• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    'Darling, just hold on'

    Sometimes a lie is better than the truth


    wat was dit ookalweer

    Stylinsexual schreef:
    Sometimes a lie is better than the truth


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Mijn vader toen hij net wilde vragen of mijn moeder de Lama's had opgenomen: "Heb je dat ene programma geprogrammeerd, dat over de jakhalzen?"


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Zo blij met deze nieuwe username! (:


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Awh, dat vond ik zo schattig :3 Wat een kjoetiepoetie woeffie ben je toch :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Oh wat heb ik een hekel aan tienermeisjes van vijftien/zestien die hun best doen om met moeilijke woorden te praten, hun rollen zo lang mogelijk te maken, de meest afgezaagde quotes herhalen en gewoonweg een hipster willen zijn :'D. Like dude, heb je echt niet door dat jij niet die ene uitzondering bent die zo geweldig is?


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Zo zo, dat is enorm volwassen van je.

    Jij bent echt oprecht te sneu voor woorden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ungoliant schreef:
    Zo zo, dat is enorm volwassen van je.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Cute.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    I'm not good enough to be your girl. I know for sure you already have another one.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Begin fb een beetje eng te vinden... Krijg ik iemand die ik via een internet spel ken voorgesteld als vriend, zonder dat ik maar ooit wat met zijn fb heb gedaan.


    Stenenlikker

    Dornan schreef:
    Jij bent echt oprecht te sneu voor woorden.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Dornan schreef:
    Jij bent echt oprecht te sneu voor woorden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Fuck D;


    To the stars who listen — and the dreams that are answered