• Cheat on me



    Vijf koppels worden in een huis gestopt voor een programma op nationale tv. De koppels zetten hun relatie maximaal op de proef want niemand weet wie in het normale leven een echt koppel is. Iedereen gaat over grenzen om hun échte partner geheim te houden. Het koppel dat wint krijgt 50.000 euro.

    Om het de koppels moeilijker te maken zijn er natuurlijk ook nog de nodige verleidingen in het huis. Ze kunnen elke minuut van de dag elkaar in de gaten houden door middel van armbandjes die als zenders dienen. In de woonkamer hangt een grote tv met een plattegrond van het huis erop. Ieder persoon staat erop afgebeeld zodat je weet waar diegene is.

    Elk koppels slaapkamer is gelinkt aan een net op tv zodat de andere koppels alleen maar dat net in hoeven te vullen waardoor zij kunnen zien wat er gebeurd in de slaapkamer. Ook de mense thuis kunnen alles 24/7 volgen – iets wat de nodige tol eist van onze kandidaten.


          Rollen, dames —
    Nova Melisandre Faragio • Keynes
    Madeline Sara Hale • TheHangingTree
    Marianna Laure Clarke • Allirian
    Alexis Valentina da Cruz • Orton
    Nirvana Hood • Calendis


          Rollen, heren —
    Caron Tyrell Courts • Ambrose
    Matthew Connor Harding • ComingToTheTree
    Charlie Tristan Gibney • C_A_L_M
    Julian Louis Flaming • Lost_Voice
    Samuel James Parker • Aelyn


          Invullen –
    Naam
    Leeftijd
    Nationaliteit
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Geschiedenis
    Extra


          Regels —
    Tweehonderd woorden per post, minimaal!
    Geen ruzie OOC.
    Geduldig met elkaar omgaan.
    Topics worden uitsluitend geopend door mij, Keynes.
    Schrijf posts in ABN.
    Minstens één keer per week reageren.
    Geen personages van anderen besturen.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2014 - 18:46 ]

    Vraagje: Moest niet iedereen tussen de 18 en de 30 zijn?


    Bowties were never Cooler

    C_A_L_M_ schreef:
    Vraagje: Moest niet iedereen tussen de 18 en de 30 zijn?


    Ik zag het ook. x:
    Wat ben ik met zulke RPG's altijd blij dat ik een man speel. De vrouwen in RPG's zijn altijd écht vrouwen, terwijl de mannen haast altijd broekkies zijn die net 18 lijken. x: Ik wil wel eens échte mannen zien - Charlie ziet er gelukkig ook ouder uit, dan zal ik al zeker niet de enige zijn.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ambrose schreef:
    (...)

    Ik zag het ook. x:
    Wat ben ik met zulke RPG's altijd blij dat ik een man speel. De vrouwen in RPG's zijn altijd écht vrouwen, terwijl de mannen haast altijd broekkies zijn die net 18 lijken. x: Ik wil wel eens échte mannen zien - Charlie ziet er gelukkig ook ouder uit, dan zal ik al zeker niet de enige zijn.


    Ondanks dat mijn personage 21 is, ben ik het met je eens. (:


    You're so beautiful, but thats not why I love you ❤️

    Ambrose schreef:
    (...)

    Ik zag het ook. x:
    Wat ben ik met zulke RPG's altijd blij dat ik een man speel. De vrouwen in RPG's zijn altijd écht vrouwen, terwijl de mannen haast altijd broekkies zijn die net 18 lijken. x: Ik wil wel eens échte mannen zien - Charlie ziet er gelukkig ook ouder uit, dan zal ik al zeker niet de enige zijn.


    Je bent inderdaad niet de enige, maar jammer genoeg gebeurt het maar weinig


    Bowties were never Cooler



    Samuel James Parker
    Coffee makes it better.


    Leeftijd

    Samuel is eenentwintig jaar oud, geboren op zachte lentedag. Veertien april, dezelfde dag als zijn neef Donovan, die hij niet erg graag mag. Vandaar dat hij zijn verjaardag nooit zo leuk vond, totdat hij bekende dat hij zijn verjaardag liever zelf vierde.

    Nationaliteit:

    Samuel is half Brits, half Amerikaans. Zijn ouders hebben elkaar ontmoet toen zijn moeder een uitwisselingsproject deed met zijn oom. Toen Samuels moeder in Engeland was, viel ze direct voor zijn vader. Zijn vader emigreerde naar Amerika en in San Francisco werd Samuel James Evans geboren. De Britse grootouders van het pasgeboren jongetje emigreerden ook naar Amerika toen ze het nieuws hoorde. Ze hadden behalve Samuels vader geen ander kind. Dankzij zijn vader en grootouders houdt Samuel een licht Brits accent over aan zijn achtergrond.

    Innerlijk:

    Samuel is een sociale jongen. Hij was vroeger op school overal bij betrokken. Zowel bij de ruzies uit de brugklas, als bij de foto's in de schoolkrant. Sam zal met iedereen een praatje maken, mocht die persoon dat nodig hebben, of als hijzelf zin had om te praten. Wat er ook is, Samuel zal het altijd kwijt moeten aan zijn ouders, zusje, of vrienden. Vandaar dat de jongen géén geheimen kan bewaren. Dit kan hem onbetrouwbaar laten lijken, maar dat is hij niet. Samuel zal er alles aan doen om het góéd te doen. Een perfectionist kan je hem niet noemen, maar Sam is wel zo'n soort persoon dat ervan houdt als alles oké is. Ook is hij een erg lieve jongen. Soms iets lief. Hij zal altijd een ander boven zichzelf verkiezen, tenzij hij je niet mag. Dan besta je niet voor hem. Sam is ook een beetje naïef. Als je hem zou vertellen dat je morgen alleen roze mag dragen, zou de jongen, volledig roze gekleed, de volgende dag verschijnen, zonder iemand er verder naar te vragen. Wat dat betreft is Samuel ook wel erg nonchalant te noemen. Op sommigen punten, dan. Als het gaat om controle of iets klopt, kan Sam het zo vergeten. Maar als het gaat over vriendschappen moet alles goed zijn.
    Als Samuel je niet mag, of je hebt iets gezegd of gedaan wat hem niet aanstaat, wordt hij boos. Maar dan ook heel boos. Sam is te lief (en niet erg gespierd) om geweld te gebruiken, maar met woorden komt hij al een heel eind. De jongen weet precies de gevoelige snaar te raken en daar maakt hij vaak misbruik van. Soms is hij zo kwaad dat hij van alles naar je hoofd schreeuwt en als het hem heeft geraakt, huilt hij erbij. Samuel huilt niet vaak in openbaar, maar hij is af en toe wel verdrietig, al weet hij niet waarom. Dan zit hij op zijn bed en rollen de tranen plotseling over zijn wangen. Meestal is dat als hij ergens mee zit. Soms heeft er een vriend of een familielid er iets mee te maken, want vrienden en familie pijn doen, verraden… etc. vindt Sam het ergste wat er is.
    Ook kan Samuel erg jaloers zijn. Als iemand iets heeft wat eigenlijk van hem is en/of van hem hoort te zijn, komen de gevoelens omhoog en zal hij er alles aan doen om te krijgen wat hij wilt. Niet een erg goede eigenschap, want Sam heeft hier al vaker voor gelogen. De jongen kan goed liegen en maakt hier verkeerd gebruik van, wat niet altijd positief afloopt.
    Toch heeft deze jongen ook wel weer iets prettig gestoords in zich. Hij heeft geen ADHD, maar hij kan af en toe wel erg druk en hyper zijn. Hij kan mensen altijd aan het lachen maken en dankzij zijn creatieve brein komen de raarste ideeën weleens in hem op. Samuel is niet echt populair te noemen, maar hij heeft een aantal goede vrienden, waar hij heel blij mee is.

    Uiterlijk:

    Samuel is kaal geboren, maar al snel verschenen blonde haardjes op zijn hoofd. Later verkleurde dezen en nu zijn ze donkerblond. Sam heeft een simpel kapsel; een simpele kuif die omhoog staat. Het ziet er makkelijk uit, maar als hij opstaat lijkt Samuels haar wel een vogelnest en moet hij er een beetje gel indoen om het een beetje in model te krijgen. Zijn ogen zijn groen - dit is ook waar vele meisjes voor vallen - en zitten vol met vrolijke twinkelingen en liefde. Samuel is niet erg gespierd, maar wel slank gebouwd en weegt 72 kilo. Hij probeert wel twee keer per week naar de sportschool te gaan. Erg lang is Samuel niet, veel mensen noemen hem dan ook "wat kleiner". De jongen is 1.74 en hij vind dat wel best. Sam moet zich vaak scheren en gaat vaak naar de kapper want zowel zijn gezichtshaar als het haar op zijn hoofd groeit als kool.
    Samuel heeft een litteken op zijn voorhoofd, dit omdat hij tijdens gym ooit eens zijn hoofd tegen een poot van een bok heeft gestoten, waarna hij een gat in zijn hoofd had.

    Geschiedenis:

    Samuel is geboren in een ziekenhuis, in Californië, San Francisco en vanaf dat moment was hij niet weg te denken uit zijn familie. De jongen heeft een erg drukke jeugd gehad, geen slechte, zeker niet. Al sinds hij kon praten was Samuel een grote prater en erg sociaal. Hij kon het goed vinden met zijn acht neefjes en nichtjes en zijn kleine zusje (waar hij zielsveel van houdt) Katey. Aangezien Samuel al snel kon praten, was lezen ook niet moeilijk voor hem en schrijven ook niet. Toen de jongen vier was en voor het eerst naar de basisschool ging, schreef hij al duizenden verhalen in een notitieblokje. Hoewel hij op reken- en wiskundig gebied wat strubbelingen had, verliep Samuels basisschooltijd prima, geweldig, kan je eigenlijk wel zeggen. In het eerste jaar van de middelbare school pakte Samuel zijn liefde voor het schrijven weer op en begon hij aan zijn eerste, echte verhaal. Hier deed hij een half jaar over, maar durfde het niet naar een uitgever te sturen, ondanks het positieve commentaar van familie, vrienden en docenten. Samuel bleef schrijven, maar heeft nog nooit wat naar een uitgever gestuurd. Ook zijn middelbare schooltijd ging Samuel makkelijk door, op de pubertijd na dan. Daar heeft hij erg veel last van gehad. Rare gedachtes over wat anderen van hem zouden denken, onzekerheid, verdriet, boosheid… Een tijd lang ging het niet goed met Samuel. Zijn familie heeft hulp gezocht, die de jongen zonder tegenspreken aannam, hij hoopte al dat hij hulp zou krijgen. Na een aantal jaar ging het beter met Samuel en daarom kreeg hij op zijn zeventiende verjaardag Amoré, zijn Border Collie waar Samuel zielsveel van houdt.

    Extra:

    Op het plaatje is te zien dat Samuel een liefde heeft voor koffie. Een grote liefde. Samuel heeft altijd wel een thermoskan koffie in zijn tas zitten. Verder heeft hij altijd een notitieboekje bij zich waar hij zijn ideeën in opschrijft en schrijft hij nog steeds verhalen op zijn laptop, die hij ook vaak bij zich heeft. Behalve het schrijven en koffie heeft Samuel twee andere liefdes in zijn leven: zijn zusje Katey en zijn hondje Amoré. Ook Amoré neemt Sam overal mee naartoe. Hij is blij met wat hij heeft.


    You're so beautiful, but thats not why I love you ❤️

    Is hij zo goed? Heb er de hele avond over gedaan… x


    You're so beautiful, but thats not why I love you ❤️

    Zou ik een meisje mogen reserveren?


    Geloof niet alles wat je denkt

    Primie schreef:
    Zou ik een meisje mogen reserveren?


    Sorry, het zit vol.

    Aelyn schreef:
    Is hij zo goed? Heb er de hele avond over gedaan… x


    Ja hij is goed, er mogen alleen geen huisdieren in het huis dus zijn hondje mag niet mee...

    Keynes schreef:
    (...)

    Ja hij is goed, er mogen alleen geen huisdieren in het huis dus zijn hondje mag niet mee...


    Nee, dat had ik al begrepen. Daarom had ik het hondje ook bedacht. Ik heb al een tijd niet lang meegedaan aan een RPG. Het was echt super om weer een personage uit te schrijven.


    You're so beautiful, but thats not why I love you ❤️

    Is het mogelijk dat de rollen van Aelyn en mij samen een echt koppel vormen? c:
    We hebben het samen besproken en waren het er allebei over eens, dus zouden we het erg op prijs stellen als je (Keynes) hiermee rekening wil houden tijdens het 'loten'. c:


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Calendis schreef:
    Is het mogelijk dat de rollen van Aelyn en mij samen een echt koppel vormen? c:
    We hebben het samen besproken en waren het er allebei over eens, dus zouden we het erg op prijs stellen als je (Keynes) hiermee rekening wil houden tijdens het 'loten'. c:


    Fine with me. :Y)

    Voor de duidelijkheid --- je brengt meer tijd door met degene waarmee je een fake koppel bent dan je echte partner. c:

    Can't wait to start! (:


    You're so beautiful, but thats not why I love you ❤️

    Aelyn schreef:
    Can't wait to start! (:
    Same for me, haha. c:


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Calendis schreef:
    (...) Same for me, haha. c:


    Ik wil het speeltopic 26 december (tweede kerstdag) – in de avond – openen. Dan kan iedereen rustig over zijn posts doen aangezien de meesten het dan nog druk hebben. Daarom wil ik graag dat de rollen van TheHangingTree en Lost_Voice voor morgenavond zijn ingevuld. Dan kan ik de dag daarop in de ochtend op mijn gemak de koppels indelen. (:

    [ bericht aangepast op 24 dec 2014 - 16:02 ]