• Cheat on me



    Vijf koppels worden in een huis gestopt voor een programma op nationale tv. De koppels zetten hun relatie maximaal op de proef want niemand weet wie in het normale leven een echt koppel is. Iedereen gaat over grenzen om hun échte partner geheim te houden. Het koppel dat wint krijgt 50.000 euro.

    Om het de koppels moeilijker te maken zijn er natuurlijk ook nog de nodige verleidingen in het huis. Ze kunnen elke minuut van de dag elkaar in de gaten houden door middel van armbandjes die als zenders dienen. In de woonkamer hangt een grote tv met een plattegrond van het huis erop. Ieder persoon staat erop afgebeeld zodat je weet waar diegene is.

    Elk koppels slaapkamer is gelinkt aan een net op tv zodat de andere koppels alleen maar dat net in hoeven te vullen waardoor zij kunnen zien wat er gebeurd in de slaapkamer. Ook de mense thuis kunnen alles 24/7 volgen – iets wat de nodige tol eist van onze kandidaten.


          Rollen, dames —
    Nova Melisandre Faragio • Keynes
    Madeline Sara Hale • TheHangingTree
    Marianna Laure Clarke • Allirian
    Alexis Valentina da Cruz • Orton
    Nirvana Hood • Calendis


          Rollen, heren —
    Caron Tyrell Courts • Ambrose
    Matthew Connor Harding • ComingToTheTree
    Charlie Tristan Gibney • C_A_L_M
    Julian Louis Flaming • Lost_Voice
    Samuel James Parker • Aelyn


          Invullen –
    Naam
    Leeftijd
    Nationaliteit
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Geschiedenis
    Extra


          Regels —
    Tweehonderd woorden per post, minimaal!
    Geen ruzie OOC.
    Geduldig met elkaar omgaan.
    Topics worden uitsluitend geopend door mij, Keynes.
    Schrijf posts in ABN.
    Minstens één keer per week reageren.
    Geen personages van anderen besturen.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2014 - 18:46 ]

    MADELINE 'MADY' SARA HALE.
    "Never fear shadows. They simply mean there's a light shining somewhere nearby"



    Naam: Madeline 'Mady' Sara Hale.

    Leeftijd: 18 jaar.

    Nationaliteit: Australisch.

    Innerlijk: Madeline heeft een erg sterk karakter, ze weet wat ze wilt en zal alles geven om dat te kunnen bereiken. Als Madeline eenmaal een doel voor ogen heeft is er niemand die haar nog van dat doel kan afbrengen. Ze is erg vasthoudend en zal altijd door gaan en nooit opgeven. Madeline is niet op haar mondje gevallen en dat is te zien ook, ze zegt wat ze wilt zonder dat zich iets aantrekt van wat anderen vinden. Madeline is heel erg slim en begrijpt en doorziet de meeste dingen die de meesten van haar leeftijd niet begrijpen. Hiermee lijkt ze ook volwassener dan ze is en wordt ze vaker serieus genomen door volwassenen. Madeline is ook erg sluw. Madeline kan soms wel een beetje snel op haar teentjes getrapt zijn en soms iets te fel en gemeen reageren. Met Madeline wil je echt geen ruzie hebben omdat ze dan echt haar gemene en achterbakse kant laat zien. Als Madeline van je houdt zal ze alles geven om je te beschermen en je gelukkig proberen te maken. Je moet Madeline's geliefden zeker niet kwetsen want dan zal ze er alles aan doen om jouw leven te verzieken. Madeline heeft hele duidelijke normen en waarden en zal het liefste willen dat iedereen het met haar eens is op dat gebied. Madeline is erg perfectionistisch en een beetje een control freak, wanneer iets niet gaat zoals zij het wilt kan ze heel erg gefrustreerd raken. Madeline is niet heel erg geduldig en vindt dat mensen erg veel tijd besteden aan treuzelen. Zelf is ze erg recht door zee en doet ze wat ze wilt. Madeline kan er niet tegen als ze geen gelijk krijgt en zal altijd haar zin willen hebben. Soms ziet Madeline de grenzen niet goed waardoor ze mensen onbedoeld kwetst.

    Uiterlijk: [FC: Daria Sidorchuk] Madeline is smal en dun gebouwd, haar slankheid heeft ze niet te danken aan weinig eten maar gewoon aan haar bouw. Ze is altijd zo geweest. Madeline heeft lang, roodkleurig haar wat tot het midden van haar rug komt. Haar haar heeft een mooie slag in zich en lijkt altijd te bewegen alsof het van vuur gemaakt is. Madeline heeft groen bruine ogen omlijst door een volle laag wimpers. Madeline is zonder twijfel knap te noemen. Haar gelaatstrekken zijn mooi opgebouwd en haar huid heeft een blanke kleur zonder vlekjes of bultjes. Ze heeft een smalle neus die, net zoals haar wangen, bezaait is met kleine sproetjes. Madeline heeft volle lichtrode lippen. Madeline heeft een mooi en krachtig lichaam met op de juiste plekken rondingen.

    Geschiedenis: Madeline heeft een redelijk prettige jeugd gehad ondanks dat haar ouders vaak weg waren omdat ze beide drukke banen hadden. Madeline is altijd al een persoon geweest met veel vrienden al van jongs af aan. Madeline's ouders verdienen erg veel geld waardoor ze in haar jeugd niks tekort is gekomen. Madeline heeft een aantal jaren op de basisschool en middelbare school overgeslagen omdat ze veel slimmer was dan haar meeste leeftijdsgenoten. Daarom studeert ze nu ook al. Madeline's droom is om de wereld rond te reizen, het liefste samen met haar vriend, alleen zullen haar ouders dat nooit accepteren omdat ze willen dat ze eerst haar diploma haalt en vervolgens gaat werken terwijl Madeline dat echter niet zou willen. Zij wilt dingen doen in haar leven die haar gelukkig maken.

    Extra:

    [ bericht aangepast op 25 dec 2014 - 22:09 ]


    -

    Ik heb Charlie nog iets aangepast


    Bowties were never Cooler


    Matthew 'Matt' Connor Harding


    Naam
    Matthew Connor Harding, maar door vrienden wordt hij meestal Matt genoemd. Matthew vindt hij ook niet echt een mooie naam, en als hij zich voorstelt zegt hij er meestal achteraan; 'maar zeg maar Matt.'
    Leeftijd
    Matthew is 19 jaar oud, en is geboren op een herfstige dag, 3 november.
    Nationaliteit
    Matthew komt uit Australië, waar hij al zijn hele leven woont. Toch heeft hij het voor elkaar gekregen niet eens zo heel bruin te zijn; hij is er zelf nog niet achter hoe dat is gebeurt.
    Innerlijk
    Matthew is een gezellige, grappige jongen. Hij houdt niet van stiltes en is meestal altijd ergens mee bezig. Ook is hij erg onhandig, en stoot hij van alles om. Praten doet hij altijd en overal, over alles wat er in hem op komt. Dat is misschien wel zijn grootste talent, praten. Hij doet het veel, en is er goed in. Hij zegt wel de juiste dingen op het juiste moment, en als niemand weet hoe te reageren op iets, is hij degene die de spanning doorbreekt.
    Hij doorbreekt spanningen niet alleen met zijn gepraat, maar ook met zichzelf zijn. Gewoon door iets om te stoten of iets doms te doen barst iedereen in lachen uit.
    Maar deze jongen kan ook gemeen doen, maar alleen als die persoon het verdient. Dan kan hij erg fel zijn en zal hij zijn talent om te praten omzetten om diegene te verwonden met woorden.

    Uiterlijk
    FC: Dylan O'Brien
    Matthew is geen lelijke jongen, dat kan je wel zeggen. Hij heeft een beetje een baby-face, waardoor hij er een beetjej jong uit ziet. Zijn haar is donkerbruin, en zijn ogen kastanje bruin. Matt is redelijk lang, 1.84. Maar hij lijkt eerder slungelig door zijn onhandigheid. Hij kan heel schattig glimlachen. ik kan nog wel uren doorgaan over hoe Dylan eruit ziet maar dat doe ik niet

    Geschiedenis
    Matthew is opgegroeid in een redelijk arm gezin; zijn moeder was werkloos, en zijn vader werkte vaak overuren om genoeg geld thuis te brengen. zijn jongere zusje was daarnaast ook nog eens autistisch, wat ook voor problemen bij hun thuis zorgt. Dit is ook waarom Matt zo graag mee wilde doen; zodat hij weg kon van huis en als hij terug zou komen veel geld had. En vervolgens zou hij met zijn vriendin gaan samenwonen, hoe jong ze ook zijn. Dat is het plan van Matt. Het probleem is, dan moeten ze wel winnen. Anders zal hij, zodra hij thuis komt, al het geld dat hij verdient aan zijn familie moeten geven, en zal hij nooit onafhankelijk worden. Hij houdt wel van zijn familie, anders was hij al lang weggeweest.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2014 - 16:22 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    Matt is wel af denk ik, is hij goed?


    “A queen will always turn pain into power.”

    Aelyn schreef:
    Mag ik de laatste man reserveren? Misschien denk je nu; wie is dat? Ik was Fireprooff, voorheen Whisperings. Maar aangezien ik lang niet online ben geweest, heb ik een nieuw account aangemaakt.


    Ja, ik zal je erbij zetten zodra ik op mijn laptop zit. (:

    Is er nog een jongen vrij, alsjeblieft? ^^


    You save everyone, but who saves you?

    serein schreef:
    Is er nog een jongen vrij, alsjeblieft? ^^


    Nee, sorry. Aelyn was net iets eerder.

    ComingToTheTree schreef:
    Matt is wel af denk ik, is hij goed?


    “A queen will always turn pain into power.”

    ComingToTheTree schreef:
    (...)


    Ik zal hem zo even doorlezen. Mijn mobiel doet raar. :c

    [ bericht aangepast op 22 dec 2014 - 15:24 ]

    Keynes schreef:
    (...)

    Tussen de 18 – 30, dus dat kan gewoon.

    Ik zal verder iedereen erbij zetten. :3


    Bowties were never Cooler

    ComingToTheTree schreef:
    (...)


    Hij is goed. :Y)

    Waar speelt dit zich af? Ik zal mijn personage vandaag proberen af te maken, maar ivm de feestdagen kan het wat langer duren. Ik doe m'n best. (:
    Ik FC Connor Franta (H)


    You're so beautiful, but thats not why I love you ❤️

    Aw, zo jammer dat dit al vol zit want zo'n leuk idee. Ik ga het dan maar volgen denk ik, haha.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Aelyn schreef:
    Waar speelt dit zich af? Ik zal mijn personage vandaag proberen af te maken, maar ivm de feestdagen kan het wat langer duren. Ik doe m'n best. (:
    Ik FC Connor Franta (H)

    COONNNOOOOOOOR (H)


    “A queen will always turn pain into power.”

    Aelyn schreef:
    Waar speelt dit zich af? Ik zal mijn personage vandaag proberen af te maken, maar ivm de feestdagen kan het wat langer duren. Ik doe m'n best. (:
    Ik FC Connor Franta (H)


    Het speelt zich af in Amerika.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2014 - 13:06 ]