• Mag gesloten worden

    [ bericht aangepast op 16 maart 2016 - 0:14 ]


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    MT. Ik heet Amber, btw.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik ben Miriam


    Bowties were never Cooler

    Ghello, friends. Ik ben Lene ^^


    kindness is never a burden.

    Wil iemand connecties met Kevin?


    Bowties were never Cooler

    Ik ben Fabiënne. ^^
    Mijn personages staan altijd open voor relaties, trouwens, alhoewel jullie nog niet veel over ze kunnen lezen. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Als iemand een relatie (wat voor een, alles van vrienden tot vijanden of romantisch is goed voor mij) wil met een van mijn personages, gooi maar mijn richting uit
    Ze staan ondertussen beide online


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Ik heb bij kev nog iets toegevoegd over zijn favoriete taal, wapen, etc, die hij gebruikt.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2015 - 0:08 ]


    Bowties were never Cooler

    Misschien dat Kevin en Frei samen bij elkaar in de klas hebben gezeten, en veel samen hebben getraind. Nu duiken ze nogsteeds als ze beiden vrije tijd hebben samen wel de sportschool in om alles even te laten varen?


    Bowties were never Cooler

    Kregen alle leden op hun achttiende een uitnodiging? Of kan dat jonger en ouder zijn?


    kindness is never a burden.

    CalTHood schreef:
    Misschien dat Kevin en Frei samen bij elkaar in de klas hebben gezeten, en veel samen hebben getraind. Nu duiken ze nogsteeds als ze beiden vrije tijd hebben samen wel de sportschool in om alles even te laten varen?


    klinkt goed voor mij.
    Misschien dat Frei, gezien haar koken, hem vast wel eens wat probeert te voeren, omdat ze hem zo vreselijk mager vind. (met een gezicht van: eten, voor je in elkaar stuikt, mager skelet)


    Rockbell schreef:
    Kregen alle leden op hun achttiende een uitnodiging? Of kan dat jonger en ouder zijn?


    algemeen is het inderdaad op 18. Er zijn uitzonderingen, maar die komen zelden tot nooit voor. En dan bedoel ik uitzonderingen van jaar eerder/later. Soms is het wel eens een paar maanden na de verjaardag, maar algemeen op 18.
    en als het toch voorkomt is het eerder later, dan vroeger.
    Waarom? Omdat 18 algemeen genomen de leeftijd van volwassenheid is en waarop je zelf alles kan beslissen. Voor die leeftijd ben je immers nog onder de hoede van je ouders/voogd/etc


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Alrighty, bedankt!


    kindness is never a burden.

    Rockbell schreef:
    Alrighty, bedankt!


    geen probleem.


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Ghehehe, en hij die dan 3 stomme akkoorden aanslaat op z'n gitaar zo van 'No thanks, I'm full" en haar dan probeert Iers te leren in plats van verplicht de pan leeg te eten.

    Ik hoop dat hij na aanpassingen nogsteeds goed is

    [ bericht aangepast op 28 aug 2015 - 0:12 ]


    Bowties were never Cooler

    CalTHood schreef:
    Ghehehe, en hij die dan 3 stomme akkoorden aanslaat op z'n gitaar zo van 'No thanks, I'm full" en haar dan probeert Iers te leren in plats van verplicht de pan leeg te eten.

    Ik hoop dat hij na aanpassingen nogsteeds goed is


    Kan ze lekker moordend gaan kijken met de pollepel in de aanslag en hem gelijk een cursus Noors geven om tegen z'n iers in te gaan XD

    ja hoor, geen probleem. Tis niet dat hij opeens iemand heel anders is ;)
    De meeste leren toch russisch, dus verstaan ze hem wel, ook al is de officiele voertaal van de organisatie Engels (vanwege het internationale gezelschap en om alles een beetje overzichtelijk te houden, dat het ene rapport niet frans is en het ander van dezelfde missie chinees)


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    CiriOfRivia schreef:
    (...)

    Kan ze lekker moordend gaan kijken met de pollepel in de aanslag en hem gelijk een cursus Noors geven om tegen z'n iers in te gaan XD

    ja hoor, geen probleem. Tis niet dat hij opeens iemand heel anders is ;)
    De meeste leren toch russisch, dus verstaan ze hem wel, ook al is de officiele voertaal van de organisatie Engels (vanwege het internationale gezelschap en om alles een beetje overzichtelijk te houden, dat het ene rapport niet frans is en het ander van dezelfde missie chinees)


    Wat hij ook spreekt... Gezellig zootje wordt dat. En dan uiteindelijk samen de boxring in en elkaar alle hoeken van de ring laten zien, of samen hardlopen ofzo, alsof er niets is gebeurt. Heeft hij toch n beetje z'n gezinnetje... XD.

    Dat komt wel goed. Nu is zijn Engels minder goed dan zijn Russisch, maar dat lukt hem vast wel.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2015 - 0:28 ]


    Bowties were never Cooler