• Hoihoi,
    Via Whatsapp praat ik met een jongen die ik niet ken maar wel gewoon in Nederland woont (dus niet iemand uit India zoals mijn vorige twee topics over internetvrienden, haha, ben ik weer met mijn internetvrienden :'D).
    Hij is hartstikke aardig, daar kan je echt niks van zeggen, het probleem is alleen dat ie héél véél praat en mij héééél veel vraagt. Als ik zeg dat ik bijvoorbeeld aan het eten ben, gaat ons gesprek zegmaar zo (mijn antwoorden heb ik er tussenuit gehaald want dan wordt het onoverzichtelijk): "Hey, wat doe je? Oh, ben je aan het eten? Wat eet je? Is het lekker? Dat vind ik ook lekker! Wat is jouw favoriete eten? Waarom? Wat doe je nu?" En zo gaat het maar door en door. Meestal vind ik het wel gezellig, maar soms kan ik me er kapot aan ergeren.
    Nu wilde ik aan jullie vragen hoe jullie met zulke mensen omgaan. Geef je gewoon korte antwoorden, antwoord je gewoon niet, etc? Niet antwoorden vind ik namelijk lullig, maar korte antwoorden geven ook. Ik heb wel eens gezegd dat ik niet altijd zin heb om te praten, maar dat lijkt hij geloof ik niet te snappen. Dus, misschien hebben jullie tips?

    xx


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Iemand doet dat ook wel eens bij mij, maar dan negeer ik hem gewoon. Als ik geen zin heb om te praten, dan reageer ik gewoon niet. Dat is nooit iets persoonlijks richting de ander, maar gewoon dat ik er geen zin in heb.
    Die jongen met wie ik praatte vond dat niet leuk, maar hij deed ook wel heel erg alsof ik van hem was en dus altijd moest reageren. Daar werd ik boos van :') Maar jouw situatie zal wel iets anders zijn.
    Succes ermee!

    Jaa, ik doe hetzelfde als Ungoliant. Negeren. Ik zet mijn wifi uit, antwoord op de andere vragen, ga van Whatsapp af en zet mijn wifi weer aan. Zo kan ik wel blijven kletsen met mijn andere vrienden, zonder dat hij door heeft dat ik hem negeer, want ik ben dan gwn offline gebleven..Na een tijdje praat ik dan weer tegen hem als ik er zin in heb. Ook zet ik mijn wifi onder het eten gwn uit, dat kun je ook tegen hem zeggen, dat je niet op je mb mag onder het eten..
    en dan ook echt gwn niet reageren als ie door blijft spammen.


    ~My Mind Is Free~

    Ik voel nooit zo'n drang om direct te antwoorden. Je bent bezig, doe gewoon je ding. Je mag toch best een eigen leven hebben? Het lijkt erop alsof hij daar namelijk geen besef van heeft. Gewoon je dingen doen, en wanneer je daarmee klaar bent en zin hebt in hem, praat je met hem.
          Mensen voelen zich op Whatsapp vaak gedwongen direct te antwoorden, ik vind dat zo'n onzin.


    I'm your little ray of pitch black.

    Hmm, thanks allemaal, ik zal het proberen! Die van wifi uit, antwoorden, wifi aan is idd een hele goede. Dank je!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oh, dat ken ik echt heel erg en ik moet je zeggen dat het negeren geen goed plan is. Mijn 'beste vriendin' is net zo hyper en meestal geef ik een rustig antwoord op de vraag, en als zij hierna net zo'n druk antwoord geef wijs ik haar hier op. "Oke, even rustig aan met de vragen. Je bent zo druk." Zoiets.
    Geloof me, wees blij dat het alleen via app is - in 't echt is het nog erger :')
    De laatste tijd vind ik het echter steeds irritanter worden en spamt ze mijn app vol met berichten, wat ik negeer (want het irriteert me alleen nog maar meer) en uiteindelijk komt ze met het verbreken van contact. Zeg dus gewoon eerst eerlijk je mening tegen de kerel en als hij dan nog doorgaat negeren. Hij wilt dan blijkbaar niet luisteren.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ja, zo een heb ik er ook. En als je dan niet binnen één minuut reageert krijg je drie berichten met '?' binnen. Ik reageer meestal gewoon alleen op het laatste wat die persoon vraagt en niet al te uitgebreid, dan snapt ie de hint meestal wel. Wat klinkt dit eigenlijk gemeen ^^'. Maar ik snap gewoon heel goed dat je je eraan irriteert. Soms wil je gewoon even wat anders doen dan constant met je mobiel in je hand zitten.


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    Ja, zo een heb ik er ook. En als je dan niet binnen één minuut reageert krijg je drie berichten met '?' binnen. Ik reageer meestal gewoon alleen op het laatste wat die persoon vraagt en niet al te uitgebreid, dan snapt ie de hint meestal wel. Wat klinkt dit eigenlijk gemeen ^^'. Maar ik snap gewoon heel goed dat je je eraan irriteert. Soms wil je gewoon even wat anders doen dan constant met je mobiel in je hand zitten.


    Precies dit, eigenlijk.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Zet het piepgeluidje gewoon uit

    Mensen die me kennen snappen dat ik vaak heel lang niet reageer op hun berichten omdat ik vaak gewoon geen zin heb om te reageren, maar uiteindelijk reageer ik nog wel. Tenzij er al een nieuw bericht is gestuurd. Gewoon reageren wanneer je wilt reageren en vaak mindert het dan wel.


    Take me to wonderland

    Ik heb het gisteren tegen hem gezegd, nadat hij me voor de vijfde keer had gevraagd wat ik aan het doen was. Hij had het meteen over amper praten wat ik ook weer niet nodig vond, maar ik merk vandaag wel dat ie me iets meer met rust laat. Thanks guys!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Geen probleem!


    Don't walk. Run, you sheep, run.