• Cheat on me



    Vijf koppels worden in een huis gestopt voor een programma op nationale tv. De koppels zetten hun relatie maximaal op de proef want niemand weet wie in het normale leven een echt koppel is. Iedereen gaat over grenzen om hun échte partner geheim te houden. Het koppel dat wint krijgt 50.000 euro.

    Om het de koppels moeilijker te maken zijn er natuurlijk ook nog de nodige verleidingen in het huis. Ze kunnen elke minuut van de dag elkaar in de gaten houden door middel van armbandjes die als zenders dienen. In de woonkamer hangt een grote tv met een plattegrond van het huis erop. Ieder persoon staat erop afgebeeld zodat je weet waar diegene is.

    Elk koppels slaapkamer is gelinkt aan een net op tv zodat de andere koppels alleen maar dat net in hoeven te vullen waardoor zij kunnen zien wat er gebeurd in de slaapkamer. Ook de mense thuis kunnen alles 24/7 volgen – iets wat de nodige tol eist van onze kandidaten.


          Rollen, dames —
    Nova Melisandre Faragio • Keynes
    Madeline Sara Hale • TheHangingTree
    Marianna Laure Clarke • Allirian
    Alexis Valentina da Cruz • Orton
    Nirvana Hood • Calendis


          Rollen, heren —
    Caron Tyrell Courts • Ambrose
    Matthew Connor Harding • ComingToTheTree
    Charlie Tristan Gibney • C_A_L_M
    Julian Louis Flaming • Lost_Voice
    Samuel James Parker • Aelyn


          Invullen –
    Naam
    Leeftijd
    Nationaliteit
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Geschiedenis
    Extra


          Regels —
    Tweehonderd woorden per post, minimaal!
    Geen ruzie OOC.
    Geduldig met elkaar omgaan.
    Topics worden uitsluitend geopend door mij, Keynes.
    Schrijf posts in ABN.
    Minstens één keer per week reageren.
    Geen personages van anderen besturen.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2014 - 18:46 ]

    Calendis schreef:
    (...) Ja, enkel zei Keynes dat we ook zelf koppels mochten maken, en dat ze hier dan rekening mee zou maken. Daarbij zeg ik het zelf al, de koppels worden bepaald. Ik heb het over vrienden tot vijanden, etc. c:


    Ik heb Marianna, maar weet niet welke vorm van relatie ze met haar kan hebben ?


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Keynes schreef:
    (...)

    Je mag overleggen en voorkeuren aangeven, waar ik rekening mee zal houden als ik de koppels kies. (:

    TheHangingTree & ik willen graag een koppeltje maken^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    Calendis schreef:
    (...) Dankje, haha. Ja, zelf zie ik het nu ook staan. Is dit heel erg? Ik vind haar namelijk wel prima zo, anders wil ik het wel bijwerken hoor :3


    Het geeft niet – als je haar maar niet “perfect” laat zijn in het speeltopic. (:

    ComingToTheTree schreef:
    (...)
    TheHangingTree & ik willen graag een koppeltje maken^^


    Echt of nep koppel? ^^

    Keynes schreef:
    (...)

    Echt of nep koppel? ^^

    Echt, denk ik (:


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ah zo. Oké. c: Nja, als niemand Caron zo wil, echt óf nep dan mag het voor mij willekeurig, lijkt me stiekem toch eerlijker.


    I'm your little ray of pitch black.

    Keynes schreef:
    (...)

    Het geeft niet – als je haar maar niet “perfect” laat zijn in het speeltopic. (:
    Haha, reken er maar op dat dat niet gebeurd. Ik zal haar alles behalve perfect laten zijn, tenminste daar ga ik min best voor doen. Ghehe. c:


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

          Naam


    Nova Melisandre Faragio

          Leeftijd
    21, 10 April

          Nationaliteit
    Amerikaans

          Familie
    Anthony Mark Faragio — vader
    Lauren Violet Navarro — moeder
    Niamh Maya Faragio — zusje


          Innerlijk
    Nova staat bekend om haar enthousiaste houding. Ze staat open voor nieuwe dingen en is hierdoor al vaak in de problemen gekomen. Nova is iemand waarbij je je altijd op je gemak voelt – daarom zijn mensen graag bij haar. Ze is behoorlijk open en vindt het af en toe leuk om iemand ongemakkelijk te laten voelen; vooral als ze je al wat langer kent. Ze heeft de gewoonte om mensen te choqueren; iets wat ze erg bewust doet. Je voelt je dus of op je gemak bij haar – of niet. No inbetween.
    Nova is een meisje dat vaak haar eigen grenzen opzoekt en deze verlegt. Hierdoor is ze dus niet bang voor een uitdaging en deze zal ze ten alle tijden aannemen; meestal ook nog met een grijns op haar gezicht.
    Nova heeft een natuurlijke charme over zich heen hangen en gebruikt dit af en toe — vooral als ze haar doelen wilt bereiken. Ze kan hierdoor arrogant overkomen, iets wat ze dus niet is. Nova is wel zelfverzekerd — dit komt vooral door haar modellenwerk. Ze doet zowel gewone opdrachten als lingerie opdrachten. Dit zorgt ervoor dat ze minsten vier keer per week in de sportschool te vinden is.
    Hoewel Nova het niet openlijk zou toegeven is ze toch behoorlijk dol op boeken. Vooral alles van het genre fantasy/sci-fi. Ze vindt het geweldig om erbij weg te dromen en te voelen hoe het is om in andermans schoenen te staan. Zoals bijna elk meisje geniet ze van de romantiek in de boeken — helaas weet ze dat het zo niet gaat in de echte wereld.


          Uiterlijk
    Nova’s haren, welke de woeste golven van de zee lijken te representeren, zijn chocolade bruin en hangen meestal losjes over haar schouders. Haar amandelvormige ogen zijn ijsblauw met wat groene tinten die erin lijken te zwemmen. Deze ogen zijn omringt door lange, zwarte wimpers waar meestal alleen een laagje mascara op rust. Iets wat je het eerst aan haar op zal vallen zijn haar bekende appelwangen — inclusief kuiltjes als ze lacht, deze zorgen voor een zekere vlaag van onschuldigheid en charme.
    Zoals bijna elk meisje is Nova dol op kleren. Ze zorgt er altijd voor dat ze er goed uit ziet en ze besteedt dan ook een lange tijd aan haar uiterlijk ‘s ochtends. Toch draagt ze niet heel veel make-up. Meestal wat mascara, oogschaduw en lippenstift. Ze smeert haar huid altijd wel in met een van haar duizenden crème’s. Ze heeft een grote hoeveelheid aan gezichtsmaskers, huidmaskers, crème’s en make-up.
    Nova’s stijl verandert met de dag. Het ligt eraan of ze zich goed voelt of niet en dit is duidelijk terug te zien in haar kledingkeuze. Toch houdt ze het over het algemeen wel ‘classy’. Op dagen dat ze zich rot voelt draagt ze voornamelijk donkere kleding en op de dagen dat ze zich beter voelt draagt ze vrolijkere kleuren. Iets wat wel altijd terugkomt is dat ze zich uitdagend kleedt. Uitdagend maar toch ook classy. Ze laat altijd net niet genoeg zien zodat ze niet overkomt als een slet of iets dergelijks. Iets wat ze trouwens ook niet is. Als je een relatie met haar hebt – zal dat classy wel wegvallen. Nova vindt het dat geweldig om te verleiden door zich in uitdagende, strakke kleding te presenteren.


          Geschiedenis

          Extra

    [ bericht aangepast op 21 dec 2014 - 23:24 ]

    Er komt misschien nog wat extra's bij, maar is Charlie voor nu zo enigsinds goed? Sorry als z'n geschiedenis wat crap is. Die pas ik waarschijnlijk ook nog aan.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2014 - 22:26 ]


    Bowties were never Cooler

    C_A_L_M_ schreef:
    Er komt misschien nog wat extra's bij, maar is Charlie voor nu zo enigsinds goed? Sorry als z'n geschiedenis wat crap is. Die pas ik waarschijnlijk ook nog aan.


    Hij is goed. (:


    • Naam
    Alexis 'Alex' Valentina da Cruz.
    • Leeftijd
    Alexis is 22 jaar oud en geboren op 7 Augustus.
    • Nationaliteit
    Ze is van Braziliaanse afkomst.
    • Innerlijk
    ~ Sterk en brutaal ~
    "Well.. I hope you're not scared of the truth, sweetheart.."
    Alexis heeft een sterk karakter. Ze weet wat ze wil en ze weet meestal heel goed hoe ze dat moet krijgen. Als ze het ergens niet mee eens is laat ze dat merken ook. Ze heeft er geen moeite mee om haar mening te uiten en ook haar gedachtes laat ze makkelijk horen als ze daar zin in heeft. Alexis is een brutale dame en soms behoorlijk fel. Sommige mensen houden dingen achter om anderen niet te kwetsen. Nou, dat hoef je bij haar niet te verwachten. Alexis zegt waar het op staat en is eerlijk. Zelfs als het heel hard over komt. Ze zal alleen liegen als het haar echt beter uit komt. Alexis geeft iedereen een kans en als je het waard bent krijg je zelfs een tweede kans. Alexis is eigenlijk net een spiegel. Ben je vriendelijk en aardig tegen haar, dan is zij dat naar jou ook. Gedraag je je als een bitch, dan doet zij het net zo makkelijk terug. Zo simpel is het.
    ~ Sluw en doelgericht ~
    "Look.. I'm from a rich family, I know. But that doesn't mean I can't handle my own business.."
    Als je een grote, slechte eigenschap van haar moest opnoemen, zou het zijn dat ze aardig sluw is. Ze weet dat ze het soms vrij gemeen moet spelen om te winnen. Tja, so be it. Dat moet dan maar. Ze is vrij slim, dus als ze een sluw plannetje nodig heeft om haar doel te bereiken gebruikt ze dat maar al te graag. Over doelen bereiken gesproken. Ze is erg doelgericht. Als ze iets wil, dan zal ze er alles aan doen om het te bereiken ook. Soms kwetst ze er mensen mee, maar daar is ze dan waarschijnlijk helemaal niet mee bezig. Nee echt. Als ze haar blik op iets heeft laten vallen, dan zal ze het niet meer los laten ook. Verwend kan je haar dan weer niet noemen. Ze maakt er geen probleem van om zelf haar dingen te regelen. Ze zal echt niet voor elk klein dingetje haar ouders bellen. Ze weet dat ze dat kan doen, maar ze weet dat ze het zelf ook kan bereiken. Dit geeft haar ook veel meer voldoening.
    ~ Uitdagend en charmant ~
    "You thought I was flirting with you? Well.. Dream on..."
    Alexis is erg uitdagend en ook behoorlijk charmant. Dit is een ietwat gevaarlijke combinatie, maar ze gaat er zelf aardig goed mee om. Bij veel dingen dat ze doet hoopt ze er enige reactie uit te krijgen bij andere mensen. Hierdoor komt ze soms wat impulsief over, vooral omdat ze vaak een beetje de 'Rebel' uithangt voor die reacties. Alexis is behoorlijk charmant, altijd al geweest. Zelfs als een klein kind had ze vele charmes, waardoor ze zo'n geliefd kind werd die iedereen wel kende. Soms lijkt het dan ook alsof ze constant aan het flirten is, maar vergis je niet. Dit is lang niet altijd het geval. Als ze echt met opzet flirt, dan doet ze het ook erg goed. Ze heeft al velen makkelijk om haar vingers gewikkeld, al doet ze met veel van haar contacten helemaal niks. Alexis houdt van flirten, maar daar houdt het dan ook op als ze in een relatie zit. Ze is wel trouw in een relatie, maar een beetje flirten met niemand is gewoon niks voor haar.
    ~ Schaamteloos en totaal niet preuts ~
    "Do you like being in the spotlights? Because that will happen, believe me."
    Alexis is geen meisje dat zich snel schaamt, integendeel. Ze heeft bijna nooit ook maar een beetje schaamte gevoeld. Doet ze bijvoorbeeld iets fout voor een hele groep, dan lacht ze gewoon mee. Het zijn meer de mensen die bij haar zijn die zich vaak schamen, want met Alexis erbij weet je dat de spotlight op je gericht gaat worden. Random mensen aanspreken, midden in een drukke straat gaan roepen en midden op de dansvloer staan. Nee, met dat soort dingen heeft ze totaal geen moeite. Alexis is trouwens hetero, maar doet er niet moeilijk over om met een meisje dezelfde dingen te doen als ze met een jongen zou doen. Nee, preuts is ze zeker niet. Ze is niet bi curious of iets in die richting, ze maakt er gewoon geen groot probleem van.
    • Uiterlijk
    "I'm a natural Kim Kardashian? Please. I'm Brazilian, that's all...."
    Alexis is een knappe jongedame. Je ziet ook gelijk dat ze van Braziliaanse afkomst is, of in elk geval iets in die richting. Ze heeft een getinte huidskleur die zelfs nog een tintje bruiner wordt als ze lang genoeg in de zon zit. Haar huid bevat op wat kleine moedervlekjes hier en daar geen oneffenheden, als tiener was ze gezegend met een huid die nooit veel puistjes had. Dat is altijd zo gebleven. Alexis heeft van zichzelf donkerbruine haren. Ze heeft haar lange lokken een paar jaar geleden voor een deel geverfd, dit houd ze goed bij. Tot de dag van vandaag zijn haar lokken een mooie mix van bruin en donkerblond. Haar ogen vallen bij deze twee kenmerken altijd snel op. Deze hebben namelijk een lichte, blauwe kleur. Haar blauwe kijkers hebben hier en daar een paar kleine, zwarte stipjes. Deze vallen echter alleen op als je dichtbij staat. Haar ogen zijn omringt met volle wimpers. Verder heeft ze volle lippen die een zachtroze kleur hebben. Qua make up gebruikt ze vooral producten voor haar ogen, ze wil dat deze extra opvallen. Ze is een groot van van eyeliner en draagt dat altijd samen met mascara en oogpotlood. Als ze er zin in heeft wil ze ook nog wel eens wat lippenstift en oogschaduw gebruiken.
    Alexis staat bekend om haar lichaam. Ze heeft echt een lichaam waarvan je weet dat ze Braziliaans is of iets in die richting. Ze heeft geen dun en plat model, nee zeker niet. Alexis heeft een strak zandloperfiguur, iets waar ze erg trots op is. Ze traint wel, maar dat is meer om zichzelf strak en fit te houden. Niet om haar curves meer op te laten vallen. Alexis heeft een dunne taille en een platte buik. Hier vallen haar bredere schouders en heupen natuurlijk bij op. Verder heeft ze een vrij grote boezem en een volle kont. Hier schaamt ze zich zeker niet voor, ze is er juist erg trots op. Ze heeft dit veel liever dan alleen maar huid en botten. Met haar 1.63 hoort ze zeker niet bij de langste mensen, hierdoor draagt ze ook vaak hakken.
    Alexis heeft verschillende gaatjes in haar oren en een navelpiercing. Qua tattoos heeft ze deze op haar voet, deze herinnert haar aan thuis waar ze katholiek is opgevoed. Zelf gelooft ze er echter niet echt in een god. Deze heeft ze op haar ribben, ze houdt erg van reizen dus vandaar.
    • Geschiedenis
    Alexis is geboren in een rijk gezin. Haar moeder is een presentatrice voor de grootste zender van Brazilië, hierdoor kent bijna heel Brazilië haar wel. Alexis' vader is de eigenaar van een bekend restaurant. Verder heeft Alexis nog twee oudere broers, wat haar dus de jongste maakt. Alexis en haar familie woonden in de duurste wijk van Rio en hadden het dus absoluut niet slecht. Weet Alexis daarom niks van de andere kant van Rio? Jawel. Daar had ze juist veel meer mee te maken dan met het rijke leventje. Net zoals haar broers kon ze de meeste rijke kinderen niet uitstaan en begon haar vrienden te zoeken in de arme wijken. Ze kreeg veel vrienden daar en spendeerde haar dagen -als ze geen school had- met voetballen, rondhangen etc. Haar ouders waren niet altijd blij met haar vriendengroep, maar ze accepteerden het maar. Alexis' beste vriend Jon kwam ook uit een arme wijk maar dat maakte Alexis niks uit. Ze waren altijd erg close. Sinds ze elkaar ontmoet hadden als kind tot het einde. Alexis kende hem al sinds haar 6e. Elk jaar werden ze closer. Van voetballen als kinderen tot samen werken in het restaurant van Alexis haar vader als tieners. Jon kwam echter op het slechte pad terecht, maar Alexis had het nooit door. Tot ze beide 19 waren. Jon werd doodgeschoten in een gevecht en dit kwam natuurlijk aan als een grote schok voor Alexis. Sinds ze geen idee had van zijn 'andere leven'. Ze had het een tijdje erg moeilijk en haar ouders besloten dat het beter was als ze zich ging focussen op iets anders, ergens anders. Ze stuurden haar daarom naar Amerika om te studeren. Tegenwoordig volgt ze daar een studie journalistiek, maar ze bezoekt elke vakantie haar familie in Brazilië.
    • Extra
    Ze spreekt vloeiend Portugees, Spaans, Engels en Frans. Verder is ze geen persoon dat snel verslaafd raakt. Sigaretten, Alcohol en drugs. Ze heeft het allemaal wel eens gedaan. Drugs vond ze echter helemaal niks, dus dat raakt ze liever niet meer aan. Een sigaretje op zijn tijd en wat alcohol vind ze echter niet zo erg.


    Alexis is wel klaar denk ik, is ze goed?

    [ bericht aangepast op 21 dec 2014 - 23:14 ]


    El Diablo.

    Iedereen is echt snel met zijn rollen ;3 ik ga m morgen invullen :Y)


    “A queen will always turn pain into power.”

    I like her, Orton. ;D
    Ja, ik ga het doen. Zij en Caron in een originele relatie? Ze zijn lekker tegenstrijdig, maar toch heb ik het idee alsof ze een goede originele match zouden zijn.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ambrose schreef:
    I like her, Orton. ;D
    Ja, ik ga het doen. Zij en Caron in een originele relatie? Ze zijn lekker tegenstrijdig, maar toch heb ik het idee alsof ze een goede originele match zouden zijn.


    Thank you :3
    En ik vind het goed hoor :'D


    El Diablo.

    Mag ik de laatste man reserveren? Misschien denk je nu; wie is dat? Ik was Fireprooff, voorheen Whisperings. Maar aangezien ik lang niet online ben geweest, heb ik een nieuw account aangemaakt.


    You're so beautiful, but thats not why I love you ❤️