• Ik schrijf een story over Harry Styles en ik heb nog een cover nodig.
    De story heet: Meet me in the pouring rain • Harry Styles
    Op de cover moeten : foto van Harry Styles , een foto van Madison Beer en de titel.
    Qua sfeer is het meer een romantisch verhaal.
    Het verhaal gaat over twee tieners die langzamerhand verlieft worden maar eigenlijk door de rest van hun omgeving daarop worden afgerekend.

    Alvast Bedankt

    [ bericht aangepast op 20 dec 2014 - 8:34 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Euhm... Misschien kan je wat meer info geven. Aangezien wij niet in je hoofd kunnen kijken en dingen zoals 'de rest kiezen jullie maar' trekt eigenlijk op niets. Wij weten dus niet wat jij wil of in je gedachten hebt. Wij weten niet eens waarover het gaat. Wij weten dus niet of het een horror gaat worden of juist een liefdesverhaal. Wij weten dus enkel de titel en twee personages.
    Wij weten kort gezegd niets.

    Kan je niet wat meer informatie geven? Ik denk namelijk ook niet dat er anders veel reactie op gaat komen.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Zoals Vergilius al zegt, meer informatie is altijd handig. Voor hetzelfde geld maakt iemand een heel romantisch uitziende cover, terwijl je story een gruwelijke horror is, dat past dan totaal niet.


    16 - 09 - '17

    Edit: Ik heb de beschrijving veranderd.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Zou je ook eventuele foto's van die mensen kunnen geven? Wij zijn geen zoekmachine voor jou. En dan hebben we weeral een beeld van wat je wil.
    Voorkeuren als achtergrond? Lettertype? Letterkleur? Moet je username erop? Moet je naam erop?

    Het mist echt nog dingen, hoor. Kijk anders even in een coverstore en vul het vragenlijstje hier in. Dan weet je dat je volledig bent.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2014 - 12:36 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik kan niks met covers, maar ik ga je verhaal denk ik wel lezen (:

    [ bericht aangepast op 20 dec 2014 - 22:43 ]


    I know, that you know, that I know; you know?

    Ik ga zo snel moelijk aan iets beginnen! (:

    Een vraagje:
    - Wil je dat de cover een dramatische sfeer heeft en enigzins verdrietig (dus donker en met die regen die in de titel wordt genoemd), of mag het bij wijze van spreken zonneschijn en vlinders zijn?


    I just caught the wave in your eyes

    Scire schreef:
    Ik kan niks met covers, maar ik ga je verhaal denk ik wel lezen (:
    + Zou je me dan willen waarschuwen? (:


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Biblio schreef:
    Ik ga zo snel moelijk aan iets beginnen! (:

    Een vraagje:
    - Wil je dat de cover een dramatische sfeer heeft en enigzins verdrietig (dus donker en met die regen die in de titel wordt genoemd), of mag het bij wijze van spreken zonneschijn en vlinders zijn?


    Een romantische sfeer en ook lichtelijk dramatisch.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead





    Ik heb nog wat geprobeerd. (:
    Ze zijn aanklikbaar.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Die is leuk


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Nou wat vind je ervan :$

    [ bericht aangepast op 30 dec 2014 - 21:15 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Ook heel mooi.
    Damn het is moeilijk.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead