• Hallo allemaal,

    Voor twee van mijn eigen stories had ik een tijd geleden trailers gemaakt.
    Ik veel vrij dagen op het moment die invulling nodig hebben en omdat ik ook graag mensen help, kwam ik op het idee om trailers voor anderen te gaan maken.
    De trailers maak ik in Windows Movie Maker en ze zullen er ongeveer hetzelfde uitzien als deze voorbeelden:



    Dit is het lijstje met informatie dat ik wil dat je invult als je een aanvraag doet:
    - Titel van je story: ...
    - Genre van je story: ...
    - Muziek (alsjeblieft van YouTube, geef het alsjeblieft aan als je een bepaald gedeelte uit een nummer wil hebben): ...
    - Video's (alsjeblieft van YouTube, geef ook alsjeblieft aan welk gedeelte uit het filmpje je in de trailer wilt hebben): ...
    - Tekst (alsjeblieft de precieze tekst en dus géén richtlijn): ...
    - Typografie (alsjeblieft van een website waar ik fonts kan downloaden zoals dafont.com): ...
    - Story made by (je username, je echte naam, je artiestennaam, géén naam?): ...
    - Extra: ...

    Ik vraag er dus om dat je zelf op zoek gaat naar muziek, video's, teksten en typografie, zodat ik sneller klaar kan zijn met je trailer. Momenteel heb ik vakantie, op een paar maandagen na, maar vanaf 26 januari zal ik weer vijf dagen per week naar school gaan en dan zal ik ook weer huiswerk en toetsen krijgen. Verder train ik altijd op dinsdagavond en zowat elk weekend staat minstens één afspraak gepland.
    Van 26 december tot 30 december ben ik niét in de beschikking van een computer.
    Alsnog zal ik ervoor proberen te zorgen dat je trailer zo snel mogelijk klaar is.

    Aanvragen:
    - ...

    Trailers:
    - ...


    Alvast bedankt voor de aanvragen,
    Kimi


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."