• Ik ben van plan een nieuw verhaal te beginnen over BBC's Merlin (een serie) en heb ook wel een verhaallijn, maar nog geen titel. Nu zijn hier op Quizlet genoeg creatieve mensen die goed zijn in het bedenken van Quizlet, dus hoop ik dat iemand mij wil helpen.

    Samenvatting:

    In Camelot is magie verboden. Er is echter een verborgen groep van magiërs die zich verstopt, diep in de bossen. Een daarvan is (naam), een jonge heks die niks anders wil dan geaccepteerd worden in de samenleving. Met een groepje van die magiërs smeden ze een plan om ervoor te zorgen dat het koninkrijk over genomen kan worden door hun.(naam)s rol daarin is om ervoor te zorgen dat prins Arthur haar compleet vertrouwt. Ze moet ervoor zorgen dat hij verliefd op haar wordt.
    Het plan voeren ze uit. Arthur, zijn ridders en zijn hulpje, Merlin, vinden op de weg terug naar huis een gewond meisje, wat (naam) is. Ze nemen haar mee naar het kasteel en daar verzorgt Gaius haar. Ze zegt dat ze geen familie meer heeft en gaat wonen bij Gwen, de dienstmeid van het kasteel.
    Na een tijdje krijgt ze een goede relatie met Arthur en hij valt ook voor haar. Maar (naam) heeft haar hart verloren aan Merlin, de hulp van Arthur die ook magie bezit. Ze komt voor moeilijke keuzes te staan. Wil ze nog wel doorgaan met het plan? Of kiest ze ervoor om samen met Merlin weg te rennen?


    Dat was het wel ongeveer. Ik zoek dus een titel, het liefst niet te lang en Engels. Als er een paar titels zijn dan maak ik een poll.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Misschien iets als de naam van het personage of misschien 'Forbidden', verwijzend naar de verboden magie en de verboden gevoelens die ze krijgt voor Merlin...
    Ik vind het in ieder geval een leuk idee!


    Pluk de dag, misschien is het je laatste...

    Ik ben niet zo goed met titels... Misschien schiet er zo wat te binnen, maar zou je wel willen zeggen als je begint? :3


    obsessive rage

    DeNaamIsKris schreef:
    Misschien iets als de naam van het personage of misschien 'Forbidden', verwijzend naar de verboden magie en de verboden gevoelens die ze krijgt voor Merlin...
    Ik vind het in ieder geval een leuk idee!


    Dat vind ik een mooie titel :)

    @SirenSinging, zal ik doen.


    Spoiler alert: you will save yourself