klikken?


    Net gedaan, dat was niet eng tho :')

    Durf jij in een niet zo gevaarlijke achtbaan zonder beugel te zitten (dat beveiligings ding bedoel ik).


    I just caught the wave in your eyes

    Yeah, niet gevaarlijk betekend in principe dat je d'r niet ineens uit zou moeten kunnen flikkeren (denk aan geen loops/kurkentrekkers/scherpe onverwachte bochten/heel snel omhoog en omlaag/stijle afdalingen)

    Durf jij, in een pretpark, het reuzenrad stop te zetten en er dus voor te zorgen dat deze het pas een dag later weer doet en de mensen die er in zitten er met een helikopter uitgered moeten worden?


    take me back to the basics and the simple life