• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    NoStranger schreef:
    (...)

    Oke, dan doen we dat. Maar als Kealan Jonah terug wil winnen dan moet hij wat beter zijn best doen.


    Dan moet jonah met een goede openingszin beginnen of lief zijn zodat kealan lief terug kan zin- je weet hoe bot hij is :(


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Campbell Saunders

    ‘Dat hoef je niet te doen, Campbell. Zoals ik het al eerder zij; waarom kunnen we geen gewaad delen als we wel een kus kunnen delen, elkaar kunnen omhelzen en zelfs in het zelfde bed kunnen slapen?’ Ik voelde een lichtroze blos op mijn wangen komen waardoor ik maar verlegen naar de grond staarde zodat ik niet hoefde te kijken hoe George waarschijnlijk weer zijn speelse- maar verleidelijke grijns op zijn gezicht droeg.
    ‘Als- als je je ongemakkelijk voelt zal ik me nu wel even omdraaien, kun je het uittrekken en het aan mij overhandigen zodat je rustig je nieuwe gewaad aan kan doen. Kunnen we samen naar beneden.’ Met dat nam hij afstand waarbij hij zich omdraaide waardoor ik maar naar onder staarde. Merlin- ik probeerde iedereens gedachtes te verbuigen gister zodat ze zouden denken dat ik aardig en gezellig was terwijl ik nu Georges haast uit zijn bed geschopt heb gisteravond waarna ik zijn bed gekaapt heb- en nu laat ik hem nog ook in zíjn eigen slaapzaal omdraaien omdat ik… zodat ik kon omkleden. Ietwat beschaamd plukte ik aan mijn gewaad voordat ik weer opkeek en naar George toeliep om hem om te draaien en mijn armen in zijn nek gooide en hoewel dat hele rek-gebeuren enorm pijn deed aan mijn ribbenkast hield het me niet tegen om mijn lippen op die van hem te drukken. Voor heel even maar tot ik ze van die van hem afhaalde en ze naast zijn mondhoek plaatste om mijn armen van zijn nek naar mijn shirt te laten gaan terwijl ik zachte kusjes begon te drukken in zijn nek bij iedere beweging die ik maakte om Georges shirt omhoog te tillen tot ik even pauze hield om het- te grote shirt over mijn hoofd te halen en het zachtjes in zijn hand legde terwijl mijn lippen de weg naar zij hals aflegde en langzaam de knoopjes van zijn blouse openmaakte die ik vervolgens zachtjes van zijn schouders liet glijden om even naar zijn blauwe plek op zijn borst te kijken voordat ik mijn hand zachtjes om zijn zij sloot en zachte kussen begon te planten rond zijn borstkas.


    overigens, je weet dat ze eigenlijk nu naar les moeten gaan :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    overigens, je weet dat ze eigenlijk nu naar les moeten gaan :Y)


    Alsof dat Campbell wat uitmaakt :Y)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Dan moet jonah met een goede openingszin beginnen of lief zijn zodat kealan lief terug kan zin- je weet hoe bot hij is :(


    Jonah houdt er niet van om afgewezen te worden of nederig behandeld te worden.


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    (...)

    Jonah houdt er niet van om afgewezen te worden of nederig behandeld te worden.


    Kealan haat het om over gevoelens te praten.. of zich zwakker te voelen..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Dan moet jonah met een goede openingszin beginnen of lief zijn zodat kealan lief terug kan zin- je weet hoe bot hij is :(


    hij kust hem, hij kust terug, ze houden van elkaar Jippy en BAM: er is een relatie. zo simpel is het (A) kom op, ze houden van elkaar :'o of ik heb echt de neiging om de eerste trein naar Hogwarts te nemen om Kealan zijn lippen met mijn eigen handen tegen die van Jonah aan te drukken (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    hij kust hem, hij kust terug, ze houden van elkaar Jippy en BAM: er is een relatie. zo simpel is het (A) kom op, ze houden van elkaar :'o of ik heb echt de neiging om de eerste trein naar Hogwarts te nemen om Kealan zijn lippen met mijn eigen handen tegen die van Jonah aan te drukken (:


    Wacht, ik wil ook mee naar Zweinstein. Ga ik ook meteen Fred knuffelen. En natuurlijk Ralf, George, Campbell, Jonah en Kealan (hoewel die laatste twee me waarschijnlijk woedend wegduwen).


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    (...)

    Wacht, ik wil ook mee naar Zweinstein. Ga ik ook meteen Fred knuffelen. En natuurlijk Ralf, George, Campbell, Jonah en Kealan (hoewel die laatste twee me waarschijnlijk woedend wegduwen).


    als ik daar ben zal ik hier wel even reageren. en misschien neem ik Fred, George.. Campbell en Ralf mee naar huis als souvenir. Jonah en Kealan zouden je idd wegduwen maar als Jonah eenmaal hoort door wie hij bestaat gaat hij je echt niet haten hoor.

    oke. dit schrijf ik puur omdat ik nu vast zit bij George zijn post :Y)

    [ bericht aangepast op 22 dec 2014 - 23:00 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Jonah Barret

    Terwijl May druk zit te praten over allemaal meiden uit haar jaar zit ik nog steeds in mijn valse ei te prikken. Eigenlijk wil ik helemaal niet naar de les. Waar moet ik gaan zitten? Naast Kealan zitten is op dit moment echt de meest vreselijke optie, maar verder heb ik niet echt een keuze.
          Ik open mijn tas om te kijken of alles erin zit, maar zie mijn veer nergens. Ik zucht en draai me om naar May. 'Ik moet even terug naar mijn slaapzaal om mijn veer te halen. Ik heb toch geen honger meer, dus zie ik je bij de lunch?' ze knikt en ik pak al mijn spullen, waarna ik de trappen op ren naar de slaapzaal.
          Daar zie ik echter Kealan, wat me zorgen brengt. Ik wil iets zeggen maar weet niet wat. Daarom pak ik maar mijn veer en zeg ik niks, maar als ik de kamer uit wil lopen draai ik me om. Hij zit daar op zijn bed, verdrietig. Het doet pijn aan mijn hart om hem zo te zien.
          Zonder echt goed na te denken loop ik naar hem toe en ga ik naast hem zitten. 'Je hebt geen idee wat je allemaal met mijn gevoelens doet. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet denken.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    (...)

    als ik daar ben zal ik hier wel even reageren. en misschien neem ik Fred, George.. Campbell en Ralf mee naar huis als souvenir. Jonah en Kealan zouden je idd wegduwen maar als Jonah eenmaal hoort door wie hij bestaat gaat hij je echt niet haten hoor.

    oke. dit schrijf ik puur omdat ik nu vast zit bij George zijn post :Y)


    Nee, jij mag alleen George en Ralf mee nemen. Campbell geven we als cadeautje aan Naomi en misschien lukt het ons om Kealan te ontvoeren en hem ook aan haar te geven. Ik mag Fred en Jonah als souvenir.


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    (...)

    Nee, jij mag alleen George en Ralf mee nemen. Campbell geven we als cadeautje aan Naomi en misschien lukt het ons om Kealan te ontvoeren en hem ook aan haar te geven. Ik mag Fred en Jonah als souvenir.


    Hohoho; als ik Campbell krijg hoef ik verder niemand meer :Y) aan een dylan'tje heb ik genoeg ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    NoStranger schreef:
    (...)

    Nee, jij mag alleen George en Ralf mee nemen. Campbell geven we als cadeautje aan Naomi en misschien lukt het ons om Kealan te ontvoeren en hem ook aan haar te geven. Ik mag Fred en Jonah als souvenir.


    nu ben ik echt benieuwd wat onze personages zouden doen als we spontaan voor ze zouden staan en zouden gaan zeggen dat wij hun hebben gecreëerd :Y) dus jij bij Jonah, ik bij Ralf en Leora bij Kealan :']

    [ bericht aangepast op 22 dec 2014 - 23:06 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Dan neem ik Kealan wel mee. Kan ik Jonah en Kealan dwingen iets te hebben (:<
    En dan zorg ik er persoonlijk voor dat Fred niet doodgaat.


    Spoiler alert: you will save yourself

    pampampam... en toen was ik weer favoriete activiteit aan het doen; Dylans aka Campbells stem beluisteren. Och ik ben soms zo eng xD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik ben weer foto's aan het bewerken :'D


    Spoiler alert: you will save yourself