• Ik ben een groot liefhebber van eten- een echte bourgondiër om het zo maar te zeggen. Kerst is daarom een van mijn favoriete periodes van het jaar. Nu ben ik benieuwd naar wat jullie allemaal eten met Kerst dit jaar, om me daarbij te verlekkeren en om misschien ideeën op te doen.
    Voel je vrij om hier je kerstmenu's te plaatsen, van zowel vanavond als Eerste en Tweede Kerstdag, je kerstontbijt of al het lekkers dat je tussendoor eet: cakes, taarten of hapjes bij de borrel met eventueel foto's.

    Om alvast af te trappen: ik eet vanavond varkensbuik met kruiden en venkel en als toetje bosvruchtenparfait die ik zelf heb gemaakt.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Nou, mijn eten van vandaag was echt geweldig.

    Voorgerecht:

    Kippenleverpate met geroosterd brood en daarbij caipirinha's

    ~

    Garnalencocktail


    Hoofdgerecht

    Runderribstuk met mierikswortelsaus

    ~

    Salade met dadels, kaas en geroosterde noten

    ~

    Stoofpeertjes

    ~

    Aardappelgratin


    ~

    Vier verschillende soorten bieten


    Nagerecht:

    Dadeltaart

    ~

    Zelfgemaakt kokosijs

    ~

    Lemon Curd Cake

    [ bericht aangepast op 26 dec 2014 - 1:19 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Niphredil schreef:
    Nou, mijn eten van vandaag was echt geweldig.

    Voorgerecht:

    Kippenleverpate met geroosterd brood en daarbij caipirinha's

    ~

    Garnalencocktail


    Hoofdgerecht

    Runderribstuk met mierikswortelsaus

    ~

    Salade met dadels, kaas en geroosterde noten

    ~

    Stoofpeertjes

    ~

    Aardappelgratin


    ~

    Vier verschillende soorten bieten


    Nagerecht:

    Dadeltaart

    ~

    Zelfgemaakt kokosijs

    ~

    Lemon Curd Cake


    Alles (behalve de vis dingen) klinkt echt suuuuuuuuuperlekker O.o

    Wij hadden vandaag rollade, gewokte aardappeltjes in stervorm en sperziebonen (sperziebonen, bah.)
    Morgen gourmet, en dan derde kerstdag waarschijnlijk de restjes van het gourmet aangezien we altijd overhouden


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Gaudino schreef:
    (...)

    Alles (behalve de vis dingen) klinkt echt suuuuuuuuuperlekker O.o

    Wij hadden vandaag rollade, gewokte aardappeltjes in stervorm en sperziebonen (sperziebonen, bah.)
    Morgen gourmet, en dan derde kerstdag waarschijnlijk de restjes van het gourmet aangezien we altijd overhouden


    Rollade is echt megachill, aardappels ook, maar inderdaad sperziebonen zijn echt walgelijk. Gelukkig kun je vanavond gourmetten waar je zin in hebt.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Vandaag eet ik blijkbaar dürüm döner.
    Oh well, I'm not complaining. I love döner :'D


    El Diablo.

    Wij hebben gourmet gegeten met kerst. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gisteren als hapjes, toast/cracker met paturain en mayonaise & garnalen. Als diner een broodje shoarma en vanmorgen als kerstontbijt havermoutpap + een stuk kerstbrood.


    Physics is awesome